Przetargi.pl
Zakup pojazdu asenizacyjnego o pojemności 10m3

Gmina Lubrza ogłasza przetarg

  • Adres: 48-231 Lubrza, ul. Wolności
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 407 46 50 , fax. 77 407 46 51
  • Data zamieszczenia: 2019-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubrza
    ul. Wolności 73
    48-231 Lubrza, woj. opolskie
    tel. 77 407 46 50, fax. 77 407 46 51
    REGON: 53845500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubrza.opole.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup pojazdu asenizacyjnego o pojemności 10m3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, niezarejestrowanego samochodu asenizacyjnego wraz z osprzętem wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2019 r., o następujących minimalnych parametrach technicznych: a. Podwozie: -Podwozie fabrycznie nowe (rok produkcji 2019), nie rejestrowane, - Podwozie dwuosiowe 4 x 2 DMC 18000 kg, - Dopuszczalna masa całkowita podwozia 18 ton, - Opony o rozmiarze 315/80, z bieżnikiem konstrukcyjnym, dostosowanym, jak również w warunkach terenowych, pełnowymiarowe koło zapasowe do stałego przewożenia na pojeździe, b. Silnik: - Silnik wysokoprężny o mocy min –250 KM, - Pojemność silnika min. 6000 cm3, max. 7000 cm3, - Silnik spełniający normy emisji min. euro 6 w technologii SCR, c. Skrzynia biegów: - Skrzynia biegów manualna, min. 8 biegów synchronizowanych + 1 wsteczny, - Przystawka odbioru mocy spełniająca wymogi zabudowy, - Sygnalizacja zewnętrzna (wizualna i akustyczna) biegu wstecznego, d. Układ dolotowo-wydechowy: - Układ dolotowy z suchym filtrem powietrza, - Wydech wyprowadzony do góry za kabiną (nie na przewody elektryczne) zabezpieczony przed opadami atmosferycznymi, e. Oś przednia (zawieszenie przednie): - Przednie zawieszenie resory paraboliczne min. 70000 kg, -koła pojedyncze, - Stabilizator osi przedniej, f. Oś tylna (zawieszenie tylne): - Tylne zawieszenie pneumatyczne min 11500 kg, - koła podwójne + oś o nośności 13t, - Stabilizator osi tylnej, - Blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej, ASR, g. Układ kierowniczy: -Kierownica po lewej stronie, regulowana w dwóch płaszczyznach, - Układ kierowniczy ze wspomaganiem, h. kład Hamulcowy: - Układ hamulcowy z systemem zapobiegającym blokowaniu się kół podczas hamowania ABS, ASR, - oś przednia i tylna –hamulce tarczowe, - Hamulec silnikowy, i. Zbiornik paliwa: -Zbiornik paliwa pojemności min. 200 litrów, - zamykany na kluczyk, - zbiornik AdBlue 25-32l, j. Kabina: - Kabina dzienna 2-osobowa, podnoszona, z zawieszeniem pneumatycznym, wyposażona w wywietrznik dachowy, - Dywaniki gumowe –2 szt., - Kabina w kolorze białym, - Lusterka ogrzewane elektrycznie, -Siedzenie kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym, wyposażone w pasy bezpieczeństwa, - siedzenie pokryte materiałem łatwo zmywalnym, - Oznakowanie sygnalizacja pomarańczowa ledowa belka świetlna ostrzegawcza mocowana na kabinie oraz lampa sygnalizacyjna z tyłu samochodu, -Tachograf cyfrowy, - Radio z głośnikami, - Klimatyzacja sterowana ręcznie, k. Oświetlenie: - Oświetlenie zgodne z obowiązującym przepisami o ruchu drogowym, - Komputer pokładowy z języku polskim, - 2 kliny pod koła, - Błotniki z chlapaczami, zgodnie z dyrektywą 91/226/EEC, przód i tył, - Gaśnica, apteczka oraz trójkąt ostrzegawczy, - Podnośnik hydrauliczny o udźwigu do 20 ton, - Certyfikat na znak bezpieczeństwa CE, - Karta obsługi pojazdu, - Książka serwisowa, - Instrukcja obsługi w języku polskim. l. Dane techniczne zabudowy asenizacyjnej: - Zbiornik / Zabudowa: - beczka asenizacyjna cylindryczna, fabrycznie nowa, rok produkcji 2019; - wykonana z blachy min. 6 mm grubości, zewnątrz i wewnątrz zabezpieczona antykorozyjnie, nachylona ku tyłowi, zamontowana elastycznie na dodatkowej ramie pośredniej na podwoziu, - Wręgi wewnętrzne wzmacniające płaszcz zbiornika, - Zbiornik wyposażony w dwie przegrody „falochrony”, - Kolor zbiornika na nieczystości płynne – RAL 5015 wraz naklejką z nazwą Zamawiającego, - Tylna dennica z blachy grub. 6 mm otwierana i regulowana ręcznie, celem czyszczenia wnętrza, - Pojemność 10 m3, - Zbiornik wyposażony w urządzenie do pomiaru pobranej ilości ścieków, w przedniej części lub z boku zbiornika wyskalowany z poliwęglanu, - Manowakuometr wskazujący aktualne ciśnienie w zbiorniku, - W dennicy tylnej wspawane trzy wzierniki, - Podwójne zabezpieczenie kompresora przed zalaniem, zawór dwukulowy oraz syfon, -Dodatkowe zabezpieczenie przed przelaniem nieczystości podczas jazdy, - Tylna dennica zbiornika wyposażona w króciec DN 110 z przyłączem strażackim oraz zaworem ssąco – spustowym, - Zawór spustowy otwierany i zamykany ręcznie, - Kompresor (pompa ssąco –tłoczna) o wydajności min. 610 m3/h do pracy ciągłej, - Napęd kompresora hydrauliczny, - Zakres pracy kompresora od -0,085 do 0,05 MPa, - Po obu stronach zbiornika koryta na węże wykonane ze stali nierdzewnej lub aluminiowej –grub. 3 mm, - Czas napełnienia zbiornika nie więcej niż 10 minut, - Głębokość ssania min. 6m od poziomu jezdni, - Zainstalowany wychwytywacz oleju smarującego oraz tłumik hałasu, - Węże ssawneDN 110 –2 szt. po 6m, -Skrzynka na narzędzia, - Zbiornik na wodę o poj. 5-10 l z kranem do utrzymania higieny rąk. m. Gwarancja - okres gwarancji (min. 12 miesięcy) na cały pojazd zgodnie z podanym okresem gwarancji najkorzystniejszej oferty; - Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny obejmujący cały kraj; - Stacje serwisowe na terenie całego kraju, w tym najbliższa w odległości do 60 km od siedziby Zamawiającego n. Wymagania dodatkowe: - Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia minimum dwóch pracowników - w zakresie budowy, obsługi i eksploatacji urządzeń. - Z urządzeniami musi być dostarczona dokumentacja w języku polskim obejmująca: - instrukcję obsługi w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji urządzeń przez Zamawiającego; - książkę gwarancyjno – serwisową, - inne dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdów, - wykaz punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. - Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z urządzeniami dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych na terenie kraju uprawnionych do napraw gwarancyjnych. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu wynosił maksymalnie do 24 godzin od czasu powiadomienia przez Zamawiającego. (przez czas reakcji serwisu rozumie podjęcie fizycznych czynności serwisowych przez autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny). - Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom wynikającym z obowiązujących przepisów prawa, w tym wymaganiom w zakresie umożliwiającym rejestrację i dopuszczenie do ruchu drogowego określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.), a także Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części ( Dz. U z 2015 r., poz. 1475) w zakresie jakim ww. przepisy mają zastosowanie do przedmiotu zamówienia. - Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane wszystkich dostaw wynosi minimum 24 miesiące. Okres gwarancji na wykonane dostawy rozpoczyna się w dniu następnym po dniu, w którym nastąpił odbiór dostawy potwierdzony protokołem zdawczo-odbiorczym. 2.2. Pojazd asenizacyjny musi być kompletny, wolny od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych), technicznych oraz prawnych, spełniający powyższe wymagania - przy czym zamawiający dopuszcza złożenie oferty z wyposażeniem wyższym (lepszym) niż opisane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144500-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału postępowania w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza z wyjątkiem poświadczenia za zgodność dokumentów z KRS, które mogą być poświadczone przez wykonawcę) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2019 poz. 700 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4) Zobowiązanie podmiotów, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach