Przetargi.pl
Zakup pomocy dydaktycznych dla Szkół Podstawowych w Gminie Dynów w ramach programu Aktywna Tablica

Gmina Dynów ogłasza przetarg

  • Adres: 36-065 Dynów, ul. ks. J. Ożoga
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 521 257 , fax. 166 521 257
  • Data zamieszczenia: 2019-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dynów
    ul. ks. J. Ożoga 2
    36-065 Dynów, woj. podkarpackie
    tel. 166 521 257, fax. 166 521 257
    REGON: 65090027500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup pomocy dydaktycznych dla Szkół Podstawowych w Gminie Dynów w ramach programu Aktywna Tablica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup 15 kpl interaktywnych monitorów dotykowych o parametrach: Przekontna panelu - min 65” Typ panelu - IPS, VA Rozdzielczość - min 3840x2160 Jasność - min 350 cd/m2 Czas reakcji - max 8ms Kąty widzenia (poziomy/pionowy) - 178/178 Szyba ochronna - min 4 mm szyby Montaż monitora - standard VESA Głośniki - min 2x10 W Narzędzie dotyku - palec lub wskaźnik Punkty dotyku - min 10 Złącza i porty: - min 2x HDMI 2,0 - min 1xVGA - min 5x USB w tym min 1x USB w wersji 3,0 - min 1x mini jack 3,5 mm - min 1x RS232 - min 1x LAN WiFi - moduł WiFi 802.11 a/b/g/n/ac wbudowany lub wsuwany w monitor Bluetooth - moduł Bluetooth min w wersji 4,0 wbudowany lub wsuwany w monitor Pamięć wbudowana - min 16 GB Pamięć RAM - min 2 GB Uchwyt do montażu na ścianie - standard VESA
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30231320-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie odnośnie grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach