Przetargi.pl
ZAKUP PALIW PŁYNNYCH NA POTRZEBY GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI W ROKU 2013

Gmina Sędziszów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 39-120 Sędziszów Małopolski, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 22 16 001 , fax. 17 22 16 313
  • Data zamieszczenia: 2012-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów Małopolski
    ul. Rynek 1 1
    39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 17 22 16 001, fax. 17 22 16 313
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP PALIW PŁYNNYCH NA POTRZEBY GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI W ROKU 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej i oleju napędowego do samochodów, których Wykaz stanowi Złącznik Nr 1 do SIWZ, będących na stanie Gminy Sędziszów Małopolski, w okresie od dnia 01.01.2013r. do dnia 31.12.2013r., w następujących ilościach: a ) benzyna bezołowiowa Pb 95 - 9 000 litrów b ) olej napędowy - 5 000 litrów 2.Podane ilości paliw są ilościami przybliżonymi mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy. W związku z tym Zamawiający zastrzega sobie prawo i możliwość zakupu paliw stosownie do potrzeb. Zakupiona mniejsza ilość paliwa w czasie obowiązywania umowy nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do wykorzystanej przez Zamawiającego ilości paliwa. 3. W przypadku zakupu nowego samochodu przez Zamawiającego zakup paliwa będzie rozliczany na zasadach wynikających z przetargu. 4. Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego wynikających z odbywania wyjazdów służbowych, indywidualnie dla każdego samochodu. 5. Tankowanie odbywać się będzie na podstawie dowodu wydania paliwa, zawierającego datę zakupu paliwa, ilość paliwa, rodzaj paliwa, cenę brutto, nr rejestracyjny pojazdu i podpis kierowcy. Dowód wydania paliwa będzie podstawą wystawienia faktury VAT za dany okres rozliczeniowy. 6. W przypadku uszkodzeń samochodów Zamawiającego spowodowanych złą jakością paliwa, wszelkie koszty związane z powołaniem rzeczoznawcy oraz koszty napraw pokryje Wykonawca. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli jakości dostarczanego paliwa pod względem zgodności paliwa z wymaganiami jakościowymi. Kontrola odbędzie się poprzez losowe pobranie próbek przy udziale obu stron. W przypadku wątpliwości co do jakości paliwa próbki będą poddane analizie laboratoryjnej. Zamawiający poniesie koszty przeprowadzenia analiz, a w przypadku potwierdzenia niezgodności jakości paliwa z wymaganiami jakościowymi koszty wykonanych analiz poniesie Wykonawca. 8. Wszystkie oferowane paliwa płynne powinny spełniać wymagania aktualnie obowiązujących polskich norm jakościowych. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał co najmniej jedną stacją paliw w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego. 10. Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować przez cały okres obowiązywania umowy stosowanie upustu cenowego, nie mniejszego niż 1% ceny jednostkowej brutto za litr paliwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach