Przetargi.pl
Najem samochodów klasy B i C na potrzeby ZDiZ w Gdyni

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-364 Gdynia, 10 Lutego 24
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (58) 761 20 00, (58) 761 20 01
  • Data zamieszczenia: 2024-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
    10 Lutego 24
    81-364 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (58) 761 20 00, (58) 761 20 01
    REGON: 191675557
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Najem samochodów klasy B i C na potrzeby ZDiZ w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest najem samochodów klasy B i C na potrzeby ZDiZ w Gdyni wraz z usługą zarządzania flotą (tzn. bieżącą obsługą serwisową) oraz ubezpieczeniem samochodów, na okres 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru (tj. od dnia 01.07.2024 do dnia 30.06.2026), spełniających wymagania techniczne określone przez obowiązujące przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, w tym posiadające homologację wystawioną zgodnie z rozdziałem 1a ustawy Prawo o ruchu drogowym. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na: 1) zamówienie podstawowe – obejmujące najem: pięciu (5) samochodów osobowych SUV klasy B oraz jednego (1) samochodu osobowego klasy C typu kombi wraz z usługą zarządzania flotą (tzn. bieżącą obsługą serwisową) oraz ubezpieczeniem samochodów, o parametrach technicznych, nie gorszych niż parametry określone w załączniku 1a, 1b do SWZ, 2) zamówienie w ramach prawa opcji – obejmujące najem max trzech (3) samochodów osobowych (co do okresu i co do ilości), w tym dwóch (2) samochodów osobowych SUV klasy B oraz jednego (1) samochodu osobowego klasy C typu kombi wraz z usługą zarządzania flotą (tzn. bieżącą obsługą serwisową) oraz ubezpieczeniem samochodów, o parametrach technicznych, nie gorszych niż parametry określone w załączniku 1c, 1d do SWZ.Zamawiający, wskazując w dokumentach zamówienia klasę samochodu odnosi się do klasyfikacji samochodów dostępnej na stronie internetowej Instytutu Badania Rynku Motoryzacyjnego SAMAR – 2022r. 3. W ramach miesięcznej stawki opłat za najem samochodu, Wykonawca zapewni Zamawiającemu następujący zakres usług: 1) finansowanie floty – w tym wykonanie czynności obejmujących m.in. rejestrację samochodu, przygotowanie samochodu do wydania, przekazanie samochodu i dokumentów Zamawiającemu, odbiór samochodu w siedzibie Zamawiającego;2) ubezpieczenia i likwidację szkód: AC, OC, NNW, AS ze zniesionym udziałem własnym Zamawiającego w szkodach przez cały okres trwania umowy, zabezpieczenie pełnego postępowania przy likwidacji szkód, usługę Assistance – zakres terytorialny Polska i kraje UE. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów napraw nie objętych polisą ubezpieczeniową. Samochody w okresie obowiązywania umowy objęte będą ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej (OC), auto-casco (AC+NWW) oraz Assistance, finansowanym przez Wykonawcę:- Polisa AC obejmuje wszystkie przypadki, które mogą powodować obciążenie Zamawiającego z tytułu uszkodzenia pojazdu, 24 godzinne Assistance, zakres świadczeń obejmuje teren RP oraz kraje UE, - Polisy NNW z minimalną kwotą ubezpieczenia na każdy samochód w wysokości 10.000,00 zł, 3) samochód zastępczy dostępny w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia zapotrzebowania (na czas naprawy, przeglądu przedłużającego się ponad 10 godzin lub w przypadku likwidacji szkody ubezpieczeniowej), w dni robocze i wolne od pracy, bez ograniczeń czasowych, z gwarancją zapewnienia samochodu o porównywalnych lub wyższych parametrach - samochód zastępczy nie będzie starszy niż 2020 rok, o przebiegu nie większym niż 20 000 km, liczone od roku produkcji samochodu podlegającego zastępstwu, dostarczenie samochodu do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego. 4) obsługę serwisową – obejmującą naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne oraz blacharsko – lakiernicze, obowiązkowe przeglądy rejestracyjne, przeglądy okresowe wymagane przez producenta, zapewnienie co najmniej jednego serwisu naprawy samochodów / autoryzowanej stacji obsługi pojazdów w mieście siedziby Zamawiającego, zlokalizowanego w odległości do 20 km (w linii prostej) od siedziby Zamawiającego w Gdyni przy ul. 10 lutego 24.5) serwis ogumienia – wymiana sezonowa opon przed każdym sezonem, składowanie opon nieużytkowanych, co najmniej jeden punkt serwisowy na terenie miasta Gdyni. Opony powinny zapewnić odpowiednio do klasy samochodu poziom standardu bezpieczeństwa. Opony powinny być wymieniane adekwatnie do zużycia, jednak nie rzadziej niż zaleca to producent ogumienia (tzw. wskaźnik zużycia). 6) usługę holowania samochodu. Holowanie pojazdu w razie wypadku lub awarii pojazdu w Polsce bez limitu kilometrów. 4. Na podstawie dotychczasowych doświadczeń Zamawiający informuje, że przewidywane średnie przebiegi roczne pojazdów wynoszą ok 13-15 tys. km. Samochody użytkowane będą na terenie Polski, głównie na terenie Gdyni i okolic. Podana wartość przebiegów ma charakter wyłącznie informacyjny i nie rodzi po stronie Zamawiającego żadnych zobowiązań w stosunku do Wykonawcy. 5. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w niniejszej SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji, stanowią:a) Opis przedmiotu zamówienia (zamówienie podstawowe) – zał. 1a, 1b, b) Opis przedmiotu zamówienia (zamówienie – prawo opcji)– zał. 1c, 1d, c) Wzór umowy – zał. 6 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium, w wysokości: 6 500,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).4. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24 w Gdyni na konto bankowe: PKO BP Oddział 14 w Gdyni PL 56 1440 1084 0000 0000 0619 0227, z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr EZP. 271.19.2024.6. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy dokumentu).7. Gwarancje lub poręczenia o których mowa w ust. 3 muszą być złożone w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do wystawienia przedmiotowych dokumentów (np. bank, ubezpieczyciel) i złożone wraz z ofertą za pośrednictwem Platformy. 8. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego.9. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 pkt 1-3 ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużenia terminu związania ofertą – także przez ten okres.10. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium, z tym że Wykonawca zobowiązany jest podać Zamawiającemu w Formularzu OFERTA adres e-mail do złożenia oświadczenia o zwolnieniu wadium. 12. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy. 13. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku o zwrot wadium, w przypadkach o których mowa w art. 98 ust. 2 pkt 1 – 4 ustawy. 14. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 12 - 13, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy.15. Kopię dowodu wniesienia wadium w formie pieniądza zaleca się dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:wykazania wykonania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na długoterminowym najmie co najmniej 5 samochodów osobowych przez okres realizacji zamówienia nie krótszy niż 6 miesięcy.Przez jedno zamówienie należy rozumieć jedną umowę.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i/lub korzystających z zasobów innych podmiotów, wymagany warunek musi być spełniony przez jednego Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach