Gmina Krapkowice ogłasza przetarg
- Adres: 47-303 Krapkowice, ul. 3 Maja
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774 466 800 , fax. 774 466 888
- Data zamieszczenia: 2019-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krapkowice
ul. 3 Maja 17
47-303 Krapkowice, woj. opolskie
tel. 774 466 800, fax. 774 466 888
REGON: 53141309900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kra[kowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana opraw oświetleniowych na oprawy LED na terenie miasta i gminy Krapkowice. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje zamówienie gwarantowane oraz zamówienie opcjonalne, przedmiotem zamówienia gwarantowanego jest wymiana opraw oświetleniowych na oprawy LED na istniejących słupach stalowych oraz betonowych w ilości 69 sztuk na terenie miasta i gminy Krapkowice, natomiast przedmiotem zamówienia opcjonalnego jest wymiana opraw oświetleniowych na oprawy LED na istniejących słupach stalowych oraz betonowych w ilości 31 sztuk na terenie miasta i gminy Krapkowice. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach niniejszego zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest potwierdzenie kwoty na sfinansowanie realizacji zamówienia przez Zamawiającego oraz pisemna informacja Zamawiającego o realizacji zamówienia w ramach prawa opcji złożona Wykonawcy przed rozpoczęciem realizacji zamówienia opcjonalnego. Informacja zawierać będzie: wykaz usług które mają być wykonane, cenę w oparciu o wartość zaoferowaną w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowe rozmieszczenie opraw oświetleniowych zamieszczone jest na mapce poglądowej, stanowiacej załącznik nr 10.1 i 10.2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50230000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty żądane wraz z ofertą: 1. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). 2. Karty katalogowe proponowanych opraw LED wraz z danymi fotometrycznymi.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie oznakowania dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2020-2023
Dodano: 2020-10-08 - Wymiana opraw oświetleniowych na istniejących słupach stalowych oraz wysięgnikach naściennych na oprawy LED w obrębie rynku w Krapkowicach
Dodano: 2018-10-05 - Wymiana opraw oświetleniowych na istniejących słupach na oprawy LED w ciągu drogi krajowej nr 45 oraz drogi wojewódzkiej nr 409 w Krapkowicach
Dodano: 2018-04-23 - Bieżące utrzymanie oznakowania dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2017-2020 - II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2017-11-06 - Bieżące utrzymanie oznakowania dróg zarządzanych przez Prezydenta Miasta Kędzierzyn-Koźle w latach 2017-2020.
Dodano: 2017-10-24