Przetargi.pl
zakup opału z dostawą do kotłowni Zespołu Szkół Publicznych w Rymaniu

Zespół Szkół Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 78-125 Rymań, ul. Szkolna 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-94 35 83 220 , fax. 0-94 35 83 220
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Publicznych
    ul. Szkolna 2 2
    78-125 Rymań, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-94 35 83 220, fax. 0-94 35 83 220
    REGON: 33135438000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspryman.ovh.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup opału z dostawą do kotłowni Zespołu Szkół Publicznych w Rymaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa opału do kotłowni Zespołu Szkół Publicznych w Rymaniu w sezonie grzewczym 1 stycznia 2009 - 31 grudnia 2009 r.- miału węglowego wraz z dostawą o szacunkowej ilości 500 ton. O parametrach: wartość opałowa powyżej 22000 kJ/kg-25000 kJ/kg; zawartość siarki 0,5-0,6% latem, 08-1,00% zimą; granulacja 0-20mm, w tym 0-3 nie więcej niż 35%; zawartość części lotnych powyżej 35% w stanie daf; wilgotność do 12%. 2.Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę miału węglowego wraz z transportem i wyładunkiem w miarę potrzeb Zamawiającego zgodnie z telefonicznym zamówieniem określającym ilość opału i termin pożądanej realizacji zamówienia , w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie Zespołu Szkół Publicznych w Rymaniu. 3.Wielkość zamówienia w okresie dostawy może ulec zmianie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego oraz w zależności od panujących warunków atmosferycznych w sezonie od 1 stycznia 2010 do 31 grudnia 2010 r. Zmniejszenie wielkości dostawy nie będzie upoważniało wykonawcy do żądania zrealizowania całości zamówienia lub rekompensaty pieniężnej za niezrealizowaną wielkość zamówienia. 4.Każdorazowo na życzenie Zamawiającego, wykonawca zamówienia zobowiązany będzie przedstawić aktualny certyfikat jakości dostarczanej dostawy opału. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo obecności przy rozładunku - kontrola wagi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty 1 .Oferta na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiedni, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty oświadczenia metodą spełnia nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. zspryman.ovh.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach