Przetargi.pl
Zakup paliw płynnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych.

Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, Podgórzyn 62a
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3020668 , fax. 052 3020668
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie
    Podgórzyn 62a 62a
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3020668, fax. 052 3020668
    REGON: 09236650200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw płynnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup paliw- tankowanie bezgotówkowe do zbiorników paliwowych samochodów i sprzętu(karnistry)- Benzyny Pb95, oleju napędowego, olejów silnikowych;oraz dostawa oleju opałowego sukcesywnie wg.potrzeb Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. 5. Warunek opisany w pkt 1. Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca: - posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, tj. posiada koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie oferty, przedłożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 6 SIWZ wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty: a) wypełnione formularze ofertowe -załącznik nr 2, 2a,2b, b) wypełnione formularze cenowe , c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. e) podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -załącznik nr 1, 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3. Brak jakiegokolwiek z w/w dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 4. Zamawiający może żądać w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6. Podanie odległości stacji od siedziby Obwodów Drogowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-znin.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną