Przetargi.pl
ZAKUP OPROGRAMOWANIA WRAZ Z WDROŻENIEM DLA PRACOWNIKÓW URZĘDU MIEJSKIEGO W KROBI W RAMACH REALIZACJI PRZEZ GMINĘ KROBIA PROJEKTU PN. „URZĄD PRZYJAZNY ROZWOJOWI PRZEDSIĘBIORCÓW” W KONKURSIE POWER 02.18.00-IP.01-00-005/15, II OŚ PRIORYTETOWA PROGRAMU OPERACYJNEGO WIEDZA, EDUKACJA, ROZWÓJ NA LATA 2014-2020 – EFEKTYWNE POLITYKI PUBLICZNE NA RYNKU PRACY, GOSPODARKI I EDUKACJI, DZIAŁANIE 2.18 WYSOKIEJ JAKOŚCI USŁUGI ADMINISTRACYJNE

Gmina Krobia ogłasza przetarg

  • Adres: 63840 Krobia, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 711 111 , fax. 655 711 111
  • Data zamieszczenia: 2017-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krobia
    Rynek 1
    63840 Krobia, woj. wielkopolskie
    tel. 655 711 111, fax. 655 711 111
    REGON: 41105062300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP OPROGRAMOWANIA WRAZ Z WDROŻENIEM DLA PRACOWNIKÓW URZĘDU MIEJSKIEGO W KROBI W RAMACH REALIZACJI PRZEZ GMINĘ KROBIA PROJEKTU PN. „URZĄD PRZYJAZNY ROZWOJOWI PRZEDSIĘBIORCÓW” W KONKURSIE POWER 02.18.00-IP.01-00-005/15, II OŚ PRIORYTETOWA PROGRAMU OPERACYJNEGO WIEDZA, EDUKACJA, ROZWÓJ NA LATA 2014-2020 – EFEKTYWNE POLITYKI PUBLICZNE NA RYNKU PRACY, GOSPODARKI I EDUKACJI, DZIAŁANIE 2.18 WYSOKIEJ JAKOŚCI USŁUGI ADMINISTRACYJNE
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania wraz z wdrożeniem dla pracowników Urzędu Miejskiego w Krobi w ramach realizacji przez Gminę Krobia projektu pn. „Urząd przyjazny rozwojowi przedsiębiorców” w konkursie POWER 02.18.00-IP.01-00-005/15, II oś priorytetowa Program Operacyjny Wiedza, Edukacja Rozwój, na lata 2014-20120 - Efektywne polityki publiczne na rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne w ilościach i o wymaganiach wymienionych poniżej: Lp. OPIS Szt. 1 Aplikacja wraz z usługą wdrożenia systemu dziedzinowego do obsługi podatków od środków transportowych 1 2 Aplikacja wraz z usługą wdrożenia systemu Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta 1 3 Aplikacja wraz z usługą wdrożenia systemu System Informacji Geograficznej (GIS) 1 4 Pakiet oprogramowania biurowego typu MS Office Home and Business 2016 BOX PL lub równoważny 4 Zakup aplikacji wraz z usługą wdrożenia systemu dziedzinowego do obsługi podatków od środków transportowych 1. Zamawiający określa następujące wymagania w zakresie wdrożonego Podatek od Środku Transportowego (dalej: „PŚT”) Lp. Opis wymagania 1. PŚT umożliwia obsługę kartotek podatników podatku od środków transportu. 2. PŚT umożliwia obsługę deklaracji i deklaracji korygujących składanych przez podatników z uwzględnieniem danych o podatnikach, posiadanych pojazdach oraz ulgach w podatku. 3. PŚT umożliwia naliczenie podatku na podstawie składanych deklaracji. 4. PŚT umożliwia rejestrowanie zmian - zbywanie/nabywanie przedmiotów opodatkowania w trakcie roku. 5. PŚT umożliwia prowadzenie ewidencji pojazdów. 6. PŚT umożliwia w zależności od potrzeb użytkownika, wyszukiwanie informacji o pojazdach i właścicielach według różnych kryteriów. 7. PŚT umożliwia wykonywanie symulowanych naliczeń na podstawie bazy podatkowej Urzędu z uwzględnieniem stawek ustawowych, gminnych oraz trzech wariantów stawek symulacyjnych. 8. PŚT umożliwia obliczenie skutków udzielonych przez Urząd ulg i zwolnień. 9. PŚT umożliwia obliczenie skutków obniżenia górnych stawek podatkowych. 10. PŚT współpracuje z czytnikami kodów kreskowych. 11. PŚT współpracuje z EZD w zakresie obsługi dokumentów wychodzących (automatyczne przekazywanie pism do systemu EZD). 12. PŚT zintegrowany jest z SFB. 13. PŚT posiada możliwość wygenerowania indywidualnych numerów kont bankowych i wysłania odpowiednich zawiadomień do podatników. 14. PŚT automatycznie przenosi na nowy rok podatkowy przedmioty opodatkowania z deklaracji na podstawie stanu w roku poprzednim do weryfikacji. 15. PŚT umożliwia dokonywanie przypisów, odpisów, oraz nanoszenie nadpłat bezpośrednio na kontach syntetycznych księgi głównej, ewidencji księgowej urzędu. 16. PŚT zintegrowany jest z Gminnym zbiorem meldunkowym urzędu. 17. PŚT wykorzystuje istniejący urzędowy rejestr TERYT. 18. PŚT umożliwia identyfikację i weryfikację podatników po numerze NIP, REGON, PESEL. 19. PŚT umożliwia wydruk rejestru przypisów i odpisów. 20. PŚT posiada wbudowaną bazę niezbędnych słowników, która umożliwia wielokrotne wykorzystywanie i modyfikowanie raz wprowadzonych do systemu danych. 21. PŚT pozwala na wprowadzenie aktualnych stawek podatku na podstawie uchwały rady. 22. PŚT posiada możliwość wprowadzenia czasowego wycofania pojazdu z ruchu. 23. PŚT umożliwia eksport danych widocznych na ekranie do arkusza kalkulacyjnego. 24. PŚT rejestruje zmiany danych osobowych wraz z wizualizacją zmienianych danych 25. PŚT umożliwia zwiększenie liczby gromadzonych informacji na poziomie różnych obiektów (podatnik, konto podatkowe, pojazd) wykorzystujące definiowalne przez użytkownika atrybuty/cechy (umożliwiając określenie ich wymagalności, użycia słowników), wraz z ich późniejszym wyświetleniem na zestawieniach 26. PŚT umożliwia wykorzystanie adresu korespondencyjnego kontrahenta w kontekście każdego konta podatnika 2. Powyższy system dziedzinowy do obsługi podatków od środków transportowych musi posiadać możliwość obsługi księgowości i windykacji podatkowej (dalej: „OKiWP”). Zamawiający określa następujące wymagania: Lp. Opis wymagania 1. OKIWP umożliwia obsługę procesu rejestrowania i rozliczania należności z tytułu różnych podatków i opłat dokonywanych przez zobowiązanych na rzecz urzędu. 2. OKIWP umożliwia rejestrację operacji finansowych (wpłaty, zwroty, przeksięgowania, nadpłaty, kwoty do wyjaśnienia) i rozliczenia tych operacji na kartotekach płatników. 3. OKIWP umożliwia obsługę decyzji o umorzeniu zaległości oraz o rozłożeniu płatności na raty. 4. OKIWP umożliwia obsługę decyzji o wygaszeniu w całości rat decyzji o odroczeniu lub rozłożeniu płatności na raty. 5. W oparciu o bazę podatników prowadzoną w Urzędzie, moduł umożliwia uzyskanie informacji oraz wydanie zaświadczenia o zaleganiu lub nie zaleganiu w płatnościach, osoby wnioskującej o zaświadczenie. 6. OKIWP współpracuje z czytnikami kodów kreskowych i umożliwia drukowanie upomnień i wezwań do zapłaty z kodem kreskowym do odczytania przez pozostałe moduły. 7. OKIWP umożliwia automatyczne rozdysponowanie wpłaconej przez podatnika kwoty według przepisu art. 55 § 2 – ustawy – Ordynacja podatkowa. 8. OKIWP umożliwia rejestrowanie wpłat z podpowiedzią odsetek w przypadku wpłat po terminie. 9. OKIWP umożliwia prowadzenie tzw. “miękkiej“ windykacji (np. w postaci powiadomień SMS) 10. OKIWP umożliwia obsługę upomnień oraz wezwań do zapłaty (wystawianie, wydruk, prowadzenie rejestru). 11. OKIWP umożliwia drukowanie nalepek dla adresatów upomnień i wezwań do zapłaty wraz z kodem kreskowym. 12. OKIWP umożliwia anulowanie upomnienia lub wezwania do zapłaty i kosztów związanych z jego wystawieniem. 13. OKIWP umożliwia wystawienie upomnień oraz wezwań do zapłaty pojedynczo lub masowo. 14. OKIWP umożliwia wystawienie upomnienia lub wezwania do zapłaty na wybrany dzień księgowy oraz na dowolną liczbę należności. 15. OKIWP umożliwia dobór należności dla wystawianych upomnień w oparciu o kryteria czasowe (liczba miesięcy od powstania należności) oraz kryteria kwotowe (saldo pojedynczego rozrachunku lub sumarycznej kwoty na poziomie konta podatnika) 16. OKIWP umożliwia naliczanie odsetek dla należności w upomnieniu i wezwaniu do zapłaty na dowolnie wskazany dzień. 17. OKIWP generuje informacje o niezapłaconych kosztach i kwocie należności, jaka pozostała jeszcze do zapłacenia zarówno dla upomnień jak i wezwań do zapłaty. 18. OKIWP umożliwia przypisywanie kosztów upomnienia w momencie zarejestrowania daty doręczenia upomnienia lub w momencie dokonania wpłaty na należność objętą doręczonym upomnieniem. 19. OKIWP umożliwia rejestrowanie dat doręczenia dla upomnień i wezwań do zapłaty z wykorzystaniem kodów kreskowym przy wyszukiwaniu dokumentu. 20. OKIWP podczas rejestracji wpłaty, podpowiada kwotę kosztów upomnienia lub wezwania do zapłaty - użytkownik ma możliwości zdecydowania, czy koszty mają zostać rozliczone. 21. OKIWP umożliwia obsługę tytułów wykonawczych (wystawianie - na poszczególne rodzaje należności, wydruk tytułu wykonawczego, rejestry/ewidencja). 22. OKIWP umożliwia prowadzenie elektronicznej ewidencji tytułów wykonawczych z uwzględnieniem następujących elementów: a. numer tytułu wykonawczego, b. status tytułu wykonawczego, c. zobowiązanego, d. data wystawienia tytułu, e. rok wystawienia tytułu, f. identyfikatora użytkownika systemu wystawiającego tytuł wykonawczy, g. kwotę sumy należności, na którą został wystawiony tytuł wykonawczy. 23. OKIWP musi mieć możliwość tworzenia nowego tytułu do istniejącego już tytułu przy użyciu form : a. zmieniony tytuł wykonawczy, b. dalszy tytuł wykonawczy, c. ponowny tytuł wykonawczy 24. Dla tytułu wykonawczego musi być możliwość wydrukowania wniosku o umorzenie oraz zawiadomienia o zmianie należności. 25. OKIWP powinien umożliwiać oznaczenie tytułów wykonawczych statusami odpowiadającymi etapom postępowania egzekucyjnego, w szczególności: a. aktualny, b. umorzenie, c. zwrot z organu, a. zrealizowany, b. zbieg egzekucji, c. ograniczony, d. zawieszony, e. wycofany 26. OKIWP umożliwia prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych, pozwalającą na wyszukanie tytułów wykonawczych w oparciu o następujące kryteria: a. Stopień zaspokojenia (zapłacone całkowicie lub częściowo, niezapłacone) b. status tytułu, c. data wystawienia, d. imieniu, nazwisku, nr PESEL, nr NIP, adresu zobowiązanego, e. kwocie należności, f. numerze tytułu wykonawczego. 27. OKIWP umożliwia obsługę należności zahipotekowanych i długoterminowych. 28. W systemie musi być umożliwienie rejestrowania wpłaty od dowolnej osoby (lub osób) na należności innych osób lub osoby (zapamiętanie informacji, kto płaci i za kogo płaci). 29. OKIWP umożliwia obsługę opłaty prolongacyjnej. 30. OKIWP umożliwia określenie daty, do której należy liczyć odsetki w związku z rozpoczęciem postępowania wobec podatnika i jego zobowiązań w celu zabezpieczenia należności przed przedawnieniem. 31. OKIWP umożliwia obsługę płatności masowych realizowanych za pośrednictwem banku poprzez automatyczne rozksięgowanie przelewów z indywidualnych kont bankowych. 32. OKIWP współpracuje z platformą biura obsługi interesanta. 33. OKIWP umożliwia wykonywanie masowych przeksięgowań. 34. OKIWP umożliwia analizę danych (przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów, stanów rozrachunków) w oknie programu z uwzględnieniem następujących parametrów: a. rodzaju należności, b. terminu płatności, c. roku należności, d. oznaczenia należności,, e. należności z upomnieniem, f. należności z wystawionym tytułem wykonawczym, g. kwot zaległości, nadpłat, przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów, przeksięgowań, h. dat księgowania, i. rejonów np. przypisanie do sołectwa. 35. OKIWP umożliwia tworzenie dzienników częściowych. 36. OKIWP umożliwia współpracę z oprogramowaniem do obsługi kasowej 37. OKIWP umożliwia współpracę z SFB (księga główna) 38. OKIWP umożliwia wygenerowania sprawozdania Rb-27s, wraz z jego wydrukiem oraz wygenerowaniem do pliku XML 39. OKIWP umożliwia uzyskania informacji niezbędnych do wykonania sprawozdania: a. Rb-N b. o zaległościach przedsiębiorców we wpłatach świadczeń należnych na rzecz sektora finansów publicznych (wg PKD) 40. OKIWP umożliwia wydruk postanowienia o przerachowaniu wpłaty 41. OKIWP umożliwia wygenerowanie i wydrukowanie następujących zestawień: a. Zestawienie pozycji dokumentów b. Zestawienie zapisów księgowych c. Zestawienie rozrachunków 42. OKIWP umożliwia wygenerowanie i wydrukowanie następujących zestawień: a. wydruk kartoteki należności i wpłat dla wybranego podatnika/płatnika (karty kontowej); b. Zestawienie obrotów. 43. OKIWP umożliwia eksport danych widocznych na ekranie do arkusza kalkulacyjnego. 44. OKIWP rejestruje zmiany danych osobowych wraz z wizualizacją zmienianych danych 45. OKIWP umożliwia wykorzystanie adresu korespondencyjnego kontrahenta w kontekście każdego konta podatnika 2. Wymagania w zakresie wdrożenia 2.1. Wykonawca w ramach zamówienia wykona prace niezbędne do poprawnego uruchomienia wdrażanego PŚT z OKIWP. Prace wdrożeniowe obejmują pełen zakres prac instalacyjno-konfiguracyjno-integracyjnych. 2.2. Wykonawca przeznaczy co najmniej 24 h na prace wdrożeniowo-szkoleniowe. 2.3. Szkolenia przeprowadzone będą w grupach max 10 osobowych oraz bezpośrednio przy stanowiskach roboczych użytkowników biorących udział w szkoleniu. 2.4. Wykonawca zapewni użytkownikom odpowiednią dokumentację szkoleniową. 4. Wymagania w zakresie gwarancji i asysty technicznej 4.1. Wykonawca zapewni wsparcie techniczne oraz zagwarantuje poprawne działanie wdrażanego systemu przez okres 24 miesięcy od zakończenia wdrożenia. 4.2. W ramach asysty technicznej Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Świadczenia usług asysty technicznej w języku polskim. 2) Usługa asysty technicznej nie obejmuje elementów infrastruktury, które Zamawiający zamierza przeznaczyć do realizacji Zamówienia. 3) Utrzymywania Rozwiązania w zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego bez konieczności zgłaszania przez Zamawiającego. 4) Dostarczania nowych wersji Rozwiązania. 5) Oferowania Zamawiającemu nowych, ulepszonych wersji Rozwiązania. 6) Pomocy na telefon (hot-line) w Dniach Roboczych Jednostki. 7) Konsultacji w zakresie obsługi technicznej i użytkowej Rozwiązania drogą telefoniczną i mailową. 8) Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon oraz całą dobę za pomocą dedykowanej platformy Help Desk. 5. Dokumentacja: 5.1. Wymagania ogólne: 1) Dokumentacja musi być sporządzona w języku polskim. 2) Każda Dokumentacja powstała w wyniku realizacji zamówienia i przekazana Zamawiającemu przez Wykonawcę stanowi własność Zamawiającego. Zamawiający ma prawo udostępniać Dokumentację osobom trzecim w sposób nie naruszający praw autorskich. 5.2. Dokumentacja szkoleniowa: Dokumentacja szkoleniowa powinna odzwierciedlać przebieg szkolenia, wykorzystane materiały szkoleniowe i zawierać m. in. ścieżki postępowania i odpowiadające im zrzuty z ekranów. 5.3. Dokumentacja administratora: 1) Dokumentacja Administratora Rozwiązania musi opisywać kolejność czynności i zakres możliwych danych do wprowadzenia oraz sposób postępowania w sytuacjach szczególnych i awaryjnych. 2) Dokumentacja Administratora Rozwiązania powinna być dostępna w postaci elektronicznej umożliwiającej przeszukiwanie oraz odnajdywanie konkretnych tematów. 3) Dokumentacja Administratora Rozwiązania obejmować będzie, co najmniej: 4) szczegółową (krok po kroku) instrukcję instalacji i konfiguracji Rozwiązania 5) opis parametrów instalacyjnych i konfiguracyjnych Rozwiązania wraz z opisem dopuszczalnych wartości i ich wpływem na działanie rozwiązania, 6) szczegółową (krok po kroku) instrukcję wgrywania nowych wersji Rozwiązania, 7) szczegółowy opis możliwych do zastosowania ról i uprawnień wraz z ich wpływem na działania rozwiązania, 8) Dokumentacja Administratora musi uwzględniać Podręcznik ISU 5.4. Dokumentacja użytkownika rozwiązania: 1) Wykonawca dostarczy Dokumentację użytkownika oraz opis Ścieżek Postępowania. 2) Dokumentacja użytkownika musi zawierać opis pełnej funkcjonalności Rozwiązania w sposób przejrzysty umożliwiający samodzielne użytkowanie Rozwiązania. 3) Dokumentacja musi opisywać kolejność czynności i zakres możliwych danych do wprowadzenia oraz sposób postępowania w sytuacjach szczególnych. 4) Dostarczona przez Wykonawcę Dokumentacja użytkownika, w tym „Ścieżki Postępowania” zostaną przygotowane w sposób umożliwiający Zamawiającemu dodanie ich, jako odrębnych artykułów do bazy wiedzy. 5.5. Dokumentacja powykonawcza: 1) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć w ramach zamówienia Dokumentację powykonawczą Rozwiązania. 2) Dokumentacja powykonawcza musi być sporządzona w języku polskim chyba, że dotyczy oprogramowania narzędziowego obcego pochodzenia (Produktu), wykorzystywanego w Rozwiązaniu, dla którego nie ma dokumentacji w języku polskim, w takim przypadku Dokumentacja może zostać przekazana w języku angielskim. Zakup aplikacji wraz z usługą wdrożenia systemu Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta 1. Opis wymagania Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta(dalej: „EBOI”) Lp. Opis wymagania 1. EBOI wykorzystuje elementy architektury opartej na usługach (ang. Service-Oriented Architecture, SOA). Rozwiązanie uruchomione zostanie w ramach infrastruktury Wykonawcy (chmury obliczeniowej). 2. EBOI zapewnia komunikację z ESP ePUAP oraz wykorzystuje usługę ESP platformy ePUAP. Klient raz zalogowany do EBOI danymi ePUAP nie powinien logować się ponownie do platformy ePUAP. 3. EBOI pozwala rozróżniać Klientów na osoby fizyczne, osoby prawne i podmioty gospodarcze (firmy) 4. EBOI pozwala weryfikować adres e-mail Klienta poprzez link weryfikujący. 5. EBOI pozwala na ponowne wysłanie linku weryfikującego na konto e-mail Klienta (z poziomu panelu administratora). 6. EBOI pozwala na zablokowanie konta Klienta (z poziomu panelu administratora). 7. EBOI pozwala na odzyskanie dostępu do konta Klienta 8. EBOI pozwala na zmianę hasła z poziomu konta Klienta. 9. EBOI pozwala na alfabetyczne przeszukiwanie treści kart usług 10. EBOI pozwala na wyszukiwanie treści po opisie usługi, po nazwie usługi. 11. EBOI powinien pozwalać na pobranie dokumentów powiązanych z kartami usług np. wniosków do pobrania. 12. EBOI musi integrować się z platformą ePUAP (logowanie ePUAP, logowanie profilem zaufanym, pobieranie e-usług ePUAP, synchronizacja formularzy ePUAP). 13. EBOI musi pobierać e-usług ePUAP które wcześniej zostaną włączone do ePUAP: o formularze dotyczące osób fizycznych:  Informacja w sprawie podatku leśnego IL-1  Informacja w sprawie podatku od nieruchomości IN-1  Informacja w sprawie podatku rolnego IR-1 o formularze dotyczące osób prawnych:  Deklaracja na podatek od środków transportowych DT-1  Deklaracja na podatek leśny DL-1  Deklaracja na podatek od nieruchomości DN-1  Deklaracja na podatek rolny DR-1 o formularze zezwoleń/wnioski:  Wniosek o zezwolenie na stałą sprzedaż alkoholu  Zezwolenie na jednokrotną sprzedaż alkoholu  Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego  Wniosek o udostępnienie informacji publicznej  Wniosek o wydanie pozwolenia na usunięcie drzew 14. EBOI powinien współpracować z relacyjną bazą danych SQL w wersji komercyjnej oraz darmowej. 15. EBOI musi być zgodny ze standardem WCAG 2.0. 16. EBOI pobiera stan sprawy z posiadanego przez Zmawiającego systemu EZD Proton. 17. EBOI musi posiadać płatności elektronicznych 2. Wymagania w zakresie wdrożenia 2.1. Wykonawca w ramach zamówienia wykona prace niezbędne do poprawnego uruchomienia wdrażanego EBOI. Prace wdrożeniowe obejmują pełen zakres prac instalacyjno-konfiguracyjno-integracyjnych. 2.2. Wykonawca przeznaczy co najmniej 12 h na prace wdrożeniowo-szkoleniowe. 2.3. Szkolenia przeprowadzone będą w grupach max 10 osobowych oraz bezpośrednio przy stanowiskach roboczych użytkowników biorących udział w szkoleniu. 2.4. Wykonawca zapewni użytkownikom odpowiednią dokumentację szkoleniową. 3. Wymagania w zakresie gwarancji i asysty technicznej 3.1. Wykonawca zapewni wsparcie techniczne oraz zagwarantuję poprawne działanie wdrażanego systemu przez okres 24 miesięcy od zakończenia wdrożenia. 3.2. W ramach asysty technicznej Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Świadczenia usług asysty technicznej w języku polskim. 2) Usługa asysty technicznej nie obejmuje elementów infrastruktury, które Zamawiający zamierza przeznaczyć do realizacji Zamówienia. 3) Utrzymywania Rozwiązania w zgodności z przepisami prawa powszechnie obowiązującego bez konieczności zgłaszania przez Zamawiającego. 4) Dostarczania nowych wersji Rozwiązania. 5) Oferowania Zamawiającemu nowych, ulepszonych wersji Rozwiązania. 6) Pomocy na telefon (hot-line) w Dniach Roboczych Jednostki. 7) Konsultacji w zakresie obsługi technicznej i użytkowej Rozwiązania drogą telefoniczną i mailową. 8) Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon oraz całą dobę za pomocą dedykowanej platformy Help Desk. 4. Dokumentacja: 4.1. Wymagania ogólne: 1) Dokumentacja musi być sporządzona w języku polskim. 2) Każda Dokumentacja powstała w wyniku realizacji zamówienia i przekazana Zamawiającemu przez Wykonawcę stanowi własność Zamawiającego. Zamawiający ma prawo udostępniać Dokumentację osobom trzecim w sposób nie naruszający praw autorskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach