Szkoła Główna Służby Pożarniczej ogłasza przetarg
- Adres: 01-629 Warszawa, Słowackiego 52/54
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-04-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Służby Pożarniczej
Słowackiego 52/54
01-629 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 000173410 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i zakup sprzętu audioinformatycznego: tablice / monitory interaktywne z kamerami i mobilnymi stojakami oraz flipchart interaktywny ze stojakiem i replikatorem portów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup sprzętu audioinformatycznego: Część 1: Tablice / Monitory interaktywne z kamerami i mobilnymi stojakami – 15 szt.; o parametrach technicznych, funkcjonalnych oraz użytkowych szczegółowo opisanych w załączniku nr 6 do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia” w ramach Projektu Kompleksowy program dostępności SGSP w Warszawie (nr umowy POWR.03.05.00-00-A035/21-00).Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup sprzętu audioinformatycznego: Część 2: Flipchart interaktywny ze stojakiem i replikatorem portów lub portem rozszerzeń; o parametrach technicznych, funkcjonalnych oraz użytkowych szczegółowo opisanych w załączniku nr 6 do SWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia” w ramach Projektu Kompleksowy program dostępności SGSP w Warszawie (nr umowy POWR.03.05.00-00-A035/21-00). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: - dotyczy tylko części nr 1 zamówieniaO wykonanie przedmiotu zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają polisę ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości sumy gwarancyjnej ubezpieczenia minimum 100 000,00 PLNd) Zdolności technicznej lub zawodowej: - dotyczy tylko części nr 1 zamówieniaW zakresie zdolności technicznej wykazania się odpowiednią zdolnością techniczną lub zawodową, polegającą na doświadczeniu zdobytym poprzez należyte wykonanie, nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw sprzętu audioinformatycznego o wartości nie mniejszej niż 120 000 złotych (sto dwadzieścia tysięcy) każda dostawa. Wykaz musi zawierać co najmniej rodzaj/typ dostarczonych urządzeń, wartość, daty oraz podmiot (nazwa, adres, tel.) na rzecz którego wykonana była dostawa.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-18
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu multimedialnego dla Teatru Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
Dodano: 2024-06-29 - Dostawa sprzętu komputerowego do Centralnego Przystanku Historia w budynku Central Point przy ul. Zielnej w Warszawie
Dodano: 2024-04-03 - Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego dla ZSP w Międzyborowie na terenie Gm. Jaktorów w ramach projektu:Wsparcie nowoczesnych form nauczania z wyk. TIK i rozwój możliwości nauczania zdalnego.
Dodano: 2024-01-14 - Zakup licencji, sprzętu komputerowego oraz multimedialnego w ramach projektu pn.: „E- usługi dla szkół w ramach ZIT” w tym:
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa urządzeń multimedialnych dla PIG-PIB
Dodano: 2023-11-27 - Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego dla ZSP w Międzyborowie na terenie Gm. Jaktorów w ramach projektu:Wsparcie nowoczesnych form nauczania z wyk. TIK i rozwój możliwości nauczania zdalnego.
Dodano: 2023-11-08 - Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego oraz komputerowego w ramach projektu pn. „Uczniów wspieramy – kompetencje rozwijamy"
Dodano: 2023-11-08 - Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego oraz komputerowego w ramach projektu „Kompetentni radomianie to szkoły wyzwanie”.
Dodano: 2023-10-20 - Dostawa urządzeń multimedialnych dla PIG-PIB
Dodano: 2023-10-11 - Zakup zestawu do transmisji obrazu i dźwięku w ramach "Cyfrowa Gmina" Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
Dodano: 2023-08-18