Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum ogłasza przetarg
- Adres: 31-008 Kraków, ul. Św. Anny 12
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 433 27 29 , fax. 12 433 27 29
- Data zamieszczenia: 2015-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum
ul. Św. Anny 12 12
31-008 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 433 27 29, fax. 12 433 27 29
REGON: 00000127000040 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawa 9 fabrycznie nowych urządzeń kserograficznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych administracji ogólnouczelnianej Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum mających swą siedzibę w obiektach przy ul. św. Anny 12, ul. Grzegórzeckiej 20 oraz ul. Śniadeckich 16 w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.38.2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 9 fabrycznie nowych urządzeń kserograficznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych administracji ogólnouczelnianej Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum mających swą siedzibę w obiektach przy ul. św. Anny 12, ul. Grzegórzeckiej 20 oraz ul. Śniadeckich 16 w Krakowie. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SIWZ - parametry i warunki wymagane przedmiotu zmówienia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Wydanie Zamawiającemu Urządzeń kserograficznych stanowiących przedmiot zamówienia w stanie przydatnym do umówionego użytku i utrzymywanie ich w takim stanie przez cały czas trwania zamówienia. 2. Dostarczenie przedmiotu zamówienia wraz z transportem do wskazanych jednostek UJ CM, wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego oraz instalację. 3. Podpisanie protokołu przekazania, instalacji i szkolenia (wzór protokołu - załącznik do umowy nr 1). 4. Usuwanie w terminach określonych w umowie na własny koszt wad urządzeń kserograficznych, jeżeli te wady uniemożliwią korzystanie z nich zgodnie z umową. 5. Zapewnienie materiałów eksploatacyjnych (tonerów, zszywek) - w ciągu 24 godzin licząc od chwili powiadomienia telefonicznego lub drogą elektroniczną. (licząc dni robocze tj. od poniedziałku do piątku) 6. Zapewnienie czasu reakcji serwisowej w ciągu 24 godzin licząc od chwili powiadomienia telefonicznego lub drogą elektroniczną. (licząc dni robocze tj. od poniedziałku do piątku) 7. Naprawy urządzenia w terminie określonym w pkt 1.1 formularza ofertowego od chwili powiadomienia telefonicznego lub drogą elektroniczną. W przypadku niewykonania naprawy w terminie określonym w pkt 1.1 formularza ofertowego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenie kserograficzne zastępcze o parametrach nie gorszych od urządzenia naprawianego. (licząc dni robocze tj. od poniedziałku do piątku) 8. Przeprowadzenie szkolenia w dniu instalacji urządzeń w każdej lokalizacji dla użytkowników, w zakresie obsługi urządzeń tj.: drukowanie, skanowanie, kopiowanie, faksowanie, zszywanie i zmiana parametrów wydruku w sterowniku urządzenia, przy czym czas trwania każdego ze szkoleń nie przekroczy dwóch godzin zegarowych. 9. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim w wersji papierowej oraz materiałów pomocniczych związanych z funkcjonowaniem urządzeń. 10. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe. 11. Urządzenia mają być wyposażone we wszystkie materiały eksploatacyjne, oprogramowanie w języku polskim, okablowanie niezbędne do wykorzystania wszystkich funkcji - gotowy do pracy. 12. Urządzenia muszą posiadać: a) kompletne oprogramowanie dla wszystkich funkcji (w tym: kopiowania, drukowania, skanowania, faksowania), opcji i sprzętu na dyskach przenośnych, b) kabel zasilający c) podstawę z szafką d) finiszer zewnętrzny kompatybilny z urządzeniami - 6 szt. Termin wykonania zamówienia. 1. Dzierżawa w okresie 48 miesięcy (liczonych od daty rozpoczęcia świadczenia usług) lub do wyczerpania wartości umowy, z tym zastrzeżeniem, że rozpoczęcie świadczenia usług uzależnione jest od wygaśnięcia obecnie obowiązującej umowy wskutek wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na jej realizację. 2. Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie (fax, mail) o terminie rozpoczęcia dzierżawy urządzeń kserograficznych z dziesięciodniowym wyprzedzeniem (dni kalendarzowe). 3. Zamawiający przewiduje rozpoczęcie dzierżawy w między sierpniem a październikiem 2015 roku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas naprawy urządzenia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa 3 urządzeń kserograficznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.73.2016
Dodano: 2016-07-19 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP. 2711.41.2016
Dodano: 2016-07-13 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP. 2711.16.2016
Dodano: 2016-05-06 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP. 2711.4.2016
Dodano: 2016-03-22 - Zakup oraz dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z materiałami eksploatacyjnymi, dostawa skanerów wraz z oprogramowaniem oraz pogwarancyjna obsługa serwisowa urządzeń drukujących, znak sprawy: DSO.271.5.2015
Dodano: 2015-11-18 - Dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
Dodano: 2013-11-15 - Dostawa artykułów biurowych, druków i tonerów do drukarek
Dodano: 2013-07-23 - Tusze, tonery i taśmy (materiały eksploatacyjne) do drukarek i innego sprzętu powielającego
Dodano: 2013-07-04 - Dostawa do siedziby Urzędu Skarbowego Kraków-Stare Miasto wielofunkcyjnych kopiarek cyfrowych z możliwością kopiowania, drukowania i skanowania.
Dodano: 2012-01-16 - Zakup wraz z dostawą do siedziby Urzędu Skarbowego Kraków - Stare Miasto: Czarno - białych wielofunkcyjnych kopiarek cyfrowych w ilości 4 szt. Dysków twardych o pojemności minimum 1,5 TB w ilości 5 szt., Przełącznik KVM (klawiatura, mysz, monitor) w ilości 1 szt.
Dodano: 2010-10-29