Zakład Oświaty Karlino ogłasza przetarg
- Adres: 78-230 Karlino, ul. Szymanowskiego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943 117 780 , fax. 943 117 780
- Data zamieszczenia: 2020-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Oświaty Karlino
ul. Szymanowskiego 17
78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie
tel. 943 117 780, fax. 943 117 780
REGON: 33038930100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.karlino.pl (zakładka: Przetargi - inne jednostki)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup pomocy dydaktycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamówienie zostało podzielone na zadania częściowe, oznaczone jak następuje: a) zadanie częściowe nr 1 - dostawa 35 tabletów, b) zadanie częściowe nr 2 - dostawa 15 tabletów, c) zadanie częściowe nr 3 - dostawa kamer, d) zadanie częściowe nr 4 - dostawa monitorów interaktywnych i projektorów, e) zadanie częściowe nr 5 - dostawa zestawów interaktywnych. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) zadanie częściowe nr 1 - wykonanie dostawy 35 tabletów, b) zadanie częściowe nr 2 - wykonanie dostawy 15 tabletów, c) zadanie częściowe nr 3 - wykonanie dostawy 12 kamer, d) zadanie częściowe nr 4 - wykonanie dostawy 5 monitorów interaktywnych i 2 projektorów, e) zadanie częściowe nr 5 - wykonanie dostawy 3 zestawów interaktywnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213200-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.) zwanej dalej ustawą Pzp oraz w zakresie określonym w pkt III.2.2 - składane wraz z ofertą. W zakresie nieuregulowanym niniejszym dokumentem, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 1282). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (zawierającej informacje podawane podczas otwarcia ofert oraz kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Obowiązku, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie stosuje się w przypadku gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia wraz z ofertą oświadczenia o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że jakakolwiek zmiana w toku przedmiotowego postępowania (np. włączenie wykonawcy do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tabletów.
Dodano: 2024-03-17 - Zakup i dostawa sprzętu informatycznego
Dodano: 2022-12-28 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO „WSPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM - GRANTY PPGR”
Dodano: 2022-10-11 - Dostawa 40 szt. tabletów do celów szkoleniowych w projekcie pn. "Zintegrowane transgraniczne ratownictwo medyczne w Pomeranii/Brandenburgii" realizowanym w ramach Programu Współpracy Interreg V A Meklemburgia-Pomorze Przednie/Brandenburgia/Polska, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Dodano: 2019-03-07 - Dostawa 40 szt. tabletów do celów szkoleniowych w projekcie pn. "Zintegrowane transgraniczne ratownictwo medyczne w Pomeranii/Brandenburgii" realizowanym w ramach Programu Współpracy Interreg V A Meklemburgia-Pomorze Przednie/Brandenburgia/Polska, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Dodano: 2019-02-19 - Ja w Internecie - dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu Miejskiego w Mirosławcu
Dodano: 2018-10-02 - Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego oraz sprzętu pokrewnego w ramach projektu ,,Dla dobra dzieci- rozwój 13 placówek wsparcia dziennego w Gminie Malechowo” realizowanego w ramach RPO Województwa Zachodniopomorskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2018-04-18 - Dostawa 15 sztuk urządzeń mobilnych typu tablet o podwyższonej klasie odporności wraz z samochodowymi stacjami dokującymi
Dodano: 2017-08-25