GMINA SIENNICA ogłasza przetarg
- Adres: 05-332 Siennica, ul. Mińska 33
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 757 20 20 , fax. 25 757 20 95
- Data zamieszczenia: 2022-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA SIENNICA
ul. Mińska 33
05-332 Siennica, woj. mazowieckie
tel. 25 757 20 20, fax. 25 757 20 95
REGON: 711582782 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsiennica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliw płynnych w 2023 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, w miarę pojawiających się potrzeb bezgotówkowy zakup paliw płynnych na potrzeby pojazdów oraz urządzeń eksploatowanych przez Urząd Gminy w Siennicy oraz Ochotnicze Straże Pożarne. 2. Dostawa paliw płynnych odbywać się będzie w formie doraźnych bezgotówkowych tankowań pojazdów na stacjach paliw wybranego Wykonawcy. 3. Miejscem realizacji dostaw będzie stacja paliw znajdująca się na terenie Gminy Siennica.4. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów w przewidzianym okresie realizacji zamówienia wynosi odpowiednio:- benzyna bezołowiowa Pb-95 – 1 000 l- gaz LPG – 1 000 l- olej napędowy ON – 21 000 l5. Podane ilości stanowią szacunkową wielkość zapotrzebowania w okresie trwania umowy. Faktyczna ilość zakupów w 2023 r. może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. W przypadku zakupu paliwa w ilości mniejszej niż określone szacunkowe zapotrzebowanie Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko za paliwo faktycznie pobrane.6. Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2015 poz. 1680) oraz warunki techniczne i jakościowe określone w polskich normach: PN-EN 228+A1:2017-06 i PN-EN 590+A1:2017-06 dla paliw płynnych.7. W okresie obowiązywania umowy, z wybranym Wykonawcą, zapłata za zakup paliwa będzie dokonywana w oparciu o cenę obowiązującą w dniu zakupu na stacji (cena z dystrybutora), pomniejszoną o zadeklarowane przez Wykonawcę w ofercie rabaty cenowe. Wielkość rabatu zaoferowana przez Wykonawcę będzie stała w trakcie realizacji umowy.8. Rozliczanie zawartych transakcji bezgotówkowych odbywać się będzie w następującym okresie rozliczeniowym: od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca, przy czym termin płatności wynosi 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 9. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. 10. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży paliwa odpowiadającego Polskim Normom. Na potwierdzenie powyższego, Zamawiający w trakcie trwania umowy może żądać od Wykonawcy aktualnego świadectwa/certyfikatu jakości sprzedawanych paliw.11. Po zawarciu umowy Wykonawca otrzyma wykaz osób uprawnionych do tankowania paliw będących przedmiotem zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-13
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego
Dodano: 2024-02-21 - Część 1 – zakup benzyny bezołowiowej na stacji paliw (Pb95) do pojazdów i maszyn Część 2 – dostawę oleju napędowego (ON) do zbiornika zlokalizowanego w siedzibie Wydziału Dróg Powiatowych ul. Asfaltowa 1 Zagościniec na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
Dodano: 2021-02-12 - Dostawa oleju opałowego do jednostek znajdujących się na terenie Gminy Stanisławów
Dodano: 2021-01-21 - Sukcesywna dostawa oleju napędowego [ON] oraz benzyny bezołowiowej (Pb95) w systemie bezgotówkowym dla pojazdów służbowych, agregatów prądotwórczych oraz sprzętu silnikowego pozostającego w dyspozycji Zamawiającego
Dodano: 2021-01-12 - Dostawa oleju napędowego
Dodano: 2021-01-08 - Część 1 – zakup benzyny bezołowiowej na stacji paliw (Pb95) do pojazdów i maszyn Część 2 – dostawę oleju napędowego (ON) do zbiornika zlokalizowanego w siedzibie Wydziału Dróg Powiatowych ul. Asfaltowa 1 Zagościniec na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
Dodano: 2020-12-29 - DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO
Dodano: 2020-12-10 - Sukcesywne dostawy oleju napędowego w roku 2021
Dodano: 2020-12-09 - Sukcesywna dostawa oleju napędowego [ON] oraz benzyny bezołowiowej (Pb95) w systemie bezgotówkowym dla pojazdów służbowych, agregatów prądotwórczych oraz sprzętu silnikowego pozostającego w dyspozycji Zamawiającego
Dodano: 2020-11-24 - Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń będących w posiadaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Kadzidle
Dodano: 2020-11-12