Przetargi.pl
Zakup paliw płynnych dla pojazdów Urzędu Miejskiego w Wyszkowie oraz dla pojazdów Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Wyszków

Gmina Wyszków ogłasza przetarg

  • Adres: 07-200 Wyszków, Aleja Róż 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7424201 , fax. 029 7424209
  • Data zamieszczenia: 2012-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyszków
    Aleja Róż 2 2
    07-200 Wyszków, woj. mazowieckie
    tel. 029 7424201, fax. 029 7424209
    REGON: 00052493800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw płynnych dla pojazdów Urzędu Miejskiego w Wyszkowie oraz dla pojazdów Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Wyszków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw do samochodów służbowych tj. benzyny bezołowiowej i oleju napędowego w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla Urzędu Miejskiego w Wyszkowie. 2. Zamówienie obejmuje bezgotówkowy zakup benzyny Pb 95 oraz oleju napędowego ON na całodobowych stacjach paliwowych na terenie miasta Wyszkowa lub w odległości do 5 km od granic administracyjnych miasta. 3. W okresie realizacji zamówienia przewiduje się zakup paliwa w łącznej ilości ok. 12 000 litrów, w tym: a) Benzyny bezołowiowej Pb 95 - ok. 8 000 litrów, b) Oleju napędowego ON- ok. 4 000 litrów, 4. Sukcesywna dostawa paliw do pojazdów polegać będzie na: a) bezpośrednim tankowaniu paliwa do zbiorników samochodów służbowych wymienionych w załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Zakupie paliwa na całodobowych stacjach paliw Wykonawcy znajdujących się na terenie miasta Wyszkowa, lub 5 km od granic administracyjnych miasta czynnych również w niedziele i święta, c) Bezgotówkowej sprzedaży paliwa, która musi umożliwić prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, d) Rozliczaniu zawartych transakcji fakturami VAT (dwa razy) w miesiącu co 2 tygodnie, z terminami płatności nie krótszymi niż 14 dni od daty otrzymania faktur. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia ilości zamówienia w stosunku do zapotrzebowania określonego w pkt 2a) na benzynę bezołowiową oraz w pkt 2b) na olej napędowy. Z podanej ilości litrów paliwa Zamawiający gwarantuje wykorzystanie co najmniej 60 % podanej ilości litrów benzyny bezołowiowej Pb- 95 oraz oleju napędowego ON. Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości litrów paliwa w stosunku do założonych wielkości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 6. Zamawiający zastrzega, że ilość pojazdów użytkowana obecnie przez Zamawiającego w czasie trwania umowy może ulec zmianie. 7. Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r w sprawie warunków technicznych jakimi powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2005r Nr 243, poz. 2063 z późniejszymi zmianami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wysokość upustu
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach