Przetargi.pl
Zakup paliw ciekłych do pojazdów i urządzeń należących do Gminy Lgota Wielka, ochotniczych straży pożarnych i ŚDS w Krępie

Gmina Lgota Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 97-565 Lgota Wielka, Ul. Radomszczańska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 680 13 81 , fax. (044) 680 17 77
  • Data zamieszczenia: 2020-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lgota Wielka
    Ul. Radomszczańska 60
    97-565 Lgota Wielka, woj. łódzkie
    tel. (044) 680 13 81, fax. (044) 680 17 77
    REGON: 59064813200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lgota.i-bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw ciekłych do pojazdów i urządzeń należących do Gminy Lgota Wielka, ochotniczych straży pożarnych i ŚDS w Krępie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup etyliny 95 i oleju napędowego (zwanymi w dalszej części Specyfikacji „paliwami”) wraz z tankowaniem do zbiorników pojazdów, urządzeń i kanistrów należących do Gminy Lgota Wielka, ochotniczych straży pożarnych i Środowiskowego Domu Samopomocy w Krępie, na stacji paliw Wykonawcy wybranego w niniejszym postępowaniu. Wykaz osób uprawnionych do tankowania, jak i wykaz pojazdów i urządzeń należących do Gminy Lgota Wielka, ochotniczych straży pożarnych i ŚDS w Krępie zostanie sporządzony przez Zamawiającego i doręczony Wykonawcy z chwilą podpisania umowy. 2. Zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Gmina Lgota Wielka działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanej umowy , w imieniu ŚDS w Krępie 3. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć zakup paliw w co najmniej jednej stacji paliw położonej w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego oraz zapewnia, że stacja paliw będzie czynna co najmniej od poniedziałku do piątku. Zamawiający wymaga, aby miejsce tankowania pojazdów spełniało wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2014 poz. 1853 ze zm.). 4. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw: 1) etylina 95 w ilości około 2810 l 2) oleju napędowego w ilości około 28 800 l. 5. Podana ilość paliwa jest wartością szacunkową, która w trakcie obowiązywania umowy może ulec zmianie, w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, co nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. 6. Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb. 7. Wykonawca zapewni rozliczenie bezgotówkowe w PLN fakturą zbiorczą, do której dołączona zostanie asygnata wraz z wyszczególnieniem transakcji (data, miejsce zakupu, ilość, cena 1 litra paliwa, wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego upustu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego pojazdu lub nazwy urządzenia ) odrębnie dla Gminy i ŚDS w Krępie. Rozliczenia za faktyczne zakupy paliwa dokonywane będą w okresach dekadowych, a płatności z tego tytułu dokonywane będą przez Gminę Lgota Wielka i ŚDS w Krępie, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni od daty dostarczenia faktur. 8. Zamawiający zastrzega sobie zakup wymienionego w pkt. 3.5. przedmiotu umowy zamówienia w mniejszych ilościach. 9. Wymieniony w pkt 3.5. ppkt 1) i 2) przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe określone w Załączniku Nr 1 i 2 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga w tym zakresie aby Wykonawca: posiadał aktualną koncesję na wykonywanie działalności
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 7.1 SIWZ . 3) wykaz dostaw, które Wykonawca powierzy podwykonawcom – z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ (zgodnie z punktem 28.2 SIWZ Wykonawca, który nie będzie powierzał dostaw podwykonawcom przy realizacji przedmiotu zamówienia, nie dołącza do oferty w/w załącznika). 4) W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5) W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca załącza do oferty w formie pisemnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach