Zakład Gospodarki Komunalnej w Miedzianej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 26-085 Miedziana Góra, Kostomłoty II 133a
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 303 20 21 , fax. 041 303 20 22
- Data zamieszczenia: 2009-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Miedzianej Górze
Kostomłoty II 133a 133a
26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie
tel. 041 303 20 21, fax. 041 303 20 22
REGON: 29285932200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzianagora.eobip.pl.
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup pojazdu asenizacyjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zakup pojazdu asenizacyjnego rok produkcji powyżej 1989, pojemność beczki asenizacyjnej od 10000 L i więcej, podwozie dwuosiowe, moc min. 180kW, tylna dennica zbiornika otwierana, napęd 4x4, blokada, ABS, kompresor podciśnieniowy o wydajności min 850 m3 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: -
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oceny dokonuje się w oparciu o przedstawioną dokumentację O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków (zał nr 1) - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik Nr 2 (wzór w załączeniu) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zaświadczenie urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Prawo o zamówieniach publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert doświadczenie zawodowe (załącznik nr 3) 1. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę i lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 23 ust. 3 ustawy PZP przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a zatem każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest obowiązany oddzielnie złożyć wszystkie dokumenty o których mowa powyżej, za wyjątkiem: oferty oraz oświadczenia do postępowania, które powinny być złożone we wspólnym imieniu Wykonawców. Ponadto zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP pełnomocnik przedkłada pełnomocnictwo, które powinno mieć formę pisemną.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzianagora.eobip.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego
Dodano: 2016-03-03 - Dostawa fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego
Dodano: 2016-02-05 - Zakup i dostawa nowego pojazdu ze specjalistycznym wyposażeniem oraz urządzeniami technicznymi do selektywnej zbiórki odpadów ( urządzenie hakowe i żuraw za kabiną kierowcy)
Dodano: 2015-06-03 - Zakup i dostawa nowego pojazdu ze specjalistycznym wyposażeniem oraz urządzeniami technicznymi do selektywnej zbiórki odpadów ( urządzenie hakowe i żuraw za kabiną kierowcy)
Dodano: 2015-05-20 - Kontraktu 05: Zakup specjalistycznych pojazdów- wielofunkcyjny samochód komunalny z urządzeniem hakowym oraz kontenerem asenizacyjnym o pojemności 4500l, w ramach realizacji Projektu Modernizacja Oczyszczalni Ścieków oraz sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Połaniec
Dodano: 2015-04-14 - Kontrakt 05: Zakup specjalistycznych pojazdów realizowany w ramach Projektu Modernizacja Oczyszczalni Ścieków oraz sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Połaniec.
Dodano: 2015-03-25 - Zakup ciągnika i wozu asenizacyjnego
Dodano: 2015-01-21 - Kontrakt 04 - Dostawa samochodu specjalistycznego (zadanie 1OS) z zabudową ssąco-płuczącą do czyszczenia sieci kanalizacyjnej w zakresie średnic DN 160 - DN 400 realizowane w ramach Projektu pn.UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TERENIE AGLOMERACJI WŁOSZCZOWA współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, priorytet I Gospodarka wodno-ściekowa, działanie 1.1
Dodano: 2014-12-30 - Dostawa samochodu asenizacyjnego
Dodano: 2014-09-12 - Zakup ciągnika i wozu asenizacyjnego
Dodano: 2014-08-19