Przetargi.pl
Zakup oraz dostawa kruszyw na potrzeby Gminy Rypin

Gmina Rypin ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Lipnowska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 280 97 00 , fax. 54 280 21 37
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rypin
    ul. Lipnowska 4
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 280 97 00, fax. 54 280 21 37
    REGON: 91066674900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rypin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup oraz dostawa kruszyw na potrzeby Gminy Rypin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup oraz dostawa kruszyw na potrzeby Gminy Rypin” CZĘŚĆ 1. Mieszanka kruszywa łamanego i naturalnego (0-31,5 mm) w stosunku 1:1 (50%-50%). 1. Dostawa 3 595 Mg mieszanki kruszywa łamanego i naturalnego (0-31,5 mm) w stosunku 1:1 (50%-50%) z dowozem transportem samochodowym wykonawcy na drogi gminne na terenie gminy Rypin z przeznaczeniem do remontów nawierzchni (poniższa tabela przedstawia szacunkowe zapotrzebowanie danego sołectwa). Zamawiana mieszanka powinna spełniać wymogi normy PN-EN 13242 Przy każdorazowym fakturowaniu danej partii dostarczanej mieszanki należy dołączyć świadectwo jakości. Wykonawca musi posiadać wdrożony w swoim zakładzie system zakładowej kontroli produkcji (należy wraz z ofertą przedstawić dokument potwierdzający posiadanie wdrożonego systemu). Dostarczony towar bez zanieczyszczeń organicznych. CZĘŚĆ 2. Mieszanka kruszywa łamanego i naturalnego (4-31,5 mm)/(31,5-63,0 mm)/(0-31,5mm) w stosunku (30%/30%/40%) 1. Dostawa 945 Mg mieszanki kruszywa łamanego i naturalnego (4-31,5 mm)/(31,5-63,0 mm)/(0-31,5mm) w stosunku (30%/30%/40%) z dowozem transportem samochodowym wykonawcy na drogi gminne na terenie gminy Rypin z przeznaczeniem do remontów nawierzchni (poniższa tabela przedstawia szacunkowe zapotrzebowanie danego sołectwa). Zamawiana mieszanka powinna spełniać wymogi normy PN-EN 13242 Przy każdorazowym fakturowaniu danej partii dostarczanej mieszanki należy dołączyć świadectwo jakości. Wykonawca musi posiadać wdrożony w swoim zakładzie system zakładowej kontroli produkcji (należy wraz z ofertą przedstawić dokument potwierdzający posiadanie wdrożonego systemu). Dostarczony towar bez zanieczyszczeń organicznych. CZĘŚĆ 3. Pospółka 1. Dostawa 200 Mg pospółki (0-32 mm) bez zanieczyszczeń organicznych. Dopuszczalna ilość części gliniastych do 10 %. Zamawiana pospółka powinna spełniać wymogi normy PN-EN 13242, z dowozem transportem samochodowym wykonawcy na drogi gminne na terenie gminy Rypin z przeznaczeniem do remontów nawierzchni. Przy każdorazowym fakturowaniu danej partii dostarczanej pospółki należy dołączyć świadectwo jakości. CPV 14.21.20.00-0 granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo. CZĘŚĆ 4. Piasek suchosiany 1. Dostawa 300 Mg piasku suchosianego (0,00-4,00 mm) z przeznaczeniem do budowy chodników na terenie gminy Rypin transportem samochodowym Wykonawcy. Zamawiany piasek powinien spełniać wymogi normy PN-EN 13242. Przy każdorazowym fakturowaniu danej partii dostarczonego piasku należy dołączyć świadectwo jakości. CPV 14.21.10.00-3 piasek CZĘŚĆ 5. Żwir 1. Dostawa 200 Mg żwiru płukanego (0,0-2,0mm) z przeznaczeniem do budowy chodników na terenie gminy Rypin transportem samochodowym Wykonawcy. Zamawiany piasek powinien spełniać wymogi normy PN-EN 13242. Przy każdorazowym fakturowaniu danej partii dostarczonego żwiru należy dołączyć świadectwo jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności lub czynności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, 3) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, 4) Oświadczenie RODO zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, 5) Dokument potwierdzający posiadanie wdrożonego systemu zakładowej kontroli produkcji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach