Przetargi.pl
ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO DO POJAZDÓW URZĘDU GMINY W LGOCIE W WIELKIEJ

Urząd Gminy Lgota Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 97-565 Lgota Wielka, ul. Radomszczańska 60
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6801381 , fax. 044 6801777
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lgota Wielka
    ul. Radomszczańska 60 60
    97-565 Lgota Wielka, woj. łódzkie
    tel. 044 6801381, fax. 044 6801777
    REGON: 00055030900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO DO POJAZDÓW URZĘDU GMINY W LGOCIE W WIELKIEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup oleju napędowego(zwanej w dalszej części Specyfikacji paliwem) wraz z tankowaniem pojazdów Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy wybranego w niniejszym postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć zakup paliwa w co najmniej jednej stacji paliw położonej w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego. 1.1) Zamawiający posiada obecnie 13 pojazdów do tankowania oleju napędowego (o numerach rejestracyjnych przedstawionych poniżej) liczba ta może ulec zmianie w trakcie trwania umowy: - Ford Transit ERA 6A46 - Spychokoparka Białoruś PTV 5787 - Autobus szkolny LWT 7184 - Autobus szkolny ERA 2S40 - Ciągnik MTZ - 82 LFL 9381 - JELCZ 004 ERA 93TA - LUBLIN ERA 02RX - JELCZ 004 PKT 9277 - STAR 266 ERA 80MK - SKODA 706 LWP 7750 - STAR 266 ERA 56SY - Ciągnik NEW Holland ERA 06CY - Jelcz ERA 2S56 1.2) Przedmiotem zamówienia jest zakup oleju napędowego w ilości około 21 300 l. Podana ilość zakupionego paliwa jest wartością szacunkową (na podstawie zużycia paliwa za 2008 r. i I kw. 2009 r. ), która w trakcie obowiązywania umowy może ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego(wynikających z sytuacji niezależnych od niego). Zakup paliw realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego, przez okres 12 miesięcy od podpisania umowy. 1.3) Wykonawca zapewni rozliczenie bezgotówkowe w PLN fakturą zbiorczą z wyszczególnieniem transakcji (data, miejsce zakupu, ilość, cena 1 litra paliwa, wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego pojazdu). Rozliczenia za faktyczne dokonany przez Zamawiającego zakup paliwa dokonywane będą w okresach dekadowych, a płatności z tego tytułu dokonywane będą przez Zamawiającego przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury. 1.4) Wymagania jakościowe zgodne z obowiązującymi normami PN - EN 590. 2. Wymagania stawiane Wykonawcy - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość paliwa, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu umowy, - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Szczegóły zamówienia określa SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091342205
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale V SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki. Uwaga: Zmawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że złożone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. Ocena spełnienie tych warunków na zasadzie spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE A.1) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym - koncesja na obrót paliwami A.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem do składania ofert. A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - Załącznik nr 2 A.5) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rabat
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lgota.i-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach