Przetargi.pl
Zakup oraz dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego na raty do bieżącego utrzymania dróg powiatowych

Powiat Wschowski ogłasza przetarg

  • Adres: 67-400 Wschowa, ul. Plac Kosynierów 1c
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5404800 , fax. 065 5401932
  • Data zamieszczenia: 2015-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wschowski
    ul. Plac Kosynierów 1c 1c
    67-400 Wschowa, woj. lubuskie
    tel. 065 5404800, fax. 065 5401932
    REGON: 97794584700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/spwschowa/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup oraz dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego na raty do bieżącego utrzymania dróg powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego na raty o parametrach określonych w punkcie 2.1. 2.1. Wymagania techniczne ciągnika rolniczego: a) Moc silnika - min. 140 kM, turbodoładowany z intercoolerem, 4 cylindry, chłodzony cieczą b) Masa całk. ciągnika- min. 6,0 t. (z pustym zbiornikiem paliwa, bez kierowcy) c) VOM - 1000 obr/min d) Bieg pełzający- od 200m/godz e) Napęd- 4x4 f) Układ hydrauliczny- 4 pary hydrozłączy z tyłu, przód min. 2 hydrozłącza g) Skrzynia biegów - 24 biegi w przód oraz 24 biegi w tył h) Bezsprzęgłowa zmiana kierunku jazdy (rewers elektro-hydrauliczny) i) TUZ przedni - udźwig min. 2500kg (umożliwiający współpracę z pługiem do odśnieżania) j) TUZ tylni - udźwig min. 4500kg k) Typ hamulców- tarczowe, mokre, hydrauliczne; osie hamowania min. na jedna na tył, układ pneumatycznego hamowania przyczep l) Opony- przód: R24/420/70, tył: R38/520/70 m) Górny i dolny zaczep transportowy, zaczep przedni, zaczep rolniczy n) Obciążniki- przednie min. 600kg, tylnie min. 400kg o) Wyposażenie: klimatyzacja, ogrzewanie, reflektory robocze przednie tylnie, zespolona lampa ostrzegawcza na dachu z napisem SŁUŻBA DROGOWA, spryskiwacz i wycieraczka szyby przedniej i tylnej, wspomaganie kierownicy, błotniki przednie i tylne, lusterka zewnętrzne lewe i prawe, wsteczne p) Kabina dwudrzwiowa, fotel kierowcy amortyzowany pneumatycznie q) Przygotowany do współpracy z ładowaczem czołowym r) Zintegrowany joystick ładowacza (zamontowany przy fotelu operatora) s) Przygotowany do ruchu prawostronnego, gotowy do jazdy t) Sprzęt fabrycznie nowy nieużywany - rok produkcji nie starszy niż 2015 2.2. Dodatkowe wymogi: a) Wszelkie koszty wykonywania przeglądów technicznych pojazdu w okresie gwarancji ponosi Wykonawca, b) Wykonawca zobowiązuje się uruchomić dostarczone urządzenie w dniu dostawy c) Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników Zamawiającego i instruktaż stanowiskowy w dniu odbioru na koszt własny d) Odbiór ciągnika nastąpi po jego dostarczeniu do siedziby Zamawiającego, w miejsce przez niego wskazane, po przeszkoleniu wskazanego personelu i instruktażu stanowiskowym oraz pierwszym rozruchu, na podstawie podpisanego bez zastrzeżeń przez Przedstawicieli Stron protokołu odbioru e) Dostarczenie sprzętu: Starostwo Powiatowe we Wschowie, ulica Zacisze, 67-400 Wschowa f) Gwarancja min 24 miesiące liczona od daty odbioru potwierdzonego protokołem odbioru g) naprawy gwarancyjne ciągnika w siedzibie użytkownika w terminie do 3 dni roboczych od dokonania zgłoszenia h) Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt dostarczyć przedmiot umowy do Zamawiającego w terminie do dnia 16.11.2015 r. i) Wykonywania przeglądów technicznych pojazdu i napraw gwarancyjnych dokonywane będzie w siedzibie Zamawiającego, a wyjątkowych sytuacjach, w których dokonanie naprawy nie będzie możliwe w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca odbierze niesprawny sprzęt i dokona naprawy we własnym serwisie na własny koszt j) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru ubezpieczyciela k) Odległość serwisu pogwarancyjnego od siedziby Zamawiającego nie większa niż 100 km 2.3. Forma płatności: - płatność przelewem rozłożona na wkład własny i 4 równe raty półroczne. - pierwsza rata płatna po 30 dniach od dnia odbioru przedmiotu zamówienia i przekazania go Zamawiającemu na podstawie prawidłowo wystawionej faktury. - pozostałe cztery raty płatne co pół roku. - Wykonawca określi w formularzu ofertowym wysokość oprocentowania raty. - płatność odsetek nastąpi w terminie płatności raty. Finansowanie przedmiotu dostawy zostanie realizowane na warunkach nie mniej korzystnych niż następujące: 1. Spłata dokonana zostanie w następujący sposób: Wkład własny: 20% wartości brutto płatny po 30 dniach od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli obu stron protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. I rata: 20% wartości brutto + odsetki płatna do 31 maja 2016 r. II rata: 20% wartości brutto+ odsetki płatna do 30 listopada 2016 r. III rata: 20% wartości brutto + odsetki płatna do 31 maja2017 r. IV rata: 20% wartości brutto+ odsetki płatna do 30 listopada 2017 r. 2. Zamawiający nie może być obciążany przez Wykonawcę dodatkowymi opłatami oraz prowizjami innymi niż określone w przedmiotowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca winien uwzględnić wszelkie upusty i rabaty oraz koszty, w cenie ofertowej przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: nr 34 8669 0001 2011 0003 8380 0007 Bank Spółdzielczy Wschowa w tytule przelewu powinien się znaleźć nr postępowania: Or-ZP.272.7.2015 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie w pok. 204 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 8. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz w art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą (30 dni) licząc od dnia upływu terminu składania ofert. 10. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami określonymi w art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy. 13. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 14. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w szczególności, jeżeli: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/spwschowa/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach