Starostwo Powiatowe w Opatowie ogłasza przetarg
- Adres: 27-500 Opatów, ul. Sienkiewicza 17
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 015 8682971 , fax. 015 8684721
- Data zamieszczenia: 2009-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Opatowie
ul. Sienkiewicza 17 17
27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie
tel. 015 8682971, fax. 015 8684721
REGON: 83041393000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup oleju opałowego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup oleju opałowego, na sezon grzewczy 2009 - 2010, dla Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej, Wielofunkcyjnej w Nieskurzowie Nowym 110, 27-552 Baćkowice. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.Złożą pisemne oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1, cytowanej wyżej Ustawy. 2.Spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Ocena spełniania udziału w postępowaniu, będzie dokonana przez Zamawiającego, na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawców: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie: umowa regulująca współpracę Wykonawców, występujących wspólnie oraz dokument pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia. 3.Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia wymagania określone w art. 22, ust. 1, Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., (Prawo zamówień publicznych, jednolity tekst Dz. U. Nr 223, poz. 1655, z dnia 29 listopada 2007r.) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania, w myśl art. 24, ust. 1 i 2, cytowanej wyżej Ustawy. 4.Oświadczenie potwierdzające niezaleganie z opłacaniem podatków na rzecz Urzędu Skarbowego, bądź informujące o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenie, potwierdzające niezaleganie z opłacaniem składek ZUS, na ubezpieczenie społeczne bądź informujące o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Źródło pochodzenia asortymentu
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opatow.eobip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oleju napędowego grzewczego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa oleju napędowego grzewczego do kotłowni olejowych na sezon grzewczy 2016/2017
Dodano: 2016-07-14 - Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni w jednostkach podległych GDDKiA - Oddział w Kielcach z podziałem na siedem części Zamówienie Nr O.Ki.D-3.2414.1.2016.gk
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa oleju opałowego do Placówek Oświatowych Gminy Krasocin, Urzędu Gminy w Krasocinie i Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Krasocinie
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa oleju napędowego i opałowego lekkiego w sezonie 2016/2017.
Dodano: 2016-04-14 - Zakup wraz z dostawą 6 500 litrów oleju opałowego lekkiego na potrzeby budynków Dworu i Centrum Nauki zlokalizowanych w miejscowości Podzamcze koło Chęcin.
Dodano: 2016-04-12 - Zakup wraz z dostawą 12 000 litrów oleju opałowego lekkiego na potrzeby budynków Dworu i Centrum Nauki zlokalizowanych w miejscowości Podzamcze koło Chęcin.
Dodano: 2016-03-09 - Dostawa oleju opałowego grzewczego do kotłowni w budynku internatu Środowiskowego Hufca Pracy w Jędrzejowie, ul. Przemysłowa 9 d
Dodano: 2016-02-15 - Zakup wraz z dostawą 10 000 litrów oleju opałowego lekkiego na potrzeby budynków Dworu i Centrum Nauki zlokalizowanych w miejscowości Podzamcze koło Chęcin
Dodano: 2016-02-03 - Dostawa oleju opałowego lekkiego typu EKOTERM Plus (lub o nie gorszych parametrach) w roku 2016 w ilości do 40.000 l do budynku Urzędu Miasta i Gminy Bodzentyn ul. Suchedniowska
Dodano: 2016-01-04