Zespół Obsługi Szkolnictwa w Otmuchowie ogłasza przetarg
- Adres: 48-385 Otmuchów, ul. Żeromskiego 1
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4314014 , fax. 077 4315016
- Data zamieszczenia: 2009-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Szkolnictwa w Otmuchowie
ul. Żeromskiego 1 1
48-385 Otmuchów, woj. opolskie
tel. 077 4314014, fax. 077 4315016
REGON: 53159588700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: otmuchow_zos@vp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup opału wraz z dostawą do placówek oświatowych na terenie gminy Otmuchów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
. Przedmiotem zamówienia jest : a/ zakup opału wraz z dostawą do placówek oświatowych na terenie gminy Otmuchów - koks gruby - 22 ton - węgiel orzech gat.I - 70 ton - miał węglowy - 10 ton b/ opał należy dostarczyć sukcesywnie do poszczególnych placówek oświatowych wg zgłoszenia zamawiającego do trzech dni od daty zgłoszenia. c) rozliczenie finansowe wykonanego zamówienia będzie dokonane w sposób określony we wzorze umowy. 2. Zamawiający nie przewiduje w okresie obowiązywania umowy udzielić zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 092000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga, aby oferty były zabezpieczone wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych (jednolity tekst ustawy - Dz.U. z 29 listopada 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki ogólne i szczegółowe określone w punkcie 6 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć : 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszej siwz. 2.Oświadczenie że nie podlega wykluczeniu z postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej siwz. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczanie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu i umowy załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz, że przyjmuje je w całości - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6. do niniejszej siwz. 5.Podpisany i opieczętowany projekt umowy na dowóz - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej siwz. 6.Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, (podstawa z art.36 ust.3 pzp.) - Załącznik nr 3 do niniejszej siwz 7. Należy przedłożyć dwie referencje dotyczące wykonania usług o takim samym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: umig@otmuchow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa miału węglowego z dowozem do kotłowni Zespołu Szkół Ekonomicznych i Ogólnokształcących w Oleśnie
Dodano: 2015-01-19 - Przetarg nieograniczony na zakup opału wraz z dostawą do placówek oświatowych na terenie gminy Otmuchów w 2015 roku .
Dodano: 2014-11-18 - Dostawa węgla do kotłowni Zespołu Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie
Dodano: 2014-09-10 - Dostawa miału węglowego z dowozem do kotłowni Zespołu Szkół Ekonomicznych i Ogólnokształcących w Oleśnie
Dodano: 2014-01-16 - Przetarg nieograniczony na zakup opału wraz z dostawą do placówek oświatowych na terenie gminy Otmuchów w 2014r..
Dodano: 2013-11-27 - Dostawa węgla do kotłowni Zespołu Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie
Dodano: 2013-09-30 - Dostawa miału węglowego z dowozem do kotłowni Zespołu Szkół Ekonomicznych i Ogólnokształcących w Oleśnie
Dodano: 2013-01-14 - Przetarg nieograniczony na zakup opału wraz z dostawą do placówek oświatowych na terenie gminy Otmuchów w 2013 roku.
Dodano: 2012-11-23 - dostawa węgla do kotłowni Zespołu Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie
Dodano: 2012-09-24 - Przetarg nieograniczony na zakup opału wraz z dostawą do placówek oświatowych na terenie gminy Otmuchów w 2012 roku .
Dodano: 2011-11-18