Przetargi.pl
Zakup paliwa do samochodów służbowych Kuratorium Oświaty w Poznaniu oraz jego delegatur w Koninie, Kaliszu, Lesznie i Pile,

Kuratorium Oświaty w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-716 Poznań, ul. Kościuszki 93
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8541504 , fax. 061 8523169
  • Data zamieszczenia: 2013-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kuratorium Oświaty w Poznaniu
    ul. Kościuszki 93 93
    61-716 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8541504, fax. 061 8523169
    REGON: 00647335000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ko.poznan.ibip.pl/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliwa do samochodów służbowych Kuratorium Oświaty w Poznaniu oraz jego delegatur w Koninie, Kaliszu, Lesznie i Pile,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa - benzyny bezołowiowej 95 oktanowej oraz oleju napędowego ON w wersji podstawowej na terenie całego kraju w okresie 12 miesięcy od dnia 28 grudnia 2013 r. po cenach obowiązujących w dniu tankowania z uwzględnieniem udzielonego opustu. Zamawiający przewiduje łączny zakup paliwa w ilości 13 175 litrów w tym: - benzyna bezołowiowa 95 oktanowa 8 784 litry, - olej napędowy 4 391 litrów. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości zakupionego paliwa danego rodzaju pod warunkiem nie przekroczenia łącznej ilości paliwa (13 175 litrów). Zamawiający może dokonać zmniejszenia ilości zakupu paliwa nie więcej jednak niż o 30% w stosunku do jej maksymalnej ilości wskazanej w punkcie 1. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. 3) Benzyna bezołowiowa i olej napędowy muszą spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 221, poz. 1441, z późn. zm.). 4) Płatność za zakup paliwa w ilościach detalicznych odbywać się będzie na podstawie kart paliwowych zabezpieczonych kodem dostępu. 5) Każda karta paliwowa powinna spełnić niżej określone minimalne wymagania: a) karta o zasięgu krajowym b) karta umożliwia bezgotówkowy zakup oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej 95 c) karta umożliwia zapisywanie takich informacji jak: rodzaj, ilość i wartość zakupionego paliwa, data i miejsce zakupu paliwa d) karta umożliwia jej natychmiastowe zblokowanie (brak możliwości wykonywania za jej pośrednictwem jakichkolwiek zakupów) po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego jej utraty. 6) Wykonawca zapewnia wgląd do bieżących raportów poprzez odpowiedni dostęp do portalu internetowego zabezpieczonego loginem i hasłem lub poprzez wygenerowanie pisemnego miesięcznego raportu i dołączenie go do faktury zbiorczej. Zestawienie musi zawierać informacje (osobno dla każdej wydanej karty paliwowej) odnośnie ilości i wartości zakupionego paliwa (w tym zakupu przed i po opuście), miejscu i dacie transakcji, rodzaju zakupionego paliwa. 7) W ramach zamówienia Wykonawca wyda 8 kart paliwowych, o których mowa w punkcie 5, z czego 6 kart paliwowych będzie przypisanych do określonego samochodu służbowego Zamawiającego i wystawionych na numer rejestracyjny pojazdu, oraz 2 karty będą wystawione na okaziciela. Wykonawca zobowiązany jest do wydania kart zamiennych lub dodatkowych w razie utraty, zniszczenia karty lub zwiększenia ilości samochodów służbowych Zamawiającego. Opłata za wydanie karty nie może przekraczać 15 zł brutto za sztukę. 8) Zamawiający nie dopuszcza opłat abonamentowych za obsługę kart paliwowych. 9) Za dokonane na podstawie wydanych przez Wykonawcę kart paliwowych transakcje, w ramach zawartej umowy Wykonawca będzie wystawiał pisemne faktury zbiorcze raz w miesiącu (za dany miesiąc). Faktury Wykonawca zobowiązuje się przysyłać nieodpłatnie na adres siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ko.poznan.ibip.pl/public
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach