Przetargi.pl
Zakup podsypki cementowo - piaskowej, betonu zwykłego oraz betonu na podbudowy drogowe

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Wolności
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 5820500, 17 58 20 567, , fax. 175 820 576
  • Data zamieszczenia: 2020-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Wolności 44
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 5820500, 17 58 20 567, , fax. 175 820 576
    REGON: 69043924700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mpgk.mielec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup podsypki cementowo - piaskowej, betonu zwykłego oraz betonu na podbudowy drogowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup podsypki cementowo – piaskowej, betonu zwykłego oraz betonu na podbudowy drogowe: a) Podsypka cementowo – piaskowa 1:4 – 290 m3 b) Beton zwykły B-10 – 70 m3, c) Beton zwykły B-15 – 390 m3, d) Beton na podbudowy drogowe 6-9 MPA – 150 m3, e) Beton zwykły B-20 – 45 m3, f) Beton zwykły B-30 – 5 m3 Ilość zamawianego betonu może ulec zmniejszeniu. Podana ilość jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości zamawianego betonu. W takim przypadku Wykonawca będzie miał prawo do żądania wynagrodzenia tylko za zrealizowaną wielkość zakupu. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom normy oraz powinno posiadać wymagane przepisami prawa odpowiednie atesty, certyfikaty i świadectwa jakości potwierdzające spełnienie tej normy. Przedmiot zamówienia będzie odbierany sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym lub e-mailowym, złożonym najpóźniej 1 dzień przed terminem odbioru. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca niezwłocznie potwierdzi otrzymanie zamówienia. Wydanie gotowych wyrobów następować będzie w siedzibie Wykonawcy lub w miejscu wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, po uprzednim badaniu materiałów przeprowadzonym przy udziale przedstawicieli stron. Gwarancja na przedmiot zamówienia: 36 m-cy. Zamawiający wymaga, aby miejsce wydawania przedmiotu zamówienia było czynne od godziny 8:00 do godziny 17:00 od poniedziałku do soboty. Maksymalny czas oczekiwania na załadunek: 15 minut.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44114000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Brak opisy warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, jakie należy dołączyć do oferty: a. wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ, b. wypełniony formularz cenowy wg załącznika nr 2 do SIWZ, c. dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy/pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej (przykładowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostępnego na stronach internetowych ogólnodostępnych baz danych. w przypadku oferty wspólnej należy do oferty załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, d. dokumenty i oświadczenia wymagane w rozdziale IX, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie. 2. Informacja dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku oferty wspólnej (konsorcjum) dokumenty składa odrębnie każdy z uczestników konsorcjum. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów (art. 22a, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia tego podmiotu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, (załącznik Nr 3 do SWIZ) oraz składa zobowiązanie tego podmiotu do udostepnienia zasobów na podstawie art.22a ust. 2 ustawy Pzp (załącznik Nr 5 do SIWZ). 4. W przypadku konsorcjum - oferta wspólna - w zakresie braku podstaw do wykluczenia oświadczenia składają wszyscy Wykonawcy. W przypadku potwierdzenia spełnienia warunków udziału składa jedynie ten Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu lub wspólnie razem wszyscy wykonawcy (oświadczenie o ich spełnieniu podpisują wszyscy wykonawcy wspólnie). 5. Informacje o Podwykonawcach: Zamawiający na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy Pzp żąda, aby Wykonawca poinformował Zamawiającego, czy powierzy wykonanie części przedmiotu zamówienia Podwykonawcom. Jeżeli tak, Wykonawca ma obowiązek wskazać w pkt 6 Formularza ofertowego – Załącznik nr 1 do SIWZ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podać firmy Podwykonawców w oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca pozostawi tę część formularza ofertowego niewypełnioną, Zamawiający uzna, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany własnymi siłami, bez udziału Podwykonawców. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę innym Podwykonawcą lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powoływał, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za wszelkie czynności, których wykonanie powierzył Podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania Podwykonawców jak za własne. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonywanie w terminie wszelkich rozliczeń finansowych z Podwykonawcami. Zamawiający na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy Pzp żąda, aby Wykonawca poinformował Zamawiającego, czy powierzy wykonanie części przedmiotu zamówienia Podwykonawcom. Jeżeli tak, Wykonawca ma obowiązek wskazać w pkt 6 Formularza ofertowego – Załącznik nr 1 do SIWZ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podać firmy Podwykonawców w oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca pozostawi tę część formularza ofertowego niewypełnioną, Zamawiający uzna, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany własnymi siłami, bez udziału Podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach