Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg
- Adres: 00-429 Warszawa, ul. Rozbrat 26
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 59 89 400 , fax. 22 59 89 403, 59 89 419
- Data zamieszczenia: 2015-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Samorządowy Zakład Budżetowy
ul. Rozbrat 26 26
00-429 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 59 89 400, fax. 22 59 89 403, 59 89 419
REGON: 01718967100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.aktywnawarszawa.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, montaż i wdrożenie Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta (ESOK) w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i wdrożenie Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta (ESOK) w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA: 1) Ośrodek Rozbrat, ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa; 2) Ośrodek Solec, ul. Solec 71, 00-402 Warszawa; 3) Ośrodek Inflancka, ul. Inflancka 8, 00-189 Warszawa. 2. Zamawiający wymaga, aby dostarczony - w ramach Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta (ESOK) - sprzęt wraz z elementami instalacyjnymi był fabrycznie nowy. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz Dokumentacja projektową, stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Zamawiający zaleca dokonania przez Wykonawców, przed złożeniem ofert, wizji lokalnej celem dokładnego zapoznania się z terenem, dotyczącym przedmiotu zamówienia. Miejsce wizji lokalnej: 1) Ośrodek Rozbrat, ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa; 2) Ośrodek Solec, ul. Solec 71, 00-402 Warszawa; 3) Ośrodek Inflancka, ul. Inflancka 8, 00-189 Warszawa - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 486100007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 22 000,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru Wykonawcy): 1) pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy: 80 1030 1508 0000 0005 5084 6012, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w przepisie art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014.1804 z dnia 2014.12.16). 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej, bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w przepisie art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, odpowiednia kwota powinna zostać przelana na rachunek bankowy Zamawiającego - wskazany w pkt 2.1 powyżej wraz z podaniem nr postępowania, o którym mowa w pkt 2.2 SIWZ. Wniesienie wadium jest skuteczne z chwilą uznania rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniężna, do oferty należy dołączyć kopię dokumentu wniesionego (ustanowionego) wadium poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Koniecznym jest zdeponowanie oryginału dokumentu wniesionego (ustanowionego) wadium przed upływem terminu składania ofert w Kasie Zamawiającego, przy ul. Rozbrat 26 pokój nr 104. Kasa czynna w godz. 8:00 - 15:00. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, Zamawiający zaleca dołączenie do oferty kopii potwierdzenia przelewu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aktywnawarszawa.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup oprogramowania baz danych ORACLE
Dodano: 2016-06-03 - ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ - RZP/56/PN/S/2015
Dodano: 2015-12-14 - Zakup i dostawa bezterminowych licencji oprogramowania dotyczącego baz danych
Dodano: 2015-11-06 - Prace wspierające zasilenie Hurtowni Danych ONKO.SYS danymi ze szpitalnego systemu informatyczego CliniNET, nr sprawy PN-134/15/MS
Dodano: 2015-08-06 - Zakup usługi dostępu do bazy danych zawierającej informacje dotyczące banków sektora prywatnego i publicznego wraz z dostępem do narzędzi statystycznych do analizy danych
Dodano: 2015-07-27 - Zakup usługi dostępu do bazy danych zawierającej informacje dotyczące banków sektora prywatnego i publicznego wraz z dostępem do narzędzi statystycznych do analizy danych
Dodano: 2015-05-29 - ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ
Dodano: 2014-11-07 - Dostawa licencji systemu informacji prawnej
Dodano: 2014-11-05 - Wykonanie oprogramowania Centrum Infrastruktury Badawczej Indukowanej Sejsmiczności (nr ref. sprawy: ZP/24/14)
Dodano: 2014-08-20 - Zakup i dostawa oprogramowań informatycznych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego, realizowany w ramach zadania: Kompleksowa informatyzacja Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Dodano: 2014-05-19