Przetargi.pl
Usługi kierowcy pojazdu uprzywilejowanego-ambulansu Zespołu Ratownictw Medycznego typu P przy Zespole Opieki Zdrowotnej w Polanowie

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 76-010 Polanów, ul. Bobolicka 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3188399, 3188271, 3188600 , fax. 094 3188600
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Bobolicka 4 4
    76-010 Polanów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3188399, 3188271, 3188600, fax. 094 3188600
    REGON: 33000612200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozpolanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi kierowcy pojazdu uprzywilejowanego-ambulansu Zespołu Ratownictw Medycznego typu P przy Zespole Opieki Zdrowotnej w Polanowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kierowcy pojazdu uprzywilejowanego-ambulansu (o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 tony) Zespołu Ratownictwa Medycznego typu P. Usługi będą świadczone w rejonie operacyjnym obejmującym w szczególności Miasto i Gminę Polanów oraz częściowo Gminę Sianów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601133006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w dziale IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4.Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Na potwierdzenie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności Wykonawca winien dostarczyć następujące dokumenty:a) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia i licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym lub oświadczenie Wykonawcy, że ustawy nie nakładają obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia i licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. W przypadku gdy Wykonawca zalega z płatnościami w ZUS, Urzędzie Skarbowym- zaświadczenie wystawione przez w/w organy, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Wykonawca dostarczy: 1) Wykaz osób, które będą realizowały usługi kierowcy pojazdu uprzywilejowanego- ambulansu, wraz z uprawnieniami wynikającymi z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r.Prawo o ruch drogowym (Dz.U. z 2005r. nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień: a) kserokopię prawa jazdy kategorii B uprawniającego do prowadzenia pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 tony; b) kserokopię aktualnego badania lekarskiego (zgodnie z art. 122 ust. 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym); c) kserokopię aktualnego badania psychologicznego (zgodnie z art.124 ust. 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym); d) kserokopię strony dowodu osobistego, na której znajduje się data urodzenia; e) kserokopię dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe w prowadzeniu tego typu pojazdów, tj. w prowadzeniu ambulansu typ reanimacyjnego, wypadkowego, sanitarnego do przewozu chorych - min. 5 lat doświadczenia; f) kserokopię zaświadczenia o przebytym kursie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej- nie później jak przed upływem 3 lat od daty do składania ofert; g) oświadczenie o posiadaniu telefonu komórkowego; h) oświadczenie, że w sytuacji awaryjnej Wykonawca stawi się w ciągu 15 minut od wezwania Dyspozytora Ratownictwa medycznego w ZOZ Polanów. 3. Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca dostarczy: Kserokopię Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, nie mniej niż 12 000 EURO na jedno zdarzenie.4. Jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej należy dołączyć umowę tej spółki. 5. W przypadku składania oferty wspólnej przez podmioty działające na podstawie zawartej umowy konsorcjum oferta powinna zawierać: 1) Umowę konsorcjum, której strony zobowiązują się do: a) złożenia oferty wspólnej; b) do solidarnej odpowiedzialności każdego członka konsorcjum wobec siebie i Zamawiającego; c) określenie zasad reprezentacji w sposób nie budzący wątpliwości; d) określenie czasu trwania konsorcjum na czas nie krótszy niż okres realizacji przedmiotu zamówienia; e) zakazu zmian w umowie konsorcjum bez zgody Zamawiającego. 2) Każdy z uczestników konsorcjum złoży: a) dokumenty określone w ust.1 lit.a i b, ust.3, ust.7 działu IX dotyczące prowadzonej przez niego działalności; b) oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu, będzie ponosił solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia. 3) Konsorcjum w ramach wspólnej oferty składa dokumenty wymienione w ust. 2 pkt 1, ust.5, ust.6,ust. 8 działu IX. 6. wypełniony formularz OFERTA - Załącznik nr 1 do SIWZ 7. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 uPzp - załącznik nr 2 do SIWZ 8. Zaparafowany projekt umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną. Wykonawca nie może samodzielnie zmieniać treści formularza oferty. Należy wypełnić wszystkie miejsca pozostawione do uzupełnienia przez dokonanie odpowiednich wpisów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie zawodowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozpolanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach