Przetargi.pl
Modernizacja istniejącego systemu CCTV w Biurze Bezpieczeństwa Narodowego

Kancelaria Prezydenta RP ogłasza przetarg

  • Adres: 00902 Warszawa, ul. Wiejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226 952 863 , fax. 695-28-62
  • Data zamieszczenia: 2017-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Prezydenta RP
    ul. Wiejska 10
    00902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226 952 863, fax. 695-28-62
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prezydent.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja istniejącego systemu CCTV w Biurze Bezpieczeństwa Narodowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącego systemu CCTV w Biurze Bezpieczeństwa Narodowego. 2 Zakres dostawy z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia 3 Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy. 4 Sprzęt oraz prace, wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ – opisie przedmiotu zamówienia, muszą być objęte minimum 36 miesięcznym okresem gwarancji. 5 Sprzęt objęty jest bezpłatnym serwisem gwarancyjnym obejmującym odbiór ulegających awarii elementów i dostarczenie sprawnych do siedziby Zamawiającego. 6 Wszystkie dostarczone urządzenia muszą zostać oznaczone nalepkami pozwalającymi zidentyfikować Wykonawcę (rozumiany jako dostawca sprzętu). 7 Opakowanie oraz urządzenia muszą być oznakowane numerem seryjnym. 8 Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym (posiadać znak bezpieczeństwa „CE) określonym w załączniku nr 2 do SIWZ przez Zamawiającego. 9 Wykonawca przedstawi Pełnomocnikowi ds. Ochrony Informacji Niejawnych BBN na 7 dni przed przystąpieniem do realizacji zadania: zatwierdzony wykaz osób które będą realizować umowę. Wykaz powinien zawierać następujące dane osób wykonujących umowę: imię, nazwisko, numer PESEL. 10 Zamawiający wymaga, aby zarówno Wykonawca oraz podwykonawcy jak i osoby, którymi będą się oni posługiwali podczas lub w związku z realizacją zamówienia, poddały się procedurze sprawdzającej dokonanej przez Biuro Ochrony Rządu. 11 W przypadku jej negatywnego wyniku dotyczącego: a) Wykonawcy – Zamawiający może nie podpisać umowy lub ją rozwiązać na każdym etapie jej realizacji; b) osób, którymi Wykonawca oraz podwykonawcy będą się posługiwali podczas lub w związku z realizacją zamówienia – nie zostaną one wpuszczone na teren obiektu. W takim przypadku Wykonawcy ani tym osobom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 12 W przypadku, o którym mowa w pkt. 5.11 lit. b) SIWZ Wykonawca oraz podwykonawcy zobowiązani są do zastąpienia osób negatywnie zweryfikowanych innymi osobami, w stosunku do których pkt 5.10 i pkt 5.11 SIWZ stosuje się.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35120000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 4 września 2017 r. do godziny 13:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien być wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o ile wymóg taki wynika z odrębnych przepisów, lub do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę, określonych w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/UE, lub spełniać inne wymogi określone w tym załączniku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dokument potwierdzający wniesienie wadium; 2. pełnomocnictwo, jeżeli oferta zostanie wniesiona przez pełnomocnika (jeżeli dotyczy); 3. zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacjach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 5 do SIWZ; 4. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach