Gmina Dynów ogłasza przetarg
- Adres: 36-065 Dynów, ul. ks. J. Ożoga
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 166 521 257 , fax. 166 521 257
- Data zamieszczenia: 2019-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dynów
ul. ks. J. Ożoga 2
36-065 Dynów, woj. podkarpackie
tel. 166 521 257, fax. 166 521 257
REGON: 65090027500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadynow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup pomocy dydaktycznych dla Szkół Podstawowych w Gminie Dynów w ramach programu Aktywna Tablica - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup 15 kpl interaktywnych monitorów dotykowych o parametrach: Przekontna panelu - min 65” Typ panelu - IPS, VA Rozdzielczość - min 3840x2160 Jasność - min 350 cd/m2 Czas reakcji - max 8ms Kąty widzenia (poziomy/pionowy) - 178/178 Szyba ochronna - min 4 mm szyby Montaż monitora - standard VESA Głośniki - min 2x10 W Narzędzie dotyku - palec lub wskaźnik Punkty dotyku - min 10 Złącza i porty: - min 2x HDMI 2,0 - min 1xVGA - min 5x USB w tym min 1x USB w wersji 3,0 - min 1x mini jack 3,5 mm - min 1x RS232 - min 1x LAN WiFi - moduł WiFi 802.11 a/b/g/n/ac wbudowany lub wsuwany w monitor Bluetooth - moduł Bluetooth min w wersji 4,0 wbudowany lub wsuwany w monitor Pamięć wbudowana - min 16 GB Pamięć RAM - min 2 GB Uchwyt do montażu na ścianie - standard VESA - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30231320-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie odnośnie grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach rządowego programu „Aktywna tablica” – edycja 2018.
Dodano: 2018-09-19 - Dostawa pomocy dydaktycznych tj. interaktywnych monitorów dotykowych dla: Szkoły Podstawowej Nr 3, Szkoły Podstawowej Nr 4, Szkoły Podstawowej Nr 6, Szkoły Podstawowej Nr 7, Szkoły Podstawowej Nr 9, Szkoły Podstawowej Nr 10, Szkoły Podstawowej Nr 11 oraz tablic interaktywnych, projektorów oraz zestawu głośników dla Szkoły Podstawowej Nr 8 w ramach Rządowego Programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno – komunikacyjnych na lata 2017-2019 -,,Aktywna tablica”
Dodano: 2017-11-13