Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 76142 Malechowo, Malechowo
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943 140 569 , fax. 943 140 592
- Data zamieszczenia: 2018-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Malechowo
76142 Malechowo, woj. zachodniopomorskie
tel. 943 140 569, fax. 943 140 592
REGON: 380170000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://gops.malechowo.ibip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego oraz sprzętu pokrewnego w ramach projektu ,,Dla dobra dzieci- rozwój 13 placówek wsparcia dziennego w Gminie Malechowo” realizowanego w ramach RPO Województwa Zachodniopomorskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu: komputerów przenośnych - 15 sztuk, projektorów multimedialnych - 14 sztuk, tabletów - 181 sztuk, tablic interaktywnych - 2 sztuki, urządzenia wielofunkcyjnego - 1 sztuka, do 13 placówek wsparcia dziennego w Gminie Malechowo oraz biura w ramach projektu ,,Dla dobra dzieci- rozwój 13 placówek wsparcia dziennego w Gminie Malechowo” realizowanego w ramach RPO Województwa Zachodniopomorskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213200-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 2. Wadium można wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Sławnie o/ Malechowo Nr konta 41 9317 1012 0040 0868 2000 0050 z dopiskiem „Wadium dostawa sprzętu komputerowego” 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Gminny ośrodek Pomocy społecznej w Malechowie Malechowo 22A, 76-142 Malechowo, pokój nr 3 (Zamawiający w tym przypadku nie żąda załączenia potwierdzenia wniesienia wadium do oferty). 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie stosownych przepisów. 8. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tabletów.
Dodano: 2024-05-13 - Dostawa tabletów.
Dodano: 2024-03-17 - Zakup i dostawa sprzętu informatycznego
Dodano: 2022-12-28 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO W RAMACH PROJEKTU GRANTOWEGO „WSPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM - GRANTY PPGR”
Dodano: 2022-10-11 - zakup pomocy dydaktycznych
Dodano: 2020-11-04 - Dostawa 40 szt. tabletów do celów szkoleniowych w projekcie pn. "Zintegrowane transgraniczne ratownictwo medyczne w Pomeranii/Brandenburgii" realizowanym w ramach Programu Współpracy Interreg V A Meklemburgia-Pomorze Przednie/Brandenburgia/Polska, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Dodano: 2019-03-07 - Dostawa 40 szt. tabletów do celów szkoleniowych w projekcie pn. "Zintegrowane transgraniczne ratownictwo medyczne w Pomeranii/Brandenburgii" realizowanym w ramach Programu Współpracy Interreg V A Meklemburgia-Pomorze Przednie/Brandenburgia/Polska, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Dodano: 2019-02-19 - Ja w Internecie - dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu Miejskiego w Mirosławcu
Dodano: 2018-10-02 - Dostawa 15 sztuk urządzeń mobilnych typu tablet o podwyższonej klasie odporności wraz z samochodowymi stacjami dokującymi
Dodano: 2017-08-25