Przetargi.pl
Zakup pojazdu silnikowego specjalnego zastosowania dla PEC Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej.

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Ruda Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 41-700 Ruda Śląska, ul. Zabrzańska 24
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3447800 , fax. 032 3447840
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Ruda Śląska
    ul. Zabrzańska 24 24
    41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 3447800, fax. 032 3447840
    REGON: 27182384600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pec.rsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup pojazdu silnikowego specjalnego zastosowania dla PEC Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup pojazdu silnikowego specjalnego zastosowania dla PEC Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej. Minimalne wymagania: 1. samochód przystosowany do przewozu 4 osób , oraz ładunku (rejestrowany jako ciężarowy), 2. silnik spełniający wymagania zawarte w normie EURO 4, 3. pojemność skokowa mieszcząca się w przedziale 1,6 - 2,2 przy co najmniej 110 kM, 4. masa całkowita pojazdu do 2200 kg, 5. ładowność w przedziale 450 - 700 kg, 6. napęd przedni, 7. manualna skrzynia biegów, 8. kolor nadwozia dowolny, 9. klimatyzacja, 10. wspomaganie układu kierowniczego, 11. regulowany fotel kierowcy, 12. szyby sterowane elektrycznie (przód), 13. immobiliser, alarm, centralny zamek, poduszki powietrzne z przodu, 14. ABS - układ zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania, 15. podłoga w części bagażowej pokryta materiałem antypoślizgowym, 16. uchwyty w podłodze pozwalające zabezpieczyć ładunek, 17. oświetlenie zew. zgodne z przepisami Kodeksu Drogowego, 18. komplet opon zimowych, 19. hak holowniczy (kulowy), 20. pokrowce na siedzenia , wykonane ze skaju.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341440008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielanie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki-nie zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 Ustawy PZP, spełniają warunki zawarte w ar. 22 ust.1 Ustawy PZP-przedstwią ofertę zgodną z wymogami Ustawy i wymaganiami Zamawiajacego określonymi w SIWZ.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowani zostanie dokonana w zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja mechaniczna
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pec.rsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach