Przetargi.pl
zakup oleju opałowego wraz z dostawą do placówek oświatowych na terenie gminy Otmuchów

Zespół Obsługi Szkolnictwa w Otmuchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-385 Otmuchów, ul. Żeromskiego 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4314014 , fax. 077 4315016
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Szkolnictwa w Otmuchowie
    ul. Żeromskiego 1 1
    48-385 Otmuchów, woj. opolskie
    tel. 077 4314014, fax. 077 4315016
    REGON: 53159588700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: otmuchow_zos@vp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup oleju opałowego wraz z dostawą do placówek oświatowych na terenie gminy Otmuchów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : - zakup 12 tyś. litrów oleju opałowego wraz z dostawą do placówek oświatowych na terenie gminy Otmuchów: Szkoła Podstawowa w Otmuchowie, Zespół Obsługi Szkolnictwa w Grądach i Publiczne Przedszkole Nr 2 w Otmuchowie - olej należy dostarczyć sukcesywnie do poszczególnych placówek oświatowych wg zgłoszenia zamawiającego do trzech dni od daty zgłoszenia. - rozliczenie finansowe wykonanego zamówienia będzie dokonane w sposób określony we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga, aby oferty były zabezpieczone wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych (jednolity tekst ustawy - Dz.U. z 29 listopada 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał warunki ogólne i szczegółowe określone w punkcie 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.Oświadczenie że nie podlega wykluczeniu z postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej siwz. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczanie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu i umowy załączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz, że przyjmuje je w całości - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6. do niniejszej siwz. 5.Podpisany i opieczętowany projekt umowy na dowóz - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej siwz. 6.Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, (podstawa z art.36 ust.3 pzp.) - Załącznik nr 3 do niniejszej siwz 7. Aktualną koncesję na obrót paliwem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: umig@otmuchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach