Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Szymanowskiego 11
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 2478000 w. 115 , fax. 041 2478050
- Data zamieszczenia: 2009-09-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szymanowskiego 11 11
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
tel. 041 2478000 w. 115, fax. 041 2478050
REGON: 00031147300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.ostrowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup owoców, warzyw i jaj - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę art. rolnych tj. owoców, warzyw i jaj wg szacunkowych ilości rocznych określonych w załączniku nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031425003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 w zw. a art. 24 ust. 1 i 2. Ocena spełnienia udziału w postępowaniu dokonywana będzie według kryterium: dostarczenie dokumentu lub oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunku - spełnia, nie dostarczenie - nie spełnia z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007, N 223 poz. 1655).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zam. pub (zał. oferta) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jeśli dotyczy, 3) numer identyfikacyjny w krajowym rejestrze urzędowym podmiotów gospodarki narodowej REGON) i numer identyfikacji podatkowej (NIP) - podać w druku oferty, 4) oświadczenie o niezaleganiu z opłatami podatku w Urzędzie Skarbowym oraz z odprowadzaniem składek na Ubezpieczenie Społeczne (zał. - oferta); 5) badanie w kierunku salmonelli dla jaj (dotyczy poz. 31 z oferty). 6) decyzja Powiatowego Lekarza Weterynarii dopuszczająca Fermę Drobiu do produkcji jaj oraz środek transportu do ich przewozu (dotyczy poz. 31 z oferty). 7) decyzja Sanepid dopuszczająca gospodarstwo do produkcji kwaszonek (dotyczy producentów kwaszonek)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.ostrowiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNE DOSTAWY JAJ KURZYCH ŚWIEŻYCH
Dodano: 2016-02-18 - Dostawa jaj dla Świętokrzyskiego Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze
Dodano: 2015-09-10 - DOSTAWA JAJ KURZYCH
Dodano: 2015-07-07 - Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do magazynu DPS Cichy Zakątek w Końskich.
Dodano: 2013-11-19 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Przedszkolu Publicznym w Połańcu ul. Madalińskiego 1 oraz podległych Filii Nr 1 ul. Żapniowska 1 i Filii Nr 2 ul. Kościelna 9 w 2013/2014r. - postępowanie powtórzone
Dodano: 2013-09-26 - DOSTAWA JAJ
Dodano: 2013-07-30 - Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej Cichy Zakątek w Końskich.
Dodano: 2013-05-28 - Zakup i dostawa jaj kurzych klasy L
Dodano: 2013-03-26 - Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Końskich.
Dodano: 2012-11-20 - Zakup i dostawa jaj kurzych klasy L
Dodano: 2012-03-01