Przetargi.pl
Zakup pojazdu komunalnego oraz pojemników do zbiórki odpadów

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 22-530 Mircze, ul. Kryłowska 20
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6519015 , fax. 084 6519038
  • Data zamieszczenia: 2009-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Kryłowska 20 20
    22-530 Mircze, woj. lubelskie
    tel. 084 6519015, fax. 084 6519038
    REGON: 00054906800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mircze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup pojazdu komunalnego oraz pojemników do zbiórki odpadów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Dostawa do zamawiającego fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych i prawnych samochodu śmieciarki z bocznym systemem załadunku o pojemności min 12 m3 - CPV 34.14.45.11-3. o następujących parametrach: 1)Pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji 2009 lub 2010 2)Dopuszczalna masa całkowita min 11 500 kg, 3)Silnik spełniający normę EURO 5 o mocy nie mniejszej niż 180 KM bez AdBlue, 4)Elektroniczna regulacja silnika EDC, 5)Tachograf cyfrowy, 6)Filtr paliwa podgrzewany, 7)Zawieszenie przednie i tylne paraboliczne ze stabilizatorem, 8)Blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej, 9)Kabina krótka 3 miejscowa, 10)Układ hamulcowy z ABS, hamulce tarczowe, 11)Wspomaganie układu kierowniczego, 12)Wydech wyprowadzony do góry z lewej strony, 13)Zbiornik paliwa o pojemności min. 140 l, 14)Pojemność skrzyni ładunkowej - nie mniej niż 12 m3, 15)Masa przewożonych odpadów- nie mniej niż 5 000 kg, 16)Urządzenie załadowcze boczne, przystosowane do załadunku pojemników znormalizowanych od 110 litrów do 1100 litrów oraz możliwością wrzucania worków do segregacji, 17)Udźwig urządzenia dźwigowego min. 500 kg, 18)Sposób ugniatania odpadów - hydrauliczny płytowy, 19)Mechanizm opróżniania szuflady - hydrauliczny płytowy, 20)Stopień zgniotu odpadów od 2 do 5, Dodatkowe informacje. a. Wymagane dokumenty dostarczane wraz z pojazdem: książka lub karta gwarancyjna podwozia i zabudowy, instrukcja obsługi w języku polskim, wymagane prawem dokumenty umożliwiające zarejestrowanie pojazdu. b. Samochód musi odpowiadać warunkom technicznym, przepisom BHP, i ustawy Prawo o ruchu drogowym, c. Gwarancja i serwis pogwarancyjny: na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji minimum 12 miesięcy, wykonawca powinien posiadać na terenie Polski własny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla nadbudowy i podwozia wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wszelkich usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancyjnym w przeciągu do 14 dni roboczych od daty zgłoszenia, d. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia kierowcy zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji pojazdu. . Wykonawca ustali kolor zabudowy pojazdu z Zamawiającym oraz umieści napis po obu stronach pojazdu - Gminny Zakład Komunalny w Mirczu 2. Zakup i dostawa do Zamawiającego pojemników 120 l z polietylenu do zbiórki odpadów komunalnych w ilości 400 sztuk z pokrywą, na dwóch kółkach, koloru ciemnego. Na pojemnikach umieszczony zostanie napis Gminny Zakład Komunalny w Mirczu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki ustawowe: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. Posiadają wiedzę i doświadczenie 3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. Są w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia; Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1)formularz oferty załącznik nr 1, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)oświadczenie do postępowania o zamówienia publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. B.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustawy Pzp zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. C.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1)dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2)oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 3)oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie D.Integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia stanowią: 1)formularz oferty 2)oświadczenie art. 22 Pzp 3)wzór umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mircze.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach