Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego na rok 2010

Urząd Gminy Zbiczno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-305 Zbiczno, Zbiczno 140
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4939317 , fax. 056 4939317
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zbiczno
    Zbiczno 140 140
    87-305 Zbiczno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4939317, fax. 056 4939317
    REGON: 00054701700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbiczno.brodnica.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego na rok 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego EKOTERM PLUS lub RGTERM 0,2 z atestem o wartości opałowej nie mniejszej niż 42 MJ/kg.Dostawa będzie realizowana dla Zespołu Szkół w Pokrzydowie, Zespołu Szkół w Zbicznie, dla Urzędu Gminy Zbiczno i jednostek podległych ( Zakład Usług Komunalnych, Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji oraz Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej) oraz dla Ośrodka Edukacji Ekologicznej EKO-GAJ w Gaju-Grzmięcy . Przedmiot zamówienia będzie dostarczany loco magazyn odbiorcy w ciągu 2 dni , po uprzednim telefonicznym zamówieniu partii towaru przez pracownika Urzędu Gminy Zbiczno . Zapotrzebowanie na olej opałowy na rok 2010 wynosi około 85 000 litrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.dokumentują to przez wykazanie posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego poprzez wpis do właściwego rejestru, posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał ekonomiczny i techniczny a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia określonego w SIWZ, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnianie warunków na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik do nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 uPzp - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 uPzp - załącznik nr 3 do SWIZ . 4.Zaświadczenie wydane przez Krajowy Rejestr Karny dotyczące spraw przewidzianych w art.24 uPzp, wystawione nie wcześniej jak 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkami z właściwego Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.W przypadku , gdy Wykonawce reprezentuje pełnomocnik , należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres uprawnień pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zbicznoug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach