Przetargi.pl
Zakup oraz dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z materiałami eksploatacyjnymi, dostawa skanerów wraz z oprogramowaniem oraz pogwarancyjna obsługa serwisowa urządzeń drukujących, znak sprawy: DSO.271.5.2015

Narodowe Centrum Nauki ogłasza przetarg

  • Adres: 30-081 Kraków, ul. Królewska 57
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 12 341 90 00 , fax. +48 12 341 90 99
  • Data zamieszczenia: 2015-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowe Centrum Nauki
    ul. Królewska 57 57
    30-081 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 12 341 90 00, fax. +48 12 341 90 99
    REGON: 12136153700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ncn.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja wykonawcza w rozumieniu przepisów ustawy o finansach publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup oraz dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z materiałami eksploatacyjnymi, dostawa skanerów wraz z oprogramowaniem oraz pogwarancyjna obsługa serwisowa urządzeń drukujących, znak sprawy: DSO.271.5.2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z materiałami eksploatacyjnymi, dostawa skanerów wraz z oprogramowaniem oraz pogwarancyjna obsługa serwisowa urządzeń drukujących. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) CZĘŚĆ 1 przedmiotu zamówienia (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 znajduje się w Załączniku Nr 1a do SIWZ) obejmuje zakup i dostawę: a) urządzeń wielofunkcyjnych A4 - 4 szt.; b) urządzenia wielofunkcyjnego A3 - 1 szt.; c) materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzeń wielofunkcyjnych A4 w okresie 36 miesięcy od daty odbioru urządzeń, w zakresie niezbędnym do wydrukowania co najmniej 300.000 stron na każde urządzenie; d) materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do urządzenia wielofunkcyjnego A3 w okresie 36 miesięcy od daty odbioru urządzenia, w zakresie niezbędnym do wydrukowania co najmniej 120.000 stron; 2) CZĘŚĆ 2 przedmiotu zamówienia (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 znajduje się w Załączniku Nr 1b do SIWZ) obejmuje kompleksową obsługę serwisową urządzeń drukujących eksploatowanych w Narodowym Centrum Nauki wraz z zapewnieniem materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych. Kompleksową obsługą serwisową zostaną objęte następujące urządzenia: 1. urządzenia wielofunkcyjne: - Lexmark X658de - 4 szt.; - Lexmark X654de - 4 szt.; - Lexmark X792 - 3 szt.; - Xerox 7120 - 1 szt. 2. drukarki: - HP LaserJet P2055dn - 11 szt., - HP Color LaserJet CP2025dn - 9 szt., - HP Color LaserJet M451dn - 5 szt., - HP OfficeJet 100 - 1 szt.; 3. faksy: Panasonic KX-MB2030PD - 3 szt. 3) CZĘŚĆ 3 przedmiotu zamówienia (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 znajduje się w załączniku Nr 1c do SIWZ) obejmuje zakup i dostawę skanerów biurowych A4 - 3 szt. wraz z oprogramowaniem. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1) 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) dla części 1 przedmiotu zamówienia; 2) 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) dla części 2 przedmiotu zamówienia; 3) 400 zł (słownie: czterysta złotych) dla części 3 przedmiotu zamówienia. 2. W sytuacji gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia zobowiązany jest do złożenia wadium w wysokości sumy wadiów dla poszczególnych części. 3. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę Wykonawcy na cały okres związania ofertą, począwszy od dnia i godziny wyznaczonych na składanie ofert. 4. Wadium uznaje się za wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm). 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego O/Kraków Nr rachunku: 77 1130 1150 0012 1243 1420 0008 Tytuł przelewu: Wadium, znak sprawy DSO.271.5.2015 Część . 7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz: 1) Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia), który: a) należy zamieścić w osobnej, zamkniętej kopercie opisanej jak w Rozdziale X ust. 3 z dopiskiem WADIUM i złożyć przed upływem terminu składania ofert w miejscu wskazanym w Rozdziale XI ust. 1 lub b) dołączyć do oferty (oryginał dokumentu nie powinien być połączony z ofertą); 2) w przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej - gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać w szczególności: a) nazwy i siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji), b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: od dnia do dnia , d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ncn.gov.pl/BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach