Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 01-824 Warszawa, S. Przybyszewskiego 80/82
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 56 89 100
- Data zamieszczenia: 2022-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
S. Przybyszewskiego 80/82
01-824 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 56 89 100
REGON: 010843854 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia sali rehabilitacyjnej Dziennego Domu „Senior+” Bielańskie Centrum Wsparcia Seniora przy ul. W. Broniewskiego 56 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego - wyposażenia sali rehabilitacyjnej Dziennego Domu „Senior+” Bielańskie Centrum Wsparcia Seniora przy ul. W. Broniewskiego 56 w Warszawie.II. Oferowane artykuły muszą być produktami fabrycznie nowymi, bez uszkodzeń i usterek, dostarczonymi bezpośrednio od producenta lub dystrybutora, o należytej jakości, gotowe do użycia bez konieczności dokupowania dodatkowych akcesoriów, wolnymi od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych oraz roszczeń osób trzecich. Artykuły oraz materiały użyte do ich produkcji muszą spełniać wymogi określone obowiązującym prawem unijnym i krajowym, zostać dopuszczone do obrotu handlowego oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski.III. Wykonawca będzie zobowiązany na własny koszt i ryzyko do dokonania transportu, rozładunkui wniesienia dostarczonych artykułów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamówienie obejmuje również w razie konieczności niezbędne przystosowanie sprzętu do użytkowania.IV. Wszelkie pozostałe odpady i opakowania Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.V. Za wszelkie szkody powstałe z winy Wykonawcy w związku z dostarczonymi artykułami oraz za wszelkie wady/usterki powstałe podczas transportu i montażu całkowitą odpowiedzialność ponosi Wykonawca.VI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1A do SWZ.I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż lustra gimnastycznego - wyposażenia sali rehabilitacyjnej Dziennego Domu „Senior+” Bielańskie Centrum Wsparcia Seniora przy ul. W. Broniewskiego 56 w Warszawie.II. Oferowane artykuły muszą być produktami fabrycznie nowymi, bez uszkodzeń i usterek, dostarczonymi bezpośrednio od producenta lub dystrybutora, o należytej jakości, gotowe do użycia bez konieczności dokupowania dodatkowych akcesoriów, wolnymi od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych oraz roszczeń osób trzecich. Artykuły oraz materiały użyte do ich produkcji muszą spełniać wymogi określone obowiązującym prawem unijnym i krajowym, zostać dopuszczone do obrotu handlowego oraz posiadać wymagane atesty i certyfikaty stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie Polski.III. Wykonawca będzie zobowiązany na własny koszt i ryzyko do dokonania transportu, rozładunkui wniesienia, a także montażu dostarczonych artykułów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamówienie obejmuje również w razie konieczności niezbędne przystosowanie sprzętu do użytkowania.V. Wszelkie pozostałe odpady i opakowania Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.VI. Za wszelkie szkody powstałe z winy Wykonawcy w związku z dostarczonymi artykułami oraz za wszelkie wady/usterki powstałe podczas transportu i montażu całkowitą odpowiedzialność ponosi Wykonawca.VII. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku Nr 1B SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa mebli medycznych (ZP-56/2024)
Dodano: 2024-05-10 - Dostawa mebli medycznych
Dodano: 2024-03-04 - DOSTAWA FOTELI DLA DAWCÓW DO POBIERANIA KRWI I JEJ SKŁADNIKÓW”.
Dodano: 2023-11-16 - Zakup łóżek oraz materacy wraz z szafkami przyłóżkowymi dla pacjentów oddziałów stacjonarnych szpitala
Dodano: 2023-09-25 - Zakup zestawu szaf modułowych na leki ze stali nierdzewnej
Dodano: 2023-05-29 - Zwalczanie skutków Covid - 19 poprzez remont i wyposażenie pomieszczeń SPZOZ w Siennie - wyposażenie pomieszczeń SPZOZ
Dodano: 2022-11-21 - Meble medyczne z wyposażeniem: zestawy łóżko + materac + szafka przyłóżkowa, łóżko do intensywnej opieki + materac + szafka
Dodano: 2022-08-16 - Zakup wyposażenia w związku z realizacją zadania pn.: "Zakup niezbędnego sprzętu oraz adaptacja pomieszczeń w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS-CoV-2 na terenie województwa mazowieckiego"
Dodano: 2021-07-16 - Sprzedaż i dostawa przez Szafek przyłóżkowych z blatem bocznym COMBI 906.105 – 45 sztuk oraz Materaców szpitalnych T25 w pokr. Paroprzepuszczalnym o wymiarach 200x90x12cm
Dodano: 2021-04-26 - Dostawa mebli laboratoryjnych i medycznych w podziale na pakiety
Dodano: 2021-04-17