Gmina Sędziszów Małopolski ogłasza przetarg
- Adres: 39-120 Sędziszów Małopolski, ul. Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2221600 , fax. 017 2216313
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów Małopolski
ul. Rynek 1 1
39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
tel. 017 2221600, fax. 017 2216313 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup paliw płynnych na potrzeby Gminy w Sędziszowie Małopolskim . - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej i oleju napędowego do samochodów /zgodnie z wykazem - zał. nr 1 do formularza oferty / będących na stanie Gminy Sędziszów Małopolski, w okresie do 31.12.2010r. w następujących ilościach : a ) benzyna bezołowiowa Pb 95 - 9 000 litrów b ) olej napędowy - 3 000 litrów 2. Podane ilości paliw są ilościami przybliżonymi mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy. 3. Określona ilość paliwa jest ilością szacunkową w związku z tym Zamawiający zastrzega sobie prawo i możliwość zakupu stosownie do potrzeb. Zakupiona mniejsza ilość paliwa w czasie obowiązywania umowy nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do wykorzystanej przez Zamawiającego jego ilości. 4. W przypadku zakupu nowego samochodu przez Zamawiającego zakup paliwa będzie rozliczany na zadach wynikających z przetargu. 5. Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego wynikających z odbywania wyjazdów służbowych, indywidualnie dla każdego samochodu. 6. Tankowanie odbywać się będzie na podstawie dowodu wydania paliwa, zawierającego datę zakupu, ilość i rodzaj paliwa, cenę brutto, nr rejestracyjny pojazdu i podpis kierowcy, co będzie podstawą wystawienia faktury VAT za dany okres rozliczeniowy. 7. W przypadku uszkodzeń samochodów Zamawiającego spowodowanych złą jakością paliwa, wszelkie koszty związane z powołaniem rzeczoznawcy i oceną techniczną oraz koszty napraw pokryje Wykonawca. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli jakości dostarczanego paliwa pod względem jego zgodności z wymaganiami jakościowymi poprzez losowe pobranie próbek przy udziale obu stron, a w przypadku wątpliwości co do jakości paliwa oddanie jej do niezależnej analizy laboratoryjnej. Zamawiający poniesie wszelkie koszty przeprowadzenia ww. analiz, a w przypadku potwierdzenia niezgodności jakości paliwa koszty wykonanej analizy obciążą Wykonawcę. 9. Wszystkie oferowane paliwa płynne powinny spełniać wymagania aktualnie obowiązujących polskich norm jakościowych. 10. Zamawiający żąda, aby Wykonawca posiadał co najmniej jedną stacją paliw w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować przez cały okres obowiązywania umowy stosowanie upustu cenowego, nie mniejszego niż 1% ceny jednostkowej brutto za litr paliwa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej i winien posiadać koncesję udzieloną przez Urząd Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi ; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ; 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych pkt 7 SIWZ, wg. formuły spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1/ Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY wraz z podpisanymi załącznikiem Wykaz samochodów będących na stanie Gminy Sędziszów Małopolski. 2/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. / załącznik nr 2 do formularza oferty/ . 3/ Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. / załącznik nr 3 do formularza oferty/ . 4/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5/ Aktualną koncesję udzieloną przez Urząd Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4/ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Uwaga! Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt 4/ a zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1/ Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 2/ Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup paliw płynnych jednostkom transportowo - sprzętowym Powiatowego Zarządu Dróg w Przeworsku z podziałem na części w latach 2016-2018
Dodano: 2016-01-15 - Zakup paliw płynnych do pojazdów
Dodano: 2016-01-05 - Bezgotówkowe tankowanie paliw płynnych do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Tarnobrzegu przy ul. Sikorskiego 86A w 2016 roku.
Dodano: 2015-12-30 - Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw płynnych do kanistrów dla potrzeb urządzeń mechanicznych będących własnością Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
Dodano: 2015-12-22 - Zakup benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego dla pojazdów , samochodów oraz maszyn eksploatowanych przez jednostkę Zamawiającego.
Dodano: 2015-12-11 - Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw płynnych do kanistrów dla potrzeb urządzeń mechanicznych będących własnością Zakładu Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
Dodano: 2015-12-08 - Dostawa paliw płynnych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie
Dodano: 2015-12-04 - Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Brzeźnicy w 2016 r.
Dodano: 2015-12-03 - Sprzedaż paliw płynnych do samochodów służbowych PZMiUW w Rzeszowie oraz Oddziałów i Inspektoratów
Dodano: 2015-12-01 - Sukcesywna dostawa benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego na potrzeby Politechniki Rzeszowskiej przez okres 36 miesięcy
Dodano: 2015-11-19