Przetargi.pl
Zakup oprogramowania baz danych ORACLE

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala ogłasza przetarg

  • Adres: 00-608 Warszawa, Al. Niepodległości 190
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5926420, 5926590 , fax. 022 5926663
  • Data zamieszczenia: 2016-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
    Al. Niepodległości 190 190
    00-608 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5926420, 5926590, fax. 022 5926663
    REGON: 01251326200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup oprogramowania baz danych ORACLE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup niżej wymienionego oprogramowania firmy ORACLE:Diagnostics Pack - Processor Perpetual - 4 szt; Real Application Clusters One Node - Processor Perpetual - 8 szt; Database Standard Edition 2 - Processor Perpetual - 2 szt. lub równoważnego. Wszystkie ww. pozycje oprogramowania muszą być objęte niewyłącznymi i bezterminowymi, licencjami wystawionymi na Zamawiającego bez możliwości ich wypowiedzenia. Zakup oprogramowania obejmuje standardową usługę asysty technicznej i konserwacji (dalej jako ATiK) producenta oprogramowania, dostępną od dnia udzielenia licencji do dnia 31.12.2016r. W ramach ATiK Zamawiający nabędzie uprawnienia zdefiniowane przez producenta oprogramowania, a w szczególności do: pobierania od producenta w postaci elektronicznej nowych wersji posiadanego oprogramowania, pobierania od producenta poprawek i łatek do posiadanego oprogramowania, zgłaszania i uzyskiwania pomocy technicznej od producenta w zakresie wad wykrytych w oprogramowaniu, dostępu do bazy wiedzy producenta w zakresie posiadanego oprogramowania. Udzielenie licencji na oprogramowanie wraz z ATiK potwierdzone zostanie na piśmie, na podstawie dokumentu wystawionego przez producenta oprogramowania. Odbiór licencji wraz z ATiK nastąpi na podstawie protokołu odbioru, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. Formularz protokołu odbioru stanowi Załącznik nr 1 do umowy (załącznik do SIWZ dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego). Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z użytkowaniem oprogramowania i błędami powstałymi w toku jego eksploatacji. Usługi te będą świadczone co najmniej w dni robocze, w godz. 7.00 - 17.00 lub dłużej w przypadku gdy oferta przewiduje korzystniejsze dla Zamawiającego czasy. Usługi świadczone będą przez Wykonawcę co najmniej za pomocą następujących kanałów:telefonicznie, na numer telefonu podany przez Wykonawcę, za pomocą dedykowanego do świadczenia pomocy technicznej systemu internetowego - adres serwisu zostanie podany przez Wykonawcę, za pomocą poczty elektronicznej - zgłoszenia kierowane będą na podany przez Wykonawcę adres e-mail. Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego informowania Zamawiającego o możliwościach i warunkach podnoszenia wersji posiadanego oprogramowania. Dopuszcza się zaoferowanie produktów równoważnych do przedmiotu zamówienia wskazanego powyżej. Przez produkt równoważny do opisanego przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie taki, który realizuje co najmniej wszystkie funkcjonalności i posiada wszystkie cechy poza funkcjonalne oraz nie gorsze parametry techniczne niż produkt określony w SIWZ (dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego). W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, Wykonawca: wraz z ofertą wykaże, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności przedstawiając Zamawiającemu stosowny dokument, że oferowane rozwiązanie spełnia wymagania określone w SIWZ (dostepnej na stronie internetowej Zamawiającego); wraz z ofertą przedstawi szczegółowy projekt techniczny wraz z instrukcją eksploatacyjną dotyczącą zaoferowanego rozwiązania; na etapie oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji proponowanego rozwiązania oferowanego przez Wykonawcę. W tym celu na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, na własny koszt, zbuduje laboratorium, w którym zainstaluje rozwiązanie równoważne i przeprowadzi testy funkcjonalne i niefunkcjonalne. Wynikiem testów będzie raport, w którym Wykonawca przedstawi 100% pokrycie funkcjonalne i niefunkcjonalne rozwiązania równoważnego w stosunku do rozwiązania obecnie użytkowanego przez Zamawiającego dla: systemu WORKFLOW wraz z podsystemami: Portal dla Pracowników, Portal dla Rolników eKRUS, Platformy Integracyjnej KRUS oraz Centralnego Systemu Finansowo-Księgowego tj. budowa laboratorium i przeprowadzenie testów nie będzie się wiązało z koniecznością zaangażowania ze strony Zamawiającego, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do udziału w tych testach. Negatywny wynik testów jest podstawą do odrzucenia oferty; po podpisaniu umowy w terminie do 7 dni zainstaluje i skonfiguruje dostarczone rozwiązanie równoważne oraz zintegruje je z istniejącym i użytkowanym u Zamawiającego oprogramowaniem systemu WORKFLOW wraz z podsystemami: Portal dla Pracowników, Portal dla Rolników eKRUS, Platformy Integracyjnej KRUS oraz Centralnego Systemu Finansowo-Księgowego bez konieczności wykonywania u Zamawiającego dodatkowych czynności konfiguracyjnych w użytkowanych obecnie u Zamawiającego systemach informatycznych, a następnie dokona migracji danych aktualnie przez Zamawiającego przetwarzanych; po podpisaniu umowy w terminie do 7 dni dostarczy dokumentację techniczną oraz szkoleniową (w wersji dla administratorów oraz użytkowników) oferowanego oprogramowania, a także przeprowadzi instruktaż dla wyznaczonej przez Zamawiającego grupy max. 100 administratorów oraz max. 6000 użytkowników końcowych oprogramowania systemu WORKFLOW wraz z podsystemami Portal dla Pracowników, Portal dla Rolników eKRUS, Platformy Integracyjnej KRUS oraz Centralnego Systemu Finansowo-Księgowego. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w ofercie wszelkie koszty jego wdrożenia i integracji z infrastrukturą sprzętowo-programową Zamawiającego, w tym koszty ewentualnych instruktaży oraz migracji danych oraz pokryje również wszelkie udokumentowane koszty po stronie Zamawiającego, związane z wdrożeniem rozwiązania równoważnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 486100007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku z następujących form: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 ). Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: 27 1130 1017 0019 9015 9220 0003 z adnotacją Wadium na dostawę licencji oprogramowania ORACLE

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowe godziny wsparcia technicznego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach