Przetargi.pl
Zakup pojazdu umożliwiającego dowóz osób z niepełnosprawnościami do ośrodków rehabilitacyjnych

Miasto Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Warszawska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6464700, 6464777 , fax. 556 464 703
  • Data zamieszczenia: 2020-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kwidzyn
    ul. Warszawska 19
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 6464700, 6464777, fax. 556 464 703
    REGON: 52354800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kwidzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup pojazdu umożliwiającego dowóz osób z niepełnosprawnościami do ośrodków rehabilitacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn.: Zakup pojazdu umożliwiającego dowóz osób z niepełnosprawnościami do ośrodków rehabilitacyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ do pobrania ze strony Zamawiającego: www.bip.kwidzyn.pl zakładka: Zamówienia Publiczne >> O wartości przekraczającej 30 000 euro >> Nazwa zamówienia. 3. W przypadku wskazania w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia; pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia, oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (np. wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, itp.), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych 4. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem ich nazw o ile są mu znane. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. 6. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu umożliwiającego dowóz osób z niepełnosprawnościami do ośrodków rehabilitacyjnych wraz z wyposażeniem i ubezpieczeniem OC, AC, NNW, ASSISTANCE do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu z przeznaczeniem dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie. Zamówienie współfinansowane jest ze środków programu pod nazwą „Program wyrównywania różnic między regionami III” – Obszar D. Realizacja projektu współfinansowana jest przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON). Samochód do przewozu osób, o pojemności silnika co najmniej 2500 cm3 z automatyczną skrzynią biegów. Samochód: rocznik 2019 lub 2020, tzn. przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowym, kompletnym i wolnym od wad fizycznych i prawnych pojazdem, tzn., nieużywanym przed dniem dostarczenia z wyłączeniem czynności dostosowania samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych oraz użycia go do niezbędnego przeprowadzenia testów sprawdzających jego poprawną pracę. Dostarczony samochód musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Samochód musi posiadać zawarte na 1 rok od dnia odbioru ubezpieczenie OC, AC, NNW oraz Assistance Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym i na własny koszt do siedziby Zamawiającego. Wymagania / wyposażenie: Rodzaj paliwa: olej napędowy, Norma min. EURO 6 Zabezpieczenie antykradzieżowe: immobiliser oraz autoalarm honorowany przez firmy ubezpieczeniowe Układ hamulcowy z system antypoślizgowym ABS, Elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy ESP Centralny zamek z pilotem Światła do jazdy dziennej włączane automatycznie Kierownica usytuowana po lewej stronie Fotel kierowcy z regulacją wysokości, podparciem odcinka lędźwiowego i podłokietnikami Lusterka boczne regulowane i podgrzewane elektrycznie Elektrycznie regulowane przednie szyby boczne Przednia szyba ogrzewana elektrycznie Poduszka powietrzna min. kierowcy i pasażera Pasy bezpieczeństwa z napinaczami dla kierowcy i pasażera Kolor samochodu: srebrny metalik Oferowany pojazd musi spełniać: 1) wymagania techniczne określone przez obowiązujące w prawie polskim przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2020r. poz. 110, ze zm.), oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy; 2) wymagania dotyczące posiadania przez oferowany pojazd homologacji (z wyłączeniem ciężarowej) na przewóz 19 osób oraz homologacji do przewozu osób niepełnosprawnych, lub badania techniczne potwierdzające przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych, umożliwiające zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie pojazdu do ruchu; 3) zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016r. poz. 2022, ze zm.); 4) posiadać sporządzoną w języku polskim kartę pojazdu, instrukcję, książkę serwisową i gwarancyjną, oraz inne niezbędne dokumenty wymagane przepisami polskiego prawa. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania (przed wydaniem pojazdu) przeglądu po sprzedażnego (tzw. przegląd zerowy) i odnotować jego wykonanie w książce serwisowej. Gwarancja: co najmniej 24 miesiące od daty podpisania protokołu przekazania, tak na zabudowę, jak i na pojazd bazowy bez limitów kilometrów Wraz z upływem okresu gwarancji strony dokonają odbioru pogwarancyjnego. W celu odbioru pogwarancyjnego Wykonawca dokona bezpłatnego przeglądu samochodu i usunie stwierdzone nieprawidłowości w terminie ustalonym przez Zamawiającego. Najpóźniej w dniu przekazania pojazdu Zamawiającemu Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego a) kartę pojazdu, b) świadectwa homologacji, c) instrukcję obsługi samochodu w języku polskim, d) deklarację zgodności CE w języku polskim, e) kartę gwarancyjną, f) inne wymagane przepisami prawa. g) ubezpieczenie AC, OC, NNW oraz Assistance Specyfikacja zabudowy: Liczba miejsc: 19 +1 +2 1) wejście przez drzwi boczne rozsuwane z mechanizmem elektrycznym; 2) stopień elektryczny w drzwiach bocznych rozsuwanych; 3) dodatkowe oświetlenie stopnia wejściowego; 4) całkowite przeszklenie pojazdu, szyby boczne podwójne, przyciemniane w części pasażerskiej; 5) szyby w drzwiach tylnych; 6) podłoga płaska; 7) ściana działowa za kierowcą; 8) ogrzewanie postojowe webasto; 9) klimatyzacja dachowa; 10) kamera cofania wraz z czujnikami zbliżania tył; 11) nagłośnienie części pasażerskiej, 12) półka na bagaż podręczny z obydwu stron części pasażerskiej; 13) szyber dach; 14) firanki okienne; 15) fotele obszyte materiałem tkaniną hydrofobową w kolorze szarym wyposażone w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa oraz uchylne podłokietnik od strony korytarza 16) z tyłu pojazdu winda zewnętrzna dla osób poruszających się na wózkach; 17) pojazd przystosowany do przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim; 18) barierki i uchwyty w drzwiach wejściowych; 19) dwa komplety pasów do przewozu osób niepełnosprawnych; 20) możliwość przystosowania pojazdu do przewozu dwóch osób na wózkach inwalidzkich; 21) chlapacze przednie i tylne ; 22) komplet opon letnich i zimowych z felgami; 23) pełnowymiarowe koło zapasowe; 24) oznakowanie wyjść awaryjnych i o zapięciu pasów bezpieczeństwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 7.000,00 PLN 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Kwidzynie, nr: 11 8300 0009 0008 2107 2000 0040 – w tytule przelewu należy podać nazwę niniejszego zamówienia z dopiskiem „WADIUM”), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz.110.). 2. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach