Przetargi.pl
zakup odczynników laboratoryjnych i mikrobiologicznych

Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem ogłasza przetarg

  • Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Szpitalna 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 4775501 , fax. 086 2752047
  • Data zamieszczenia: 2009-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem
    ul. Szpitalna 5 5
    18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
    tel. 086 4775501, fax. 086 2752047
    REGON: 45066623600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalwysmaz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup odczynników laboratoryjnych i mikrobiologicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z 21 pakietów asortymentowych Oferent przystępujący do przetargu winien przystąpić do całości zamówienia lub do danego pakietu zachowując numer ustalony przez Zamawiającego . Oferty cząstkowe będą odrzucone . Pakiet nr 1 : Probówki , pojemniki , pałeczki , końcówki laboratoryjne Pakiet nr 2 : Surowice , osocze do identyfikacji bakterii oraz podłoża transportowo - wzrostowe do posiewów krwi Pakiet nr 3 : Szkło i drobny sprzęt laboratoryjny Pakiet nr 4 : Testy diagnostyczne systemu mini Api i odczynniki do testów Pakiet nr 5 : Krążki antybiogramowe i podłoża mikrobiologiczne Pakiet nr 6 : Zestaw odczynnikowy do wykrywania antygenu Giardia lamblia Pakiet nr 7 : Mikrokarty , krwinki wzorcowe i pozostałe materiały Pakiet nr 8 : Odczynniki , surowice , kontrole , kalibratory , materiały eksploatacyjne, materiały zużywalne do analizatora Cobas integra 400 Pakiet nr 9 : Odczynniki i materiały eksploatacyjne do analizatora AVL Omni 4 paski testowe do analizatora moczu Pakiet nr 10 :Artykuły do pobierania krwi metodą mikro Pakiet nr 11: Odczynniki do analizatora Ebio Compact F. Eppendorf Pakiet nr 12 : Artykuły laboratoryjne z tworzyw sztucznych Pakiet nr 13 : Odczynniki i materiały eksploatacyjne do Express Plus oraz analizatora Rapidchem 744 Pakiet nr 14 : Pojemniki na odpady Pakiet nr 15 : Kapilary do RKZ Pakiet nr 16 : Odczynniki do ilościowego oznaczania troponiny , D-didemerów hormonów , markerów metodą immunoenzymoflurescencji wraz z dzierżawą analizatora do ich użycia Pakiet nr 17 : Odczynniki i materiały eksploatacyjne do koagulometru Kselmed K - 3002 optic Pakiet nr 18 : Odczynniki do analizatora hematologicznego Sysmex K-1000 oraz Sysmex XT-1800 Pakiet nr 19 : Sprzęt do systemu zamkniętego pobierania krwi do badań laboratoryjnych Pakiet nr 20 : Odczynniki do analizatora Express Plus Pakiet nr 21 : Odczynniki barwiące
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336965000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:3.1 jest niezgodną z ustawą3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych.3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:A.1) Formularz ofertowo - cenowo wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1A.2) Istotne Postanowienia Umowy - parafowane przez wykonawcę - załącznik nr 2A.3) Oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 3B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.5)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 24 Prawa zamówień publicznych Inne dokumenty , które należy dołączyć do oferty : 1.Oświadczenie z informacją do której z grup w myśl ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. ( Dz. U. z 2004r. Nr 93 , poz. 896 z późniejszymi zmianami ) należą oferowane wyroby oraz informacja , że wyroby te posiadają stosowne dokumenty dopuszczające je do obrotu i do używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz , że dokumenty te zostaną udostępnione Zamawiającemu na każde jego żądanie . 2.Oferent do pakietu nr 10 i 19 zobowiązany jest dostarczyć próbki asortymentowe po 1 szt. każdego produktu na własny koszt .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalwysmaz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach