Przetargi.pl
zakup oprogramowania wspomagającego bezpieczeństwo

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala ogłasza przetarg

  • Adres: 00608 Warszawa, Al. Niepodległości
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5926420, 5926590 , fax. 225 926 663
  • Data zamieszczenia: 2017-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
    Al. Niepodległości 190
    00608 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5926420, 5926590, fax. 225 926 663
    REGON: 1251326200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup oprogramowania wspomagającego bezpieczeństwo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a. Zakup tj. dostawa i wdrożenie oprogramowania wspomagającego bezpieczeństwo wraz z rocznym wsparciem technicznym producenta, w tym: i. wsparcie techniczne świadczone telefonicznie i automatyczny system obsługi zgłoszeń przez autoryzowany ośrodek serwisowy producenta oferowanego rozwiązania.. ii. dostęp do nowych wersji oprogramowania, do baz wiedzy, przewodników konfiguracyjnych i narzędzi diagnostycznych. b. świadczenie przez Wykonawcę, co najmniej 30 godzin konsultacji związanych z użytkowaniem oprogramowania (lub większej liczby godzin, zgodnie ze złożoną ofertą). i. Usługi te będą świadczone co najmniej w dni robocze Zamawiającego, w godz. 7.00 – 17.00. ii. Usługi świadczone będą przez Wykonawcę po zgłoszeniu potrzeby Zamawiającego do Wykonawcy na wskazany adres mail-owy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji liczbę godzin wymaganą do obsługi zgłoszenia. c. świadczenie usługi audytu, raz w miesiącu, (usługa audytu nie wchodzi w zakres konsultacji opisanych w pkt 2.1 lit. b) systemu bezpieczeństwa firewall przez Wykonawcę, po dostarczeniu oraz wdrożeniu oferowanego systemu, która obejmować będzie:, i. przygotowanie miesięcznych, cyklicznych raportów bezpieczeństwa z zakresu: - incydentów związanych z wyciekiem informacji, wraz z komentarzem i zestawem rekomendacji, obejmujących w szczególności stosowną rekonfigurację obsługiwanego systemu, - incydentów związanych z wykrytymi anomaliami sieciowymi, wraz z komentarzem i zestawem rekomendacji, obejmujących w szczególności stosowną rekonfigurację obsługiwanego systemu, ii. analizę zidentyfikowanych incydentów bezpieczeństwa, d. przeprowadzenie: i. 2-dniowych warsztatów stacjonarnych, dla 4 pracowników Zamawiającego, w zakresie systemu zaawansowanej ochrony stacji użytkowników i serwerów, ii. 3-dniowych warsztatów stacjonarnych, dla 4 pracowników Zamawiającego, w zakresie systemu bezpieczeństwa firewall. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy – Rozdział II SIWZ załącznik nr 1 do Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48730000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedmiu tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz oferty wg wzoru zawartego w SIWZ, Rozdział III, 2. zobowiązanie innych podmiotów, jeżeli Wykonawca polega na ich zdolnościach lub sytuacji na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, 3. pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) [pełnomocnictwo jest wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum], 4. dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach