Przetargi.pl
Zakup paliw płynnych (olej napędowy) na potrzeby Gminy Pokrzywnica w roku 2019

Gmina Pokrzywnica ogłasza przetarg

  • Adres: 06121 Pokrzywnica, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 918 721 , fax. 236 918 555
  • Data zamieszczenia: 2018-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pokrzywnica
    Al. Jana Pawła II 1
    06121 Pokrzywnica, woj. mazowieckie
    tel. 236 918 721, fax. 236 918 555
    REGON: 13037836700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pokrzywnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw płynnych (olej napędowy) na potrzeby Gminy Pokrzywnica w roku 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup przez Zamawiającego paliw płynnych, to jest oleju napędowego, od dnia 01 stycznia 2019 r. do dnia 31 grudnia 2019 r. w formie bezgotówkowych tankowań na stacji lub stacjach paliw Wykonawcy. 2. Szacunkowe zużycie paliwa: - olej napędowy – 33.000 litrów Wskazane zużycie paliwa jest ilością szacunkową w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego, bądź deklarowanego wykorzystania ilości paliw w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zużycia mniejszej lub większej ilości paliwa w stosunku do podanej wyżej ilości w czasie trwania umowy. 3. Sprzedaż paliwa dokonywana będzie według cen obowiązujących w chwili realizacji transakcji sprzedaży na stacji Wykonawcy pomniejszona o udzielony upust od cen brutto za 1 litr paliwa. 4. Zamawiający wymaga, aby zakup paliwa dokonywany był w formie bezgotówkowej. Wykonawca będzie wystawiał fakturę każdorazowo podczas tankowania pojazdu przez kierowcę. Faktura VAT winna zawierać minimum następujące informacje (datę transakcji, ilość i rodzaj paliwa, nr rejestracyjny samochodu, upust). 5. Objęty niniejszym zamówieniem zakup paliw płynnych będzie realizowany w drodze indywidualnych zakupów, przeprowadzanych przez kierowców poszczególnych pojazdów (samochody osobowe, autobusy szkolne, traktor, równiarka, samochody strażackie) -paliwo tankowane bezpośrednio do zbiorników + paliwo do agregatu prądotwórczego. 6. Sprzedawane przez Wykonawcę paliwo musi spełniać wszystkie wymagania jakościowe określone w: 1) przepisach wydanych na podstawie art. 3 ust. 2 pkt. 1 oraz art. 5 Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. z 2016 r., poz. 10928) a w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680) oraz Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 01 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2008); 2) aktualnych Polskich Normach: PN-EN590 dla oleju napędowego; 3) jak również muszą być zgodne z nowelizowanymi w trakcie dostaw normami i przepisami. 7. W trakcie trwania umowy zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badań dot. jakości paliwa zgodnie z w/w Rozporządzeniem. W sytuacji zaistnienia po stronie Zamawiającego uzasadnionego podejrzenia , iż zakupione paliwo nie spełnia przez Wykonawcę wymagań jakościowych zgodnych z w/w Rozporządzeniem, Zamawiający zleci wykonanie badań w wybranym przez Zamawiającego laboratorium. W sytuacji stwierdzenia przez laboratorium niezgodności paliwa z wymaganiami jakościowymi dla paliw, zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami badań. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 10% całej umowy, a także odstąpienia od umowy i dochodzenia od Wykonawcy zapłaty wszelkich kosztów powstałych w związku z niezgodnością paliwa z normami jakościowymi (w tym kosztami nabywania paliwa w wyższej cenie, oraz koszty związane z naprawą pojazdów, maszyn lub urządzeń powstałą w wyniku nieprawidłowej jakości paliwa). 8. Wykonawca musi posiadać stacje (stację) paliw spełniające(ą) wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U.2014 poz. 1853). Co najmniej jedna stacja paliwowa Wykonawcy musi znajdować się w odległości nie więcej niż 10 km od siedziby Zamawiającego. Stacje Wykonawcy muszą być czynne od poniedziałku do niedzieli co najmniej w godzinach od 6:00 do 15:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami wydaną na podstawie Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 220, 791, 1089, 1387, 1566).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca składa również następujące dokumenty: - Formularz oferty - stosowne pełnomocnictwo - pisemne zobowiązanie, o którym mowa w punkcie 5.7 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach