Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg
- Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2956700 , fax. 32 2625032, 2956700
- Data zamieszczenia: 2014-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
ul. Graniczna 21 21
41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
tel. 32 2956700, fax. 32 2625032, 2956700
REGON: 27625531200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup papieru komputerowego, piśmiennego, kserograficznego, wizytówkowego wraz z dostawą dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.). 1. Rodzaje zamawianych materiałów oraz ich ilości szacunkowe określone zostały w załączniku nr 1 B do SIWZ (Formularz cenowy). 2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formie zamówień cząstkowych zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. 3. Zamówione materiały Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, własnym transportem, w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od momentu złożenia telefonicznego lub faksowego zamówienia przez Zamawiającego. 4. Zamówione materiały winny być nieuszkodzone, zgodne z zamówieniem i deklaracją w Formularzu cenowym. Ewentualna reklamowana przez Zamawiającego dostawa lub jej część będzie wymieniana na koszt Wykonawcy w terminie 2 dni roboczych od daty dostawy. 5. Zamawiający wymaga, by papier kserograficzny (poz. 1 - 6, poz. 15 - 18, poz. 20 - 23 tabeli Formularza cenowego) spełniał podwyższone standardy ekologiczne: a) musi być wyprodukowany bez użycia chloru pierwiastkowego (ECF- Elemental chlorine free). b) musi być wyprodukowany na bazie włókien pierwotnych z legalnych lub zrównoważonych źródeł. 6. W odniesieniu do poz. 14 załącznika nr 1 B do SIWZ (Formularza cenowego) Zamawiający wymaga, aby papier pakowy szary był wyprodukowany co najmniej w 75% z włókien pochodzących z recyklingu. 7. W odniesieniu do poz. 3 i 4 załącznika nr 1 B do SIWZ (Formularza cenowego) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał producenta materiału w kolumnie nr 4 tabeli Formularza cenowego (zał. nr 1B do SIWZ). 7. Podane w załączniku nr 1 B do SIWZ (Formularz cenowy) ilości materiałów są wielkościami szacunkowymi podanymi dla prawidłowej oceny wartości ofert, ustalonymi na podstawie zamówień (zużycia) z okresu ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli Formularza cenowego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych materiałów, jednak nie więcej niż 20 % wartości umowy (brutto), bez konieczności zmiany umowy. 8. Zamówienie będzie realizowane wg potrzeb Zamawiającego po cenach jednostkowych zadeklarowanych w załączniku nr 1 B do SIWZ (Formularz cenowy) do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie na ten cel - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2015-05-20 - Zakup papieru komputerowego, piśmiennego, kserograficznego, wizytówkowego wraz z dostawą dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2013-04-04 - Sukcesywna dostawa papieru biurowego
Dodano: 2012-01-13 - dostawa materiałów biurowych oraz środków higieny
Dodano: 2011-11-04 - Zakup papieru komputerowego, piśmiennego, kserograficznego, wizytówkowego wraz z dostawą dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2011-06-24 - Sukcesywna dostawa papieru biurowego
Dodano: 2011-02-10 - dostawa materiałów biurowych - papier i pudła kartonowe archiwizacyjne
Dodano: 2010-11-30 - dostawa materiałów biurowych oraz środków higieny
Dodano: 2010-11-03