Gmina Lesznowola ogłasza przetarg
- Adres: 05-506 Lesznowola, Gminna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7579340 do 42 wew. 113 , fax. 22 757 92 70
- Data zamieszczenia: 2019-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lesznowola
Gminna 60
05-506 Lesznowola, woj. mazowieckie
tel. 022 7579340 do 42 wew. 113, fax. 22 757 92 70
REGON: 53901200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesznowola.eobip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup pierwszego wyposażenia filii szkoły w Lesznowoli – sprzęt elektroniczny - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego sprzętu elektronicznego wraz z transportem, montażem, wniesieniem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w obiekcie szkolnym przy ul. Sportowej w Lesznowoli. 2.1. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ; 2.2.Wykonawca musi zapewnić, iż oferowany sprzęt oraz jego poszczególne komponenty są fabrycznie nowe, kompletne (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami niezbędnymi do montażu i użytkowania), ich zakup i korzystanie z przeznaczeniem nie narusza prawa, w tym również praw osób trzecich, a w szczególności odpowiadają opisanym normom; 2.3. Wykonawca musi zapewnić okres gwarancji i rękojmi oraz serwis gwarancyjny zgodnie z następującymi zasadami: 2.3.1. min. 24 miesięczny – max. 48 miesięczny okres gwarancji i rękojmi, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, tj. po dostawie, wniesieniu, montażu i ostatecznym ustawieniu sprzętu we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach filii szkoły w Lesznowoli. 2.3.2. naprawa – w miejscu użytkowania bądź poza nim w dedykowanym serwisie lub u producenta (w takim wypadku wszelkie działania organizacyjne i koszty związane z wysyłką i naprawą poza siedzibą Zamawiającego każdorazowo ponosi wykonawca); 2.3.3. czas naprawy sprzętu max. 48 godz. od zgłoszenia, bądź dostarczeniu jego komponentu – (telefonicznie lub pisemnie za pośrednictwem poczty elektronicznej). Gwarancja ulega automatycznemu przedłużeniu o czas naprawy; 2.3.4. Wykonawca musi zapewnić, iż usługi serwisu gwarancyjnego będą świadczone przez producenta lub dedykowany serwis. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz OFERTA – sporządzony według formularza stanowiącego Rozdział 1 SIWZ. 2) Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt IV ppkt 1 niniejszej SIWZ, aktualne na dzień składania ofert – sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, aktualne na dzień składania ofert - sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (Konsorcjum, Spółka Cywilna) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) – jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do pospisywania oferty. 5) Pełnomocnictwo (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np.: jako: Konsorcjum, Spółka Cywilna). Uwaga: Pełnomocnictwo należy załączyć tylko wówczas, jeżeli dotyczy. UWAGA: Pod pojęciem „kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie” należy rozumieć odpis pełnomocnictwa poświadczony notarialnie (w tym kserograficzna kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem). 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (oryginał), o którym mowa w Rozdziale 2, pkt. V SIWZ - – sporządzone na formularzu lub według formularza stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania, o którym mowa powyżej – stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale 4 pkt 3.1., ppkt 2 i 3 SIWZ. 7) Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej www.lesznowola.eobip.pl w zakładce PRZETARGI informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przekaże Zamawiającemu oświadczenie (oryginał) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – według formularza stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu multimedialnego dla Teatru Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
Dodano: 2024-06-29 - Dostawa sprzętu komputerowego do Centralnego Przystanku Historia w budynku Central Point przy ul. Zielnej w Warszawie
Dodano: 2024-04-03 - Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego dla ZSP w Międzyborowie na terenie Gm. Jaktorów w ramach projektu:Wsparcie nowoczesnych form nauczania z wyk. TIK i rozwój możliwości nauczania zdalnego.
Dodano: 2024-01-14 - Zakup licencji, sprzętu komputerowego oraz multimedialnego w ramach projektu pn.: „E- usługi dla szkół w ramach ZIT” w tym:
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa urządzeń multimedialnych dla PIG-PIB
Dodano: 2023-11-27 - Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego dla ZSP w Międzyborowie na terenie Gm. Jaktorów w ramach projektu:Wsparcie nowoczesnych form nauczania z wyk. TIK i rozwój możliwości nauczania zdalnego.
Dodano: 2023-11-08 - Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego oraz komputerowego w ramach projektu pn. „Uczniów wspieramy – kompetencje rozwijamy"
Dodano: 2023-11-08 - Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego oraz komputerowego w ramach projektu „Kompetentni radomianie to szkoły wyzwanie”.
Dodano: 2023-10-20 - Dostawa urządzeń multimedialnych dla PIG-PIB
Dodano: 2023-10-11 - Zakup zestawu do transmisji obrazu i dźwięku w ramach "Cyfrowa Gmina" Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
Dodano: 2023-08-18