Gmina Jaktorów ogłasza przetarg
- Adres: 96-313 Jaktorów, Warszawska 33
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 46 855-21-88 , fax. 46 855-21-88
- Data zamieszczenia: 2023-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jaktorów
Warszawska 33
96-313 Jaktorów, woj. mazowieckie
tel. 46 855-21-88, fax. 46 855-21-88
REGON: 750148259 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaktorow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego dla ZSP w Międzyborowie na terenie Gm. Jaktorów w ramach projektu:Wsparcie nowoczesnych form nauczania z wyk. TIK i rozwój możliwości nauczania zdalnego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest : Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego dla Zespołu Szkół Publicznych w Międzyborowie na terenie Gminy Jaktorów w ramach projektu: „Wsparcie nowoczesnych form nauczania z wykorzystaniem TIK i rozwój możliwości nauczania zdalnego dzięki zakupowi sprzętu i oprogramowania do szkół gminy Jaktorów.”2. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) transport własny i wniesienie urządzeń na własne ryzyko do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie szkoły w Międzyborowie,2) rozładunek i rozpakowanie urządzeń,3) dostarczenia wszystkich niezbędnych akcesoriów i innych elementów wymaganych do poprawnego działania dostarczanego sprzętu,4) zainstalowanie i uruchomienie urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 5) usunięcie opakowań związanych z dostawą urządzeń,6) po zakończeniu dostawy i zainstalowaniu urządzeń pozostawienie pomieszczeń, w należytym porządku i czystości,7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie uszkodzenia i szkody powstałe w trakcie realizacji umowy,8) Wykonawca odpowiada za przedmiot zamówienia do czasu jego ostatecznego przekazania i podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia,9) na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji,10) szczegółowe wymagania dla dostawy określono w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SWZ,11) przedstawione w załączniku nr 3 do SWZ parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia nazw własnych lub handlowych należy rozumieć, że dopuszcza się sprzęt i urządzenia o takich samych lub równoważnych właściwościach i parametrach lecz nie gorszych niż określone w Opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaproponowania sprzętu lub urządzenia równoważnego wymaga się, aby odpowiadał on pod względem parametrów, jakości, trwałości i funkcjonalności,12) dostarczony sprzęt i urządzenia muszą być fabrycznie nowe (wyprodukowane w 2022 r. lub 2023 r. i nie wycofane ze sprzedaży) oraz wolne od wad fizycznych i prawnych oraz posiadające stosowny pakiet usług gwarancyjnych. Całość sprzętu i oprogramowania musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów na rynek polski i być objęta gwarancją opartą o świadczenia gwarancyjne producenta,13) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć system operacyjny wolny od oprogramowania innego niż niezbędne do prawidłowego funkcjonowania sprzętu i jego podzespołów, w szczególności wolny od programów w wersjach demonstracyjnych i innych tego typu materiałów promocyjnych/reklamowych,14) Wykonawca dokona sprawdzenia poprawności funkcjonowania urządzeń w podstawowym zakresie, w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy,15) przy dostawie, ale przed zainstalowaniem przedmiotu zamówienia, na urządzenia należy dostarczyć odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa oraz deklarację CE. Wykonawca zobowiązany jest przekazać wraz z dostarczonym sprzętem instrukcje obsługi w języku polskim, licencje na oprogramowanie oraz dokumenty gwarancyjne i wszystkie dokumenty niezbędne do prawidłowej eksploatacji urządzeń w miejscu dostawy,16) Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia w zakresie obsługi urządzeń, pracowników wskazanych przez Zamawiającego,17) Wykonawca w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu na piśmie szczegółowego wskazania urządzeń potwierdzających ich zgodność z Opisem przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 3 do SWZ,18) Wykonawca przystąpi do dostawy i zainstalowania po zaakceptowaniu przez Zamawiającego proponowanych urządzeń, 19) w przypadku , gdy Wykonawca dostarczy i zainstaluje urządzenia nie uwzględniając zapisu w ust. 15 i 17, Zamawiający może zażądać ponownie wykonania przedmiotu umowy, 20) dostawa, zainstalowanie i uruchomienie przedmiotowego zamówienia będzie odbywać się sukcesywnie w terminie do dnia 29.11.2023r.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania o obrocie gospodarczym:Opis sposobu spełnienia warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Opis sposobu spełnienia warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Opis sposobu spełnienia warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Opis sposobu spełnienia warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-16
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu multimedialnego dla Teatru Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
Dodano: 2024-06-29 - Dostawa sprzętu komputerowego do Centralnego Przystanku Historia w budynku Central Point przy ul. Zielnej w Warszawie
Dodano: 2024-04-03 - Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego dla ZSP w Międzyborowie na terenie Gm. Jaktorów w ramach projektu:Wsparcie nowoczesnych form nauczania z wyk. TIK i rozwój możliwości nauczania zdalnego.
Dodano: 2024-01-14 - Zakup licencji, sprzętu komputerowego oraz multimedialnego w ramach projektu pn.: „E- usługi dla szkół w ramach ZIT” w tym:
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa urządzeń multimedialnych dla PIG-PIB
Dodano: 2023-11-27 - Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego oraz komputerowego w ramach projektu pn. „Uczniów wspieramy – kompetencje rozwijamy"
Dodano: 2023-11-08 - Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego oraz komputerowego w ramach projektu „Kompetentni radomianie to szkoły wyzwanie”.
Dodano: 2023-10-20 - Dostawa urządzeń multimedialnych dla PIG-PIB
Dodano: 2023-10-11 - Zakup zestawu do transmisji obrazu i dźwięku w ramach "Cyfrowa Gmina" Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
Dodano: 2023-08-18 - Dostawa i zakup sprzętu audioinformatycznego: tablice / monitory interaktywne z kamerami i mobilnymi stojakami oraz flipchart interaktywny ze stojakiem i replikatorem portów
Dodano: 2023-04-07