Przetargi.pl
Zakup paliwa do pojazdów Samorządowego Zakładu Wodociągów i Gospodarki Komunalnej w Ćmielowie

Samorządowy Zakład Wodociągów i Gospodarki Komunalnej w Ćmielowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27-440 Ćmielów, ul. Kolejowa 43
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-15 8612143 , fax. 0-15 8612143
  • Data zamieszczenia: 2010-01-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowy Zakład Wodociągów i Gospodarki Komunalnej w Ćmielowie
    ul. Kolejowa 43 43
    27-440 Ćmielów, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-15 8612143, fax. 0-15 8612143
    REGON: 00106807500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cmielow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliwa do pojazdów Samorządowego Zakładu Wodociągów i Gospodarki Komunalnej w Ćmielowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zakup paliwa do pojazdów Samorządowego Zakładu Wodociągów i Gospodarki Komunalnej w Ćmielowie w okresie 12 miesięcy. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi zakup w maksymalnej ilości: - oleju napędowego w ilości: 42.000 litrów, - benzyny bezołowiowej 95 oktanowej w ilości: 3.200 litrów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu umowy w ilości i zakresie określonym jak wyżej, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu stałego upustu wykonawcy. Wielkość przedmiotu zamówienia oraz wartość umowy może ulec zmianie, stosownie do faktycznych potrzeb Zamawiającego. Jakość paliw musi być zgodna z Polskimi Normami (PN-EN 228:1999 i PN-EN 590:2009) i obowiązującymi przepisami prawa (Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 Nr 221 poz. 1441) Sposób wykonania zamówienia: Ze względu na brak możliwości jednorazowego zakupu przez Zamawiającego większych ilości paliw, realizacja zamówienia będzie odbywać się poprzez sukcesywne tankowanie pojazdów będących własnością Samorządowego Zakładu Wodociągów i Gospodarki Komunalnej w Ćmielowie na stacji paliw położonej w promieniu nie większym niż 4km mierzone osią utwardzonej drogi publicznej od siedziby SZWiGK w Ćmielowie mieszczącego się przy ul. Kolejowej 43, 27-440 Ćmielów. Tankowanie odbywać się będzie na stacji paliw wybranego wykonawcy bezpośrednio do pojazdów będących własnością SZWiGK w Ćmielowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych, dotyczące: a). posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają ich posiadania, tj. posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi w zakresie przedmiotu zamówienia. b). posiadania wiedzy i doświadczenia, c). dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują stacją paliw położoną w odległości nie większej niż 4km mierzone osią utwardzonej drogi publicznej od siedziby SZWiGK w Ćmielowie mieszczącego się przy ul. Kolejowej 43, 27-440 Ćmielów. d). sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o analizę dokumentów dołączonych do oferty, sprawdzając kompletność, spełnienie warunków dopuszczających oraz jakość złożonych dokumentów. Brak wykazania spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. Z treści załączonych dokumentów do oferty musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki w postępowaniu. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi w zakresie przedmiotu zamówienia Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu stacją paliw położoną w promieniu nie większym niż 4 km od siedziby SZWIGK w Ćmielowie mierzone osią utwardzonej drogi publicznej - w formularzu ofertowym - załącznik Nr 1 do SIWZ Wymagania forma: oryginał 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ. Wymagana forma - oryginał. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, należy złożyć wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ. Wymagana forma - oryginał. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, należy złożyć wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w odniesieniu dokumentów wymienionych w pkt. 5, 6 i 7 muszą być złożone przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pozostałe dokumenty określone w pkt. 1, 2 ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, którzy w imieniu wszystkich Wykonawców będą spełniać warunki udziału. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.1. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ewentualnie umowę regulującą współpracę tych wykonawców, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 9.2. Wszelką korespondencję, oświadczenia, wnioski adresowane będą do Pełnomocnika ze skutkiem wobec wszystkich Wykonawców. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5; 6 i 7 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 10.1. Dokumenty, o których mowa w pkt. 10 litera a muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10.2. Dokument o którym mowa w pkt. 10 litera b musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 10 zastępuje się je dokumentem zwierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy zawarte w pkt. 10.1. i 10.2. stosuje się odpowiednio. Wymagana forma dokumentów - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cmielow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach