Przetargi.pl
Zakup papieru komputerowego, piśmiennego, kserograficznego, wizytówkowego wraz z dostawą dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2956700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2013-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 2956700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup papieru komputerowego, piśmiennego, kserograficznego, wizytówkowego wraz z dostawą dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwoty dla dostaw i usług określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) na zadanie pn.: Zakup papieru komputerowego, piśmiennego, kserograficznego, wizytówkowego wraz z dostawą dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1.Rodzaje zamawianych materiałów oraz ich ilości szacunkowe określone zostały w załączniku nr 1B (Formularz cenowy) do SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formie zamówień cząstkowych zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. 3.Zamówione materiały Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby Zamawiającego, tj. ul. Graniczna 21 41-300 Dąbrowa Górnicza, własnym transportem i na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od momentu złożenia telefonicznego lub faksowego zamówienia przez Zamawiającego. 4.Zamówione materiały winny być nieuszkodzone, zgodne z zamówieniem. Ewentualna reklamowana przez Zamawiającego dostawa lub jej część będzie wymieniana na koszt Wykonawcy w terminie 2 dni roboczych od daty dostawy. 5.Podane w załączniku nr 1B (Formularz cenowy) ilości materiałów są wielkościami szacunkowymi podanymi dla prawidłowej oceny wartości ofert, ustalonymi na podstawie zamówień (zużycia) z okresu ostatnich 12 miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w tabeli Formularza cenowego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych materiałów, jednak nie więcej niż 20 % wartości umowy (brutto). 6.Gdyby z przyczyn niezależnych od Zamawiającego obniżyła się wysokość środków przewidzianych przez Zamawiającego na realizację zadania, nie może to stanowić podstawy do rozwiązania umowy przez Wykonawcę z winy Zamawiającego, ani do żądania kary umownej czy odszkodowania. 7.Zamówienie będzie realizowane wg potrzeb po cenach jednostkowych zadeklarowanych w Formularzu cenowym (zał. nr 1B do SIWZ) do wysokości środków zabezpieczonych w budżecie na ten cel.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach