Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg
- Adres: 89-510 Bysław, ul. Główna 75
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-52 33 497 35 , fax. 0-52 33 497 35
- Data zamieszczenia: 2009-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
ul. Główna 75 75
89-510 Bysław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-52 33 497 35, fax. 0-52 33 497 35
REGON: 09319793500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubiewo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup oleju napędowego do autobusów szkolnych i ciągnika rolniczego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup oleju napędowego do autobusów szkolnych i ciągnika rolniczego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231211002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i art. 22 ust. 1 pkt. 4 - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, 5. Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji ogólnych warunków umowy zawarte w projekcie umowy, poprzez podpisanie projektu umowy - stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubiewo.las.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oleju napędowego.
Dodano: 2014-12-09 - Dostawa oleju napędowego
Dodano: 2013-09-06 - Dostawa oleju napędowego
Dodano: 2013-08-19 - Detaliczna bezgotówkowa dostawa - zakup paliw płynnych i innych produktów poza paliwowych
Dodano: 2011-07-19 - Detaliczna bezgotówkowa dostawa - zakup paliw płynnych i innych produktów poza paliwowych.
Dodano: 2010-07-19 - Dostawa oleju napędowego ON i benzyny bezołowiowej Pb 95
Dodano: 2010-01-14 - Dostawa - tankowanie paliw i gazu do pojazdów Nadleśnictwa w 2010 roku
Dodano: 2009-12-08 - NA ZAKUP ETYLINY BEZOŁOWIOWEJ, OLEJU NAPĘDOWEGO I GAZU LPG DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH STAROSTWA POWIATOWEGO I POWIATOWEGO ZARZĄDU DRÓG
Dodano: 2009-12-03 - Zakup paliwa do pojazdów PUK Sp. z o.o. w Lipnie
Dodano: 2009-03-25