Przetargi.pl
Zakup paliw płynnych do samochodów i sprzętu służbowego Powiatowego Zarządu Dróg w Jaśle.

Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4435140 , fax. 13 4462868
  • Data zamieszczenia: 2019-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle
    ul. Rynek 18
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 13 4435140, fax. 13 4462868
    REGON: 37044672300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.jaslo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw płynnych do samochodów i sprzętu służbowego Powiatowego Zarządu Dróg w Jaśle.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje 2 zadania z których każde zadanie będzie traktowane jako oddzielne zamówienie: ZADANIE NR I Przedmiot zamówienia obejmuje zakup: 1) Benzyna bezołowiowa Pb95 – 2 500 l 2) Olej napędowy – 48 500 l ZADANIE NR II Przedmiot zamówienia obejmuje zakup: 1) Benzyna bezołowiowa Pb95 – 2 500 l 2) Olej napędowy – 8 000 l Wykonawca zapewni że paliwo będące przedmiotem umowy będzie spełniało wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jedn. Dz.U. z 2013 r., poz. 1058 z późn. zm.) oraz odpowiednio Normy PN-EN 228+A1 i PN-EN 590+A1 Wykonawca zapewni sprzedaż paliw w sposób ciągły w miarę potrzeb Zamawiającego. Podane ilości stanowią wartość prognozowaną. W zależności od potrzeb Zamawiający, może zmniejszyć szacunkowe ilości poszczególnego paliwa. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktycznie pobrane paliwo. W przypadku zmniejszenia zapotrzebowania na paliwo przez Zamawiającego, zostanie sporządzony aneks do umowy. Zakup paliwa będzie rozliczany przez Wykonawcę, po cenach detalicznych obowiązujących w dniu zakupu, pomniejszonych o stały upust cenowy określony w formularzu oferty. Zamawiający dostarczy pisemny wykaz jednostek transportowych i sprzętowych uprawnionych do tankowania, a w przypadku zmian będzie je uaktualniał. Dowodem wydania produktu będzie zbiorcza asygnata, każdorazowo potwierdzana przez przedstawiciela Zamawiającego. Na podstawie asygnaty będzie następowało rozliczenie należności 2 razy w miesiącu. Nie dopuszcza się objęcie zamówienia systemem rozliczania bezgotówkowego z użyciem kart identyfikacyjnych (kart paliwowych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2)w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się: osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w dokumencie równorzędnym, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem określającym zakres umocowania. Wszelkie pełnomocnictwa powinny być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach