Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie ogłasza przetarg
- Adres: 41-500 Chorzów, ul. Strzelców Bytomskich 11
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3499115 , fax. 032 2413952
- Data zamieszczenia: 2009-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie
ul. Strzelców Bytomskich 11 11
41-500 Chorzów, woj. śląskie
tel. 032 3499115, fax. 032 2413952
REGON: 27150341000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa endoprotez stawu biodrowego i stawu kolanowego oraz implantów do osteosyntezy dla Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na 8 zadań - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr 1 - Wkręty do kości korowej i gąbczastej, wkręty kaniulowane; Zadanie nr 2 - Druty Kirschnera; Zadanie nr 3 - Płyty A-O, T, rurkowe, piętowe, drobne; Zadanie nr 4 - Endoproteza stawu biodrowego cementowa z panewką bipolarną; Zadanie nr 5 - Endoproteza biodrowa całkowita cementowa wraz z cementem; Zadanie nr 6 - Endoproteza biodrowa całkowita bezcementowa; Zadanie nr 7 - Endoproteza cementowa stawu kolanowego; Zadanie nr 8 - Zestaw do rekonstrukcji wiązadła krzyżowego przedniego. Zamówienie o wartości szacunkowej nie przekraczającej w złotych równowartość kwoty 133 000 euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5.złożą w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego ofertę zgodną z wymaganiami SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dokumentów załączonych do oferty przetargowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego składa oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ), że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu w myśl art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych z późn. zm. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda przedstawienia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2 oświadczenia: ?o niekaralności w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 9 ustawy; ?o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. Treść oświadczenia ujęto w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, zamawiający żąda przedstawienia wykazu wykonanych i wykonywanych dostaw w okresie co najmniej ostatniego roku przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (dokładna data) i odbiorców wraz z danymi adresowymi - załącznik nr 4 do SIWZ; Powyższy wykaz musi uwzględniać minimum jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie przetargowej aktualnych rejestrów, atestów i certyfikatów wydawanych przez upoważnione do tego jednostki badawcze poświadczających dopuszczenie oferowanych wyrobów do stosowania w lecznictwie zamkniętym na terenie Unii Europejskiej. 4. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda przedstawienia informacji banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części V B składa dokumenty określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę implantów (4)
Dodano: 2016-07-26 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 16/PN/16 NA DOSTAWY ENDOPROTEZ, IMPLANTÓW ZESPALAJĄCYCH ORAZ CEMENTU KOSTNEGO
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa endoprotez oraz pozostałego asortymentu ortopedycznego
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa endoprotez, implantów ortopedycznych , materiałów do ich zakładania oraz wyrobów używanych w przypadku złamań dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu - 7 zadań (pakietów).
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa implantów (3) - implanty do regeneracji ubytków powierzchni chrząstki stawowej
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa implantów ortopedycznych wraz z dzierżawą instrumentariów w rozbiciu na pakiety
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa implantów (2)
Dodano: 2016-05-23 - Przetarg nieograniczony nr 18/PN/16 na dostawę endoprotez stawu biodrowego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 209 000,00 EURO
Dodano: 2016-05-23 - DOSTAWA IMPLANTÓW
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa endoprotez stawu kolanowego
Dodano: 2016-05-11