Przetargi.pl
Dostawa materiałów promocyjnych biurowych i pozostałych w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej KSOW i PROW

Województwo Łódzkie ogłasza przetarg

  • Adres: 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6633385, 6633384 , fax. 042 6633391
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Łódzkie
    al. Piłsudskiego 8 8
    90-051 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6633385, 6633384, fax. 042 6633391
    REGON: 47207171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów promocyjnych biurowych i pozostałych w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej KSOW i PROW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oznakowanych zgodnie z projektem graficznym materiałów promocyjnych z grupy biurowych i pozostałych na potrzeby Województwa Łódzkiego w ramach realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich oraz Planu Komunikacyjnego PROW 2007-2013. 2. Zakres zamówienia obejmuje: - wykonanie projektu materiału promocyjnego (załączone wzory mają charakter jedynie pomocniczy); - wykonanie przedmiotu zamówienia; - umiejscowienie projektów graficznych logo oraz innych oznaczeń na zamawianych artykułach promocyjnych. 3. Oferowane materiały muszą być zgodne ze szczegółowymi opisami przedmiotu zamówienia, które stanowią Załączniki Nr 7A i 7B do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczane materiały były oznaczone w sposób wskazany dla każdego rodzaju materiałów promocyjnych. 5. Projekty graficzne logotypów, jakie powinny zostać umieszczone na dostarczonych materiałach, Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy w postaci pliku elektronicznego oraz wydruku papierowego. 6. Wszystkie zaoferowane towary muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad oraz spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229, poz. 2275 z późn. zm.). Oferowane wyroby muszą ściśle odpowiadać cechom i parametrom określonym w Załącznikach Nr 7A i 7B do SIWZ, posiadać określone przez Zamawiającego właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości. 7. Wszystkie towary muszą posiadać oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. Materiały, w stosunku do których istnieje obowiązek posiadania certyfikatu na znak B lub deklaracji producenta / Wykonawcy na zgodność z PN - mają być odpowiednio w nie zaopatrzone. 8. Wszystkie zaoferowane materiały i materiały (np. farby) użyte do ich znakowania oraz użyte podczas procesu produkcji i znakowania oraz technika użyta do produkcji finalnego wyrobu, który z racji swej funkcji ma kontakt z żywnością winny być nie toksyczne, posiadać atesty zezwalające na kontakt z żywnością oraz być zgodne z ustawą o materiałach i wyrobach przeznaczonych do kontaktu z żywnością z dnia 6 września 2001 r. (Dz.U. Nr 128, poz. 1408 z późn. zm) oraz ustawą o zmianie ustawy o materiałach i wyrobach przeznaczonych do kontaktu z żywnością z dnia 27 sierpnia 2003 r. (Dz.U. Nr 171, poz. 1662 z późn. zm.). 9. Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić koszt transportu oraz rozładunku dostarczonych materiałów. 10. Na materiały, dla których producent określa termin gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest udzielić takiego samego terminu gwarancji liczonego od daty dostawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392941000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 27 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) na potwierdzenie posiadania niezbędnego doświadczenia w zakresie Zadania nr 1 Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał (zakończył) dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w Zadaniu Nr 1 tj. wykaże, że wykonał po jednej dostawie każdej z pozycji składającej się na ww. zadanie, tj. po jednej dostawie długopisów plastikowych, długopisów metalowych, bloczków firmowych, notesów, teczek na dokumenty, zestawów piśmiennych, klipów do notatek o łącznej wartości min. 40.000,00zł brutto. Wykonawca musi także wykazać, że dostawy te zostały wykonane należycie, b) na potwierdzenie posiadania niezbędnego doświadczenia w zakresie Zadania nr 2, Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał (zakończył) dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia w Zadaniu nr 2 tj. wykaże, że wykonał po jednej dostawie każdej z pozycji składającej się na ww. zadanie tj. po jednej dostawie smyczy metalowych, kubków, toreb papierowych, parasoli, wizytowników metalowych, otwieraczy do butelek, magnesów, podstawek pod telefon, toreb ekologicznych o łącznej wartości nie mniejszej niż 45.000,00 zł brutto. Wykonawca musi wykazać, że dostawy te zostały wykonane należycie, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Pzp. B. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów metodą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i 2 ustawy Pzp według Załącznika do SIWZ Nr 3, c) oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według Załącznika do SIWZ Nr 4. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a) Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, według Załącznika Nr 5 do SIWZ, odrębnie dla każdego Zadania. b) Dokumentów potwierdzających, że w/w dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru itp.) 3. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty składa zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r. Nr 87, poz. 605 ze zm.). 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, b) formularz stanowiący Załącznik do SIWZ Nr 3 (Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy) podpisuje pełnomocnik, (uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania); c) formularz stanowiący Załącznik do SIWZ Nr 4 (Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania) każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie; d) wykaz wykonanych dostaw, stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają łącznie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach