Przetargi.pl
Zakup paliwa do pojazdów PUK Sp. z o.o. w Lipnie

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-600 Lipno, ul. Wyszyńskiego 47
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 287 47 00 , fax. 054 287 47 00
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    ul. Wyszyńskiego 47 47
    87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 287 47 00, fax. 054 287 47 00
    REGON: 34044313900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puklipno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliwa do pojazdów PUK Sp. z o.o. w Lipnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup paliw na potrzeby samochodów służbowych zamawiającego. Przedmiotem jest olej napędowy i etylina 95. 2)Nazwy i kody stosowane we wspólnym słowniku zamówień (CPV): kod CPV 23121100-2 3)Zakup paliwa przez Zamawiającego będzie dokonywany w okresie 1 roku od daty podpisania umowy 4)Szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego: Olej napędowy 63.000 litrów Etylina 95 - 6.500 litrów Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości oleju napędowego i etyliny 95. Określenie powyższych ilości nie może w razie mniejszych potrzeb być podstawą do roszczeń ze strony Sprzedającego. 5)Zakup paliwa realizowany będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego na Stacji Paliw Sprzedającego bezpośrednio do baków pojazdów. 6)Wartość umowy stanowić będzie iloczyn zamawianego paliwa i cen jednostkowych zawartych w ofercie, lecz nieprzekraczających wysokość kwoty jaką zamawiający przeznaczył na zrealizowanie zamówienia (podaną podczas otwarcia ofert). 7) Odległość od stacji paliw do miejsca garażowania pojazdów ( składowisko odpadów ) nie powinna być większa niż 3,5 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231211002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowania mogą brać Wykonawcy którzy : 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.); w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, warunek ten musi spełnić każdy z Wykonawców, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, warunek ten musi spełnić każdy z Wykonawców, 3. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( koncesja na obrót paliwami ważna na cały okres związania umową ), 4. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznych i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5. dysponują w odległości max. do 3,5 km , stacjami dystrybucji paliwa, będącego przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych ustawą oraz określonych przez Zamawiającego: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, sporządzony w oparciu o wzór - zał. Nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 PZP, sporządzone w oparciu o wzór stanowiący zał. Nr 2 do SIWZ. 3. Parafowany przez Wykonawcę Formularz postanowień umowy z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 3 do SIWZ. 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga: w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w/w dokumenty musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 6. Koncesja wymagana na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem. 7. Wykaz stacji oraz punktu odbioru oleju silnikowego wskazanych przez Wykonawcę, w których będą się odbywać tankowania pojazdów zał. nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puklipno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach