Przetargi.pl
ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO

ZGO AQUARIUM Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 96-200 Rawa Mazowiecka, ul. Katowicka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 814 24 24 , fax. 46 814 24 24
  • Data zamieszczenia: 2019-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZGO AQUARIUM Sp. z o.o.
    ul. Katowicka 20
    96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
    tel. 46 814 24 24, fax. 46 814 24 24
    REGON: 10044132700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgoaquarium.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby ZGO AQUARIUM Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. w ilości około 140 000 litrów, z możliwością zwiększenia, jednakże nie więcej niż do ilości 180 000 litrów według potrzeb Zamawiającego. 2.Paliwo będzie dostarczane sukcesywnie zgodnie z potrzebami własnymi Zamawiającego w partiach ok. 2500l. Olej napędowy gromadzony będzie w nadziemnym zbiorniku do magazynowania paliwa o pojemności maksymalnej 2.500,00 litrów. Przewidywane zużycie oleju napędowego w tygodniu 2-3 tyś l., przy czym Zamawiający zastrzega, iż ma możliwości zmagazynowania 2,5 tyś. l. 3.Dostawy zamawiane będą telefonicznie lub emailem na wskazany przez Wykonawcę adres email. 4.Dostawy oleju napędowego (ON) odbywać się będą środkiem transportu Wykonawcy i na jego koszt. 5.Olej napędowy winien być dostarczony specjalistycznym pojazdem transportowym wyposażonym w zalegalizowany układ do pomiaru wypompowanego paliwa. Pojazdy transportujące olej napędowy, którymi będzie dokonywany przewóz paliw muszą spełniać wszystkie wymogi określone przepisami prawa w zakresie międzynarodowego przewozu drogowego towarów niebezpiecznych (ADR). 6.Jakość oferowanego paliwa powinna spełniać wymogi zawarte w obowiązujących przepisach, w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 roku o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 660) w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 roku, poz. 1680) oraz wymogi określone w normie PN-EN 590+A1:2017-06. 7. Każda dostawa powinna być potwierdzona dowodem dostawy lub dokumentem WZ Wykonawcy, zawierającym datę dostawy i ilość dostarczonego oleju napędowego w temperaturze referencyjnej 15oC. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wydruk z autocysterny zawierający informacje o: - ilości zrzucanego paliwa do zbiornika magazynowego w temperaturze referencyjnej 15oC, - ilości litrów paliwa w temperaturze rzeczywistej zrzucanego paliwa. Ponadto Wykonawca przy każdej dostawie paliwa musi dostarczyć aktualne świadectwo jakości paliwa, poświadczone przez producenta lub atest akredytowanego laboratorium, w języku polskim. Świadectwo winno być powiązane z dowodem dostawy lub dokumentem WZ Wykonawcy poprzez umieszczenie na nim numeru i daty dostawy. 8.Wykonawca uwzględni w swojej ofercie koszt dostarczania paliwa do Zakładu ZGO z siedzibą w Pukininie Nr 140, gmina Rawa Mazowiecka. 9.Zamawiający informuje, że zgodnie z Ustawą z dnia 9 marca 2015 r. o Systemie Monitorowania Drogowego i Kolejowego Przewozu Towarów oraz obrotu paliwami opałowymi (Dz. U. 2018 poz. 2332) Wykonawca na obowiązek rejestracji i aktualizacji każdej dostawy paliwa na platformie PUESC (Platforma Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych). Wykonawca zobowiązany jest przy każdorazowej dostawie paliwa do przesyłania na adres e-mail Zamawiającego (odpady@zgoaquarium.pl) numeru referencyjnego oraz klucza wygenerowane w systemie PUESC w celu późniejszego potwierdzenia (zamknięcia) przez Zamawiającego dostawy paliwa. 10.Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wyrywkowej kontroli dostarczonego oleju napędowego ON pod względem jakości i zgodności z dostarczonym świadectwem jakości poprzez pobranie próbek i wykonanie badań. W razie sporu powstałego między stronami na tle jakości dostarczonego oleju napędowego, w obecności przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego, zostaną pobrane i zaplombowane trzy próbki, które zostaną przesłane do akredytowanego laboratorium. W razie potwierdzenia przez laboratorium niezgodności dostarczonego oleju napędowego z normą PN-EN 590+A1:2017-06 wszelkie koszty związane z przeprowadzeniem badań oraz koszty napraw wynikające ze złej jakości oleju napędowego ponosi Wykonawca. W przeciwnym razie koszty te ponosi Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zabezpieczy swoją ofertę wadium w wysokości: 14.000,00 zł (słownie: czternastu tysięcy złotych) 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110 ze zmianami). 4) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego - Santander Banku Polska S.A. numer konta 04 1500 1689 1216 8007 2937 0000 z adnotacją: wadium do przetargu nr ZP/14/2019. 5) Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeśli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 6) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w ZGO Aquarium Sp. z o.o., ul. Katowicka 20, 96-200 Rawa Mazowiecka wraz z ofertą. 7) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8) Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 9) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona z postępowania. 10) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2018 r. poz. 755). Ocena niepodlegania przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania nastąpi na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 11 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Załącznik nr 1do SIWZ – Formularz ofertowy. 2) Załącznik nr 2 do SIWZ – Oświadczenie wykonawcy dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 3) Aktualne świadectwo jakości oferowanego paliwa wystawione przez producenta, dostawcę paliwa, u którego Wykonawca się zaopatruje, w języku polskim wydane nie wcześniej niż 7 dni przed upływem terminu składania ofert. 4) Dowód wniesienia wadium. 5) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 6) W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych art. 22a ustawy: - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ). 7) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy (załącznik nr 6). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8) Zgodnie z art. 25a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach o których mowa powyżej (załącznik nr 2 i nr 3). 9) Zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa powyżej, (załącznik nr 2 i nr 3) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia. 10) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec podwykonawców podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa również oświadczenie podwykonawcy o którym mowa powyżej (załącznik nr 2 i nr 3).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach